Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakby zmulony BEX. Jakie logi wykonać?


sambo

Rekomendowane odpowiedzi

Od tygodnia czekam na filtr w ASO.. Zamówili go w zeszły poniedziałek i nadal nic.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie chcąc zakłądać nowego tematu, postanowiłem, ze podepnę sie tutaj. MIanowicie mam podobny problem z swoim bexem, wydaje mi sie że te nie jedzie tak jak trzeba. Zrobilem logi:

DYNAMICZNE:
Przed logami kasowany błąd 16683 boost presure regulation- lower limit exceeded
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 tygodniach oczekiwania na oryginalny filtr paliwa udało mi się doporwadzić Bex'a do oczekiwanego stanu.

Nowy filtr daje idealnie 4 bary na wolnych jak i pod obciążeniem... Wskazówka od manmetru nawet nie drgnie :) na filterze Boscha drgała jak głupia i ciśnienie spadało od 5 barów do 3.2 bara..

Poniżej logi:

http://vaglog.pl/log_238064.html

Widać, że na sondzie jest już lepiej, no i czasy wtrysków też są lepsze.

Chyba mogę jechać na gaz do Mławy :D

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasy rzeczywiście ładne no ale cofanie na serii nadal jest

gratki za dążenie do celu :) logi na 98?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend zrobie komplet logow na seryjnej DV. Bo cos moja hybryda bov po 2 tys.km nie działa tak jak powinna.

Tak logi na 98.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie mam tylko jeszcze mały problem z porannym odpalaniem.. Początkowo myślałem ze to problem odpowietrznika (który delikatnie sie poluzował i zapowietrzyał układ) jednak po wymianie filtra i odpowietrznika problem nadal jest, zatem wydaje mi się że to problem pompy walbro. Musiał uszkodzić sie zawór zwrotny w pompie.. O ile taki występuje. Zatem w ciagu tygodnia będę chciał zamontować oryginalny wkład pompy.

Najważniejsze, że auto wreszcie jedzie :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no jak będziesz chciał tak jeździć to jest ok ale jak zaczniesz podnosić moc to cofanie też wzrośnie a wtedy ECU obcina doładowanie

i ciężko wycisnąć więcej z auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam tracić cierpliwość :( dziś padła pompa paliwa.Na szczęście miałem używana oryginalna w zapasie. podmieniłem i auto działa, jednak ciśnienie na listwie jest 4,5 bara podczas jazdy spada do 3.9 bara.. Czyżby padająca pompa uszkodziła nowy filtr z ASO, który zamontowałem w poniedziałek i wskazywał równo 4 bary na wolnym jak i pod obciążeniem.. Czy po prostu pompa jest zła...

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam tracić cierpliwość :( dziś padła pompa paliwa.Na szczęście miałem używana oryginalna w zapasie. podmieniłem i auto działa, jednak ciśnienie na listwie jest 4,5 bara podczas jazdy spada do 3.9 bara.. Czyżby padająca pompa uszkodziła nowy filtr z ASO, który zamontowałem w poniedziałek i wskazywał równo 4 bary na wolnym jak i pod obciążeniem.. Czy po prostu pompa jest zła...

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

daj zdjęcie tej ori na prv bo ja swoją wyciągałem kilka razy to pamiętam jak wygląda

sprawdź jeszcze styki przy wtyczce czy nie mają nalotu albo coś

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam foty, Ale jest taka sama jak moja stara oryginalna,Ta która miałem zanim zamontowałem walbro, która padła.. No nic postaram sie podmienić pompę na inna i zobaczę.. Ale podejrzewam, że padająca walbro uszkodziła regulator w filtrze paliwa..

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam foty, Ale jest taka sama jak moja stara oryginalna,Ta która miałem zanim zamontowałem walbro, która padła.. No nic postaram sie podmienić pompę na inna i zobaczę.. Ale podejrzewam, że padająca walbro uszkodziła regulator w filtrze paliwa..

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

walbro daj na reklamacje ale pot takim czasie to bym się doszukiwał dodatkowej przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walbro okazało sie podróbka wiec nie mam co zgłaszać ;)

Nauczka i tyle.

Ale boje sie ze filtr mi sie przy okazji rozwalił.. Zrobie logi i zobaczę jak to wyjdzie..

Czy to prawda ze do lpg benzyna musi być idealnie ustawiona?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walbro okazało sie podróbka wiec nie mam co zgłaszać ;)

Nauczka i tyle.

Ale boje sie ze filtr mi sie przy okazji rozwalił.. Zrobie logi i zobaczę jak to wyjdzie..

Czy to prawda ze do lpg benzyna musi być idealnie ustawiona?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

jak problem jest z samą pompą to nie koniecznie ale ja walczę z gazem już sporo czasu zestaw mam dość bogaty a i tak od 5500obr/min idzie na ubogo

więc im lepiej benzyna zestrojona tym łatwiej ustawić gaz

przy twoich czasach wtrysku na pb (ze sprawną pompą) powinno być ok cofanie ci się wyzeruje bo gaz ma więcej oktan ale czy wszystko będzie si to nikt nie wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale czy moge jechać z kiepska pompa paliwowa na instalacje gazu? Czy priorytetowo trzeba ja wymienić na 100% sprawna

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale czy moge jechać z kiepska pompa paliwowa na instalacje gazu? Czy priorytetowo trzeba ja wymienić na 100% sprawna

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Jak gazownik ma pojęcie jak ustawić lpg po wskazaniach z vaga to można zakładać, a jak umie tylko regulować wg. map to moze miec problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jade specjalnie do Mławy do Jarka. Mam nadzieje ze da rade :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

na szybko dziś rano logi:

http://vaglog.pl/log_238465.html

Chyba jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem logi po wymienię pompy na stara oryginalna.

Zostawiam chyba tak jak jest.. Ciśnienie na listwie 4,5bara pod obciążeniem spada do 3,9-4,0 bara. Wiec padająca pompa walbro mogła go uszkodzić.. Jeszcze tylko wsadzę oryginalna DV i zrobie ostateczne logi.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Nowe logi na oryginalnej DV. Klimatyzacja włączona.

http://vaglog.pl/log_239120.html

Mam pytanie odnośnie 032.

O ile w kanale 033 jak jest - to jest za duzo paliwa.

Czy sprawa wyglada tak samo w 032?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...