kowal161 Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 witam mam problem z paleniem autka musi zachłeptac zeby zapalic zauwazyłem ze cofa mi sie paliwo do baku .pozniej jak go odpale słychac tak jakby pod tapicerka na przedniej szybie taki bulgot przechodzacego paliwa po przewodach.mam zapewne cos przytkane gdzie i czego szukac
poziek Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 A czy po przekręceniu stacyjki czekasz aż pompa poda paliwo? czy od razu kręcisz rozrusznikiem ?
kowal161 Opublikowano 24 Października 2008 Autor Opublikowano 24 Października 2008 nie oto chodzi ze czekam nie zapalam odrazu najpierw sam zapłon pozniej odpalam.tak jak i przy gaszeniu nie robie tego zaraz bezposrednio po zatrzymaniu
adams78 Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 jak go odpale słychac tak jakby pod tapicerka na przedniej szybie taki bulgot przechodzacego paliwa po przewodach.mam zapewne cos przytkane gdzie i czego szukac Ten bulgot to raczej czynnik krążący w układzie klimatyzacji. Po zgaszeniu też powinnieneś to słyszeć.
kowal161 Opublikowano 24 Października 2008 Autor Opublikowano 24 Października 2008 tak tylko ze ja nie mam klimy
Kennykk Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 w poprzednim aucie /citroen we wnetrzu było słyszalne bulgotanie, to był napewno zapowietrzony przepływ cieczy chłodzącej silnik. Może i w tych samochodach tez tak jest i zapowietrzenie słychać gdzies w okolicach nagrzewnicy:). Ja powiem inaczej... czy jezdżę na klimie czy bez zawsze slyszę jakieś tam wodne szmery i czasami tylko bulgotanie, i czasem także mam problem z odpalaniem, musze chłeptać aż zaskoczy, ale to tylko czasem i tylko na ciepłym silniku. Na zimnym zawsze odpala. Czyli paliwo według mnie nie powinno sie cofać, bo na zimnym było by identycznie. Na chłopski rozum oznaczało by to nieszczelosc układu a to oznaczało by że paliwo ci gdzieś wycieka pod samochodem...ale to tylko takie spekulacje i napewno mogę sie mylić bo mechanikiem nie jestem.....tzn jestem ale nie praktykującym od lat
kowal161 Opublikowano 25 Października 2008 Autor Opublikowano 25 Października 2008 nex-gdzie szukac tego zaworka[br]Dopisany: 25 Październik 2008, 09:58_________________________________________________wyciekow tez raczej nigdzie nie mam.Czy przyczyna tez moze byc zatkany odpowietrznik baku???bo jest zapchany i musze go oczyscic
nex Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 kowal161 wpisz w zaworek zwrotny i pogrzeb, a znajdziesz odpowiedz na twoje pytanie[br]Dopisany: 25 Październik 2008, 10:11_________________________________________________i zmien sobie opis auta z RWD na FWD
szogun0 Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 A czy po przekręceniu stacyjki czekasz aż pompa poda paliwo? czy od razu kręcisz rozrusznikiem ? Sorry ale pierdzielisz głupoty W AEB pompa jest uruchamiana dopiero kiedy kręci rozrusznik. Więc można całą wieczność czekać, aż rozładuje się akumulator od kontrolki na liczniku. :gwizdanie:
Kennykk Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 co oznacza AEB? przyznam ze w mojej a4 1,8 95 nigdy nie slyszalem pompy paliwa i sam dokladnie nie wiem jaki mam silnik.
nex Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 co oznacza AEB? kod silnika. Jak sciagniesz pokrywe silnika to tam znajdziesz na bialej naklejce czarnym drukiem
kowal161 Opublikowano 27 Października 2008 Autor Opublikowano 27 Października 2008 przyznam szczerze ze tez jej nie słysze i nie słyszałem
nex Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 A czy po przekręceniu stacyjki czekasz aż pompa poda paliwo? czy od razu kręcisz rozrusznikiem ? Sorry ale pierdzielisz głupoty W AEB pompa jest uruchamiana dopiero kiedy kręci rozrusznik. Więc można całą wieczność czekać, aż rozładuje się akumulator od kontrolki na liczniku. :gwizdanie: masz racje, mozna to latwo sprawdzic, masz malo paliwa, przekrecasz stacyjke jest cisza, dopiero jak odpalisz to pompe slychac jak zasysa z dna
adams78 Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 A potem zmieniasz pompę, bo zassie powietrza i powie: Pa! Pa! Typowy objaw źle pojmowanej oszczędności użytkownika LPG - jazda na oparach Pb...
kowal161 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Opublikowano 28 Października 2008 witam czy mozecie mi powiedziec gdzie szukac tego zaworka ??i czy dałbym rade sam go naprawic???czy moze sie go wymienia bo nie ma co tam naprawiac???
ajax Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 Zawor zwrotny jest zaraz przy pompie i nie da sie wymienic tylko tego zaworu ( trzeba cala pompe ) dlatego lepiej wstawic inny bardzo blisko pompy ( koszt 20 PLN + troszke zabawy )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się