Destro Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam Posiadam Audi a4 b6 1,8T Q BFB przebieg 190tys km. ( oryginalny) i mam następujący problem. Na zimnym silniku, gdy auto chodzi na ssaniach obroty falują i czuć jak auto drży. Podczas jazdy jest ok. Na rozgrzanym (na jałowym biegu) tez czasami czuć jak by drgało, ale na pewno nie tak mocno jak na zimnym, lecz może być to normalne. Mam wrażenie jak by na ssaniach nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa i sobie obroty skaczą w okolicy 1100 obr/min o około 20-50 obr/min w górę lub w dół. Maił ktoś coś takiego ?
Destro Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 Nie, nic nie robiłem jeszcze z tym a jak to sprawdzić ?
kawowy19 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 poszukaj tematu o zaworku odpowietrzania skrzyni korbowej. jest pod kolektorem ssącym w gumowym trójniku. Jeden z przewodów od trójnika idzie do góry do kolektora ssącego. Spróbuj ścisnąć go i zobaczysz czy uspokoją się obroty. 1
jacek70 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Podepnij kompa i zobacz czy wyjdą jakieś błędy. Odnośnie zaworka to w jedną stronę ma on przepuszczać a w drugą nie.
sambo Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Dokładnie, jest to problem tego zaworka, przerabiałem to u siebie w zeszłym tygodniu Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
kawowy19 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 można to sprawdzić to jak napisałem powyżej bez niepotrzebnego wyciągania jego. Wystarczy ścisnąć ten wężyk
Destro Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Chodzi wam o ten zaworek który zaznaczyłem na czerwono i o te rurkę (zaznaczone na zielono) którą mam ścisnąć ? Edytowane 10 Czerwca 2015 przez Destro
tazman Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 mi przy lokalizacji tego zaworka pomógł kolega bobasxx, a dokładniej wkleił to zdjęcie, zaworek jest w trójniku do którego prowadzi kabel z czerwoną strzałką
Destro Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Numer juz mam. Wężyk znalazłem teraz czekam aż silnik będzie zimny i czy ktoś moze zobaczyc na fotke 3 posty wyżej czy to ten zaworek ? EDIT W końcu dziś miałem czas zajrzeć pod maskę i sprawdzić błędy i nie nie wykryło. Zdusiłem ten wężyk co pisaliście, ale auto chodzi dalej tak samo sprawdzałem na wolnych i na ssaniach wiec to raczej nie to. Ale z tyłu silnika tak dziwnie coś chodzi, dość szybko cyka poniżej filmik. I jeszcze jedno czy winą tego może być tzw "EGR"? Może warto go przeczyścić ? https://youtu.be/APvGeP9MCJc Coś ktoś wie ? Edytowane 18 Czerwca 2015 przez Destro
jacek70 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Z filmu to słychać jak gdyby wydech był nieszczelny. Może plecionka?
Destro Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Hmm była wymieniona, i był w jednym miejscu nad spawany tłumik bo była dziura. bym musiał zerknąć.
wauzzzKK Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Witam, czy wiadomo co było przyczyną ? Ponieważ obecnie mam podobne odgłosy a co więcej drży mi silnik i kolektor i nie wiem co może być tego powodem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się