domciopl Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Witam. Jak usunac EGR w sterowniku po calkowitym zaslepieniu?
piotrsob1 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Trzeba mieć odpowiedni sprzęt, oprogramowanie i wiedzę
SotoM Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 tylko i wyłącznie tiuner ci to jest w stanie wykonac
monkey_vip Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Wylaczajac egra jedz do jakiegos kumatego goscia co zajmuje sie obrobka map i ci to zrobi dobrze nastomiat ktos z malym doswiadczeniem moze usunac troszke wiecej niz trzeba zaczna sie problemy.
kamilus17_1990 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 A jak to jest pózniej na przeglądzie , mowię o zadymieniu spalin . W Polsce to nie problem ale w Anglii jeśli przekroczę normę to d*pa zbita i nie ma możliwości zrobić przegląd bez usunięcia usterki . Porównywał ktoś zadymienie spalin przed i po ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
monkey_vip Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Praktycznie nikt sie nie skapnie ze jest wylaczony a w polsce jest tak ze 3/4 stacji diagnostycznych tego nie sprawdza a jak sprawdza to powiedz nie wiem dlaczego wszystko jest na swoim miejscu nikt ci nie udowodni:)lepsza wygoda dla Cb a zawsze znajdzie sie stacja ktora zrobi ci przeglad ja nie mam dpfa wylaczony i zaslepiony egr bylem na przegladzie i lala A dla wlasnej satysfakcji jedz na stacje zaplacisz 10 zl wypnij wtyke od egra i niech ci sprawdza jakie zadymienie bedziesz wiedzial dokladnie a jesli masz sprawnego dpfa o ile posiadasz takiego w aucie zaslepienie i wylaczenie mija sie z celem
kamilus17_1990 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Nie mam dpf a przez Egr to jeden wielki syf w silniku . Mam zamiar go usunąć ze sterownika silnika i zamknąć go . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 A jak to jest pózniej na przeglądzie , mowię o zadymieniu spalin . W Polsce to nie problem ale w Anglii jeśli przekroczę normę to d*pa zbita i nie ma możliwości zrobić przegląd bez usunięcia usterki . Porównywał ktoś zadymienie spalin przed i po ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wytwarzanie sadzy przez silnik jest uzależnione przede wszystkim od jego ogólnego stanu technicznego, a nie od tego czy masz sprawny EGR , czy zaślepiony Przy niesprawnym EGR-ze tzn. cały czas otwartym , zadymienie będzie duże albo bardzo duże
kamilus17_1990 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Generalnie to po trasie 2kkm zaczął puszczać bąki przy wyższych obrotach , i generalnie dymić . Już miałem problem ze się zaciął i nie chciało mi auto odpalić . Pompki sprawdzone jedynie co to czwarta ma trochę problem z korekcja a dawka jest w normie . Chce tez zrobić oringi , ogólnie auto żwawe a przy mapie od razu chce zrobić Egr . Przy jednej robocie prawie nie dużo większe koszta . No chyba ze leja wtryski Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 13 Czerwca 2015 przez kamilus17_1990
piotrsob1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Najpierw zrób uszczelniacze pompek, tak jak napisałeś, zamieniając miejscami pompkę o najwyższej korekcji z tą o najniższej korekcji ( najbardziej minusową ) Po robocie albo się wszystko naprawi, albo będziesz wiedział czy przyczyna jest w pompowtrysku, czy w warunkach panujących w cylindrze
domciopl Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 ktos sie tym zajmuje w okolicy dolnegoslaska?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się