pilzbero Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) witam, mam problem z mocowaniem siłownika tylnej klapy. wyrwała mi się śruba mocująca siłownik do nadwozia. nie mam pojęcia jak do tego doszło. nie zamykałem nic na siłę. na pewno nie wtedy gdy zauważyłem usterkę. otwór jest uszkodzony i nie mogę wkręcić śruby. zresztą nie mam w co jej wkręcić. wydaje mi się, że powinno być coś w co się ją wkręca, a u mnie jest tylko blacha. wyobrażam sobie, że odpadła mi ta część z gwintem? czy w ogóle jest dostęp do tego tylnego słupka od środka? może ktoś to rozbierał i wie jak to powinno być? mógłbym założyć podkładkę i śrubę i to skręcić? a może skleić klejem do metalu? ktoś ma jakieś doświadczenia z klejami? jaki wybrać? na zdjęciu wygląd otworu. sprawa dotyczy A4 B7 avant. pomożecie? pozdrawiam Edytowane 28 Maja 2015 przez pilzbero
Stichy Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Najtaniej to masz tutaj A jak chcesz inaczej to kup caly zestaw nitonakretek z praska
pilzbero Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Ku pamięci wujka Google, może się komuś kiedyś przyda. Najtańszym i najpewniejszym sposobem okazała sie wizyta w zakładzie mechanicznym. Próbowałem to kleić ale wytrzymało 2 dni. Profil jest zamknięty, więc jedynym wyjściem jest wycięcie dojścia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 24 Czerwca 2015 przez pilzbero
szeryf Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Witam, podepnę się pod temat, bo też mam problem z mocowaniem siłownika. U mnie poprzedni właściciel miał chyba problem jak kolega wyżej, i wspawał nakrętkę. Ostatnio pojawiła się tam rdza, okazało się że nakrętka się rusza, czyli któryś spaw puścił. Dodatkowo gwint w nakrętce jest już słaby. Orientuje się ktoś czy da się jakoś wspawać nową nakrętkę żeby nie spalić całego lakieru dookoła? Wiem że nie obejdzie się bez strat, ale wolałbym pomalować mały kawałek dookoła nakrętki niż cały błotnik Pozdrawiam
pilzbero Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Witam, podepnę się pod temat, bo też mam problem z mocowaniem siłownika. U mnie poprzedni właściciel miał chyba problem jak kolega wyżej, i wspawał nakrętkę. Ostatnio pojawiła się tam rdza, okazało się że nakrętka się rusza, czyli któryś spaw puścił. Dodatkowo gwint w nakrętce jest już słaby. Orientuje się ktoś czy da się jakoś wspawać nową nakrętkę żeby nie spalić całego lakieru dookoła? Wiem że nie obejdzie się bez strat, ale wolałbym pomalować mały kawałek dookoła nakrętki niż cały błotnik Pozdrawiam u mnie nakrętka jest od środka. nie wiem czy ją wspawali czy nie. wiem, że wycięli kawałek profilu i od środka skręcili. nic nie widać, bo zasłania to tapicerka. na zewnątrz wygląda normalnie. jak bardzo to będzie trwałe to nie wiem. to już na szczęście nie mój problem pozdrawiam
szeryf Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 U mnie jest inaczej, bo nakrętka nie jest wspawana od środka, tylko ktoś wcześniej wyciął z zewnątrz dziurę na nakrętkę i z zewnątrz ją wspawał, więc nie mogę wykorzystać Twojego rozwiązania.
damian8913 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 witam wiem że temat stary ale postaram się odgrzać tego kotleta tez mam ten problem co koledzy wyżej z urwanym mocowaniem klapy a ponieważ auto mam od niedawna nie chce niczego połamać czy ktoś wie jak zdemontować tapicerkę tylnego prawego słupka od czego zacząć aby nie połamać zatrzasków itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się