miferA4B5 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2015 Czemu wymiana oleju? Kurka olej wymienialem jeszcze w tym roku na Liqui moly 5W40 to moze wrocic do seryjnego wydechu?
ciahciah Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 wydech niech zostanie przelot, aż tak drastycznie żywornośc turbo nie spada, troche wyolbrzymiłej, to że turbo padnie nie po 350tys km a po 300tys to drobiaz dla nowego trubo, w starym które miało tyle na karku to przyspieszyło zgon bo już było na niego czas LM tani nie jest, jak na nim zrobiłeś ponad 3-5tys km ja bym zmienił, do nowego turbo nowy olej wskazany
miferA4B5 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Siema. Kat synchronizacji ogarniety, turbo zmienione. Tylko ze bardzo pozno wstaje... wrzucam dwa logi, jak mozecie to spojrzcie. http://vaglog.pl/log_222404.html http://vaglog.pl/log_222403.html Podmiana zaworka n75 na n18 pomogla jakby ktos mial taki problem
Musafa Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 A turbo czasem nie trzeba tam jakoś przez VCDS ustawić ? Gdzieś mi to obiło o oczy chyba...
miferA4B5 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Nic takiego nie slyszalem. Raczej nic nie trzeba
Musafa Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Być może powiązałem temat z inną funkcją Ale niech inni się wypowiedzą.
ciahciah Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 vcds jest do skontrolowania a nie do ustawiania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się