silnik Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Gumki nowe, więc ich bym wyeliminował. Dodam jeszcze że jest to tylko na gorącym motorze. Może pompa tandemowa, na zimnym dawała ciśnienie ok 3,4 a na gorącym 2,8 na jałowym. Tylko dlaczego jeden cylinder kuleje. Jak by brakło paliwa to wszystkie byłyby na minusie.
piotrsob1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) No to nie chcę Ciebie martwić, ale wygląda to na wyrobione gniazda pompek, albo jakieś mikropęknięcie głowicy I to nie chodzi o dwa duże górne uszczelniacze, tylko o ten na dole i uszczelkę termiczną. Podłącz na próbę dojście i powrót paliwa do tandempompy przeźroczystymi wężykami ( wepnij je do istniejącej instalacji) i porównaj podczas pracy silnika ilość pęcherzyków gazu w obydwóch przewodach. Jeżeli w powrotowym będzie ich więcej niż w zasilającym, to ewidentnie gazy z komory spalania przedostają się do szyny zasilającej pompki w paliwo Przed tą próbą pasowało by tylko zmierzyć jakie ciśnienie daje pompka elektryczna w zbiorniku paliwa, bo jak daje liche , to powietrze może nieszczelnościami ciągnąć z atmosfery pompa tandemowa Edytowane 30 Lipca 2015 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się