ukaszdabro Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Witam, to mój pierwszy post, mam nadzieje że robię wszystko zgodnie z regulaminem.Potrzebuje waszej pomocy, przeleciałem już całe forum i nie znalazłem odpowiedzi.Z autem do tej pory nie miałem żadnych problemów, momentami nie domaga w moc,podejrzewam że to n75 albo nieszczelność w układzie, miałem się tym zająć w wolnej chwil.Problem raczej jest w czym innym ale zacznę od początku:Pojechałem dzisiaj na miasto i po 2 godzinnej nieobecności wsiadłem do auta z zamiarem powrotu do mieszkania. Po odpaleniu auta pochodziło 4-5s i zgasło, przy czym nie wkręciło się na obroty. Powtórzyłem czynność kilkokrotnie, auto zachowywało się w ten sam sposób, dodam że przy wciśnięciu pedału gazy auto gasło od razu albo miałem tylko takie wrażenie. Po pewnym czasie auto przestało już całkiem łapać(rozrusznik dalej kręcił) tak jakby nie było paliwa. Podjechaliśmy ze znajomy z komputer i nie pokazało żadnego błędu. Brak kluczyka na desce tak że raczej to nie immobilizer. Dodam że dokładnie przed wyjazdem kasowałem komunikat serwisu przy pomocy przycisków pod licznikiem ale to raczej nie ma z awaria żadnego związkuCzy miał ktoś albo zna podobny przypadek? Jestem na wyjeździ na Słowacji i nie chciałbym żeby ze mnie zdarli więc chciałbym najpierw zdiagnozować problem.Pozdrawiam Lukasz
radi Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Może pompa paliwa zdechla, jak pompa to wyjmij tylne siedzenie, pociagajac je do góry i jebnij reka, albo czymś.... w pokrywke od strony pasażera pod tylnym siedzeniem,mi tak 3 razy się udało wskrzesić pompe Edytowane 25 Maja 2015 przez radi
ukaszdabro Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Może pompa paliwa zdechla, jak pompa to wyjmij tylne siedzenie, pociagajac je do góry i jebnij reka, albo czymś.... w pokrywke od strony pasażera pod tylnym siedzeniem,mi tak 3 razy się udało wskrzesić pompe Tez obstawiam pompe, wyczytalem jeszcze ze jest mozliwosc awaryjnego odpalenia auta na gazie, zastanawiam sie czy nie warto sprobowac. Jesli nie pomoze sprobuje dzisiaj po pracy twojej rady, chociaz pogoda nie bardzo na takie akcje.Rozumiem ze klipy trzymajace fotel pozniej do wymiany?
vdm Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 sprawdź awaryjnie z gazu odpalić. Miałem taką sytuację na wyjeździe w górach jak mi czujnik temperatury cieczy padł g62. komputer widział, że silnik jest nagrzany i nie dawał odpowiedniej dawki benzyny, z gazu po krótkiej walce odpalił. pompe paliwa słychać czy przed odpaleniem pracuje
radi Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Pompe powinno byc slychac po przekreceniu kluczyka,a kanapa tylna (samo siedzisko)jest na wcisk wiec raczej nic nie powinno byc do wymiany,podchodzisz pociagasz do gory i juz.
ukaszdabro Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Opublikowano 27 Maja 2015 Awaryjne odpalenie na gazie podzialalo, czyli cos z doprowadzanie paliwem. Przebywam obecnie na Slowacji i nie mam tu warunkow do grzebania przy aucie, tankuje do pelna gazu i jade do Polski na weekend do mechanika, napisze po porocie co bylo nie tak. Dzieki za pomoc
zen8000 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 zacznij od sprawdzenia bezpieczników bodajże nr 3 to pompa
ukaszdabro Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam, auto już działa, tak jak podejrzewaliśmy była to pompa paliwa. Niestety nie znam powodu dla którego padła, nie było żadnych objawów zużycia. Dzięki za pomoc
-Mistrzu- Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Podłącze się pod Twój temat, żeby nie zaczynać nowego, bo teraz mam podobną sytuację. Mam Audi a4 b6 1.8T z silnikiem BFB. Wczoraj odebrałem samochód z warsztatu w którym zakładali mi gaz. Auto fajnie jeździło na gazie i na bęzynie. Wyłączałem i odpalałem silnik może z 5 razy, a dzisiaj rano jak wsiadłem do auta żeby jechać do pracy samochód nie chciał odpalać. Rozrusznik kręcił i nic, odpala tylko w trybie awaryjnym na LPG Dziwne bo do tej pory nie miałem żadnych problemów. Pojechałem do warsztatu w którym wczoraj zakładali mi gaz i koleś podłączał się, sprawdzał instalację i mówił że nie widzi, żeby było coś nie tak. Mówi że widocznie padła pompa. Odlączał przewód bęzyny od listwy przy silniku, kręcił rozrusznikiem i nie podawało bęzyny. Dla mnie to jest trochę dziwny zbieg okoliczności. Jest taka opcja, że w warsztacie podczas montowania instalacji uszkodzili coś? Jak narazie zostałem z tematem sam i chyba będę wymieniał pompę, czy może coś innego radzicie? Gdzie jest bezpiecznik od pompy paliwa?
zen8000 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 może kolega zamiast pisać przeczytałby temat od dechy do dechy to tylko kilka postów wyżej napisałem że nr3 to bezpiecznik pompy po za tym wystarczy przekręcić zapłon wtedy pompa zawsze musi sie załączyć na ok 3-5 sekund po to by podnieść ciśnienie na listwie. Nie trzeba kręcić rozrusznikiem. Po przekręceniu zapłonu powinno być ją słychać takie ciche buczenie w bagażniku jeśli nie to do sprawdzenia bezpiecznik a potem pompa. Pod matą w bagażniku jest taka zaślepka z trzema srubami odkręcamy i podajemy bezpośrednio prąd na pompę wtedy będzie wiadomo czy chodzi czy nie. Niewiem czy w cabrio jest tak samo jak w sedanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się