monkey_vip Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Witam! Chlopaki z zapytaniem auto 2.0 BPW kopci strasznie na niebiesko turbo nowe 3 razy sprawdzane na szczelnosc wszystko OK.Jezeli poszly by uszczelniacze zaworow powinien kopcic po odpaleniu na zimnym silniku a tak nie jest kopci dopiero po zagrzaniu na jalowym slabiej natomiast w trakcie przyspieszania lub redukcji na wyzszy bieg jest duza chmura niebieskiego dymu.Kopci caly czas auto z pewnym przebiegiem 200tys co obstawiacie uszczelniacze,pierscienie wydaje mi sie malo prawdopodobne jak wyciagne rurke z odmy idzie dym jak wykrece korek wlewu dmucha dosc mocno.
piotrsob1 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Paliwo się nie przedostaje do oleju ?
monkey_vip Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Z tego co patrzylem wąchalem sprawdzalem to nie czysty olej temat rzeka z tym kopceniem:)
muunv Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Silnik out Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
muunv Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Znam to z doświadczenia i z rozmów z różnymi ludźmi. Często w takim przypadku silnik pada Miałem to w Volvo S80, też kopcił na niebiesko Ale wiesz, nie koniecznie moge mieć racje
SotoM Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 oki -niebieski dym - jaki zapach dymu...?? zapach.... co czuc... ??jak paliwowy -to wtryski - uszczelnienialub leją, jesli ewidetnie olejowy jak ze starego (forda,opla,fiata) to mogą takze byc uszczelnienia wtrysków jak również uszczelniacze i prowadnice zaworowe , pierscienie tłokowe.... turbo masz 100% sprawne powiadasz wiec je wykluczamy...
.Pablo. Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Mi też kopcil na niebiesko przy wkrecaniu na obroty, przy zapaleniu dymka nie puszczał. Rozebralem silnik i pierścienie olejowe do wymiany. Gładzie cylindrów, panewki, wałków ok. Mi brał olej jakieś 1 litr na 1000km. Przebieg ori 220tys sprawdzony. Pierścienie nie są drogie wiec remont wyszedł w śmiesznych pieniądzach. Oczywiście robocizna moja :-)
monkey_vip Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 Sprawa rozwiazana pomimo 3-krotnego sprawdzenia turbo na szczelnosc postanowilem podlozyc turbo z innego auta po zalozeniu dymienie ustapilo wszystko sie ustabilizowalo.Wytlumaczenia brak dlaczego tamte turbo puszczalo jednak gdzies olej
Rabbi Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 miałem to samo po kiepskiej regeneracji turbo w BPW
piotrsob1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Turo na prawdę było funkiel nówka nie śmigane , czy nowe bo jeszcze w twoim aucie nie pracowało ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się