Valdasxxx Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam Może by ktoś wiedział od czego zacząć?
jacek70 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Zacznij od sprawdzenia zaworka odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jest on po kolektorem ssącym w gumowym trójniku. Ma on w jedną stronę przepuszczać a w drugą nie. W moim przypadku to on był winny.
Valdasxxx Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2015 a miałeś też taki błąd?bo u mnie jest taki 17705 P1297 Connection turbocharger to throttle valve: pressure dropped . to chyba znaczy że spadek ciśnienia między turbiną a przepustnicą ?
krzysiekml Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 macie pany 17705 / P1297 / 004759 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo i przepustnicy (sprawdź DV!) Ewentualne objawy Światło wskaźnik usterki (MIL) Utrata mocy Możliwe przyczyny Wyciek Węże i / lub rury między komponentami Zawór regulacji ciśnienia doładowania (N249) uszkodzony Uszkodzony zawór przełączający Brudne Korpus przepustnicy Wyciek próżni Możliwe rozwiązania Sprawdź, węży i przewodów między komponentami Sprawdzić / wymienić zawór kontrolny ciśnienia doładowania (N249) Sprawdź / Wymień Zawór rozdzielczy Sprawdzić / Clean Korpus przepustnicyWykonaj Korpus przepustnicy Wyrównanie (TBA) Sprawdź, czy wyciek (ów) Vacuum tym systemie PCV U
jacek70 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 U mnie był P1297 oraz wypadanie zapłonu .
Valdasxxx Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2015 U mnie był P1297 oraz wypadanie zapłonu . No to może to samo bo też zapłon wypada tyle że obroty 1200 na ciepłym zamiast 800 Dzięki A jeszcze mam pytanie może ktoś wie jak rozumieć te wszystkie błędy Kod kłopotu :004 17705 P1297 Connection turbocharger to throttle valve: pressure dropped . a potem wyświetla jeszcze Kod kłopotu004: 16891 P0507 Idlenair Value of control system: resistanc RPM higher than e too expected small Kod kłopotu 002: 17536 P1128 Bank 1 Value of mixture resistanc adaptation (e too mult) :system small too learn Kod kłopotu 003:17544 P1136 Bank 1 sporadic Mixture adaptation (add ):system too lean
Valdasxxx Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2015 Dzięki Panowie na dniach będę wszystko sprawdzał. Dam znać jak już rozwiąże problem.Pozdrawiam jacek70 czy to ten zawór http://www.ww.w.noweczesci.pl/zawor-odmy-skrzyni-korbowej-vaico,c,0-162-v109710-0/
kawowy19 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 nie ten.chodzi o taki 035 103 245Ajesli ten zaworek jest odpowiedzialny za takie zachowanie to jest sposob na sprawdzenie. na odpalonym silniku ściśnij wężyk od kolektora ssącego który idzie do trójnika pod kolektorem w którym siedzi ten zaworek. Jeśli objawy ustaną to masz winowajce. U mnie tez był ten błąd przy uszkodzonym zaworku
Valdasxxx Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Dziś sprawdzałem i wychodzi na to że u mnie to ten zawór ZawĂłr odmy skrzyni korbowej VAICO V109710 | NoweCzesci.pl . Najpierw odkręciłem korek od oleju i zauważyłem że zasysa powietrze.Więc wykręciłem ten zawór i zatkałem ręką odpowietrzenie, praca silnika się ustabilizowała ten zawór powinien mieć chyba mębranke w środku i przepuszczać tylko w jedną strone ( u mnie przepuszczał w obie ) więc zamówiłem nowy w aso bedzie na jutro cena 131 zł. założę i jutro będe wiedział czy jest OK mam nadzieje że bedzie po temacie
krzysiekml Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 ten zawór ma mębranę ale puszcza w obie strony pewnie kasę wydałeś nie potrzebnie
jacek70 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 035 103 245A Ten ma być a kosztuje 44 zł. 1
Valdasxxx Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 a co nie można go oddać ? no może masz racje bo zanim odkręciłem ten zawór to ściskałem są rurkę i pomagało. Ale ten duży to w ogóle wyglądał na pusty w środku 1
krzysiekml Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 ten duży zawór zwany też grzybem jest przelotowy i reguluje podciśnieniowo przepływ oparów z odmy silnika,praktycznie jak jest drożny to jest sprawny inaczej już ze śrubą odpowietrzającą znajdującą się w gumowym trójniku odmy,puszcza na zewnątrz a w momencie doładowania ma się zamknąć żeby turbo nie pchało ciśnienia do komory korbowej
Valdasxxx Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 ten duży zawór zwany też grzybem jest przelotowy i reguluje podciśnieniowo przepływ oparów z odmy silnika,praktycznie jak jest drożny to jest sprawny inaczej już ze śrubą odpowietrzającą znajdującą się w gumowym trójniku odmy,puszcza na zewnątrz a w momencie doładowania ma się zamknąć żeby turbo nie pchało ciśnienia do komory korbowej to jak myślisz od razu jutro w serwisie powiedzieć że się pomyliłem i nie brać tego grzyba i zamówić ten zaworek 035 103 245A ?
krzysiekml Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 nie inaczej u Palmowskiego się zaopatrujesz?
Valdasxxx Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) nie inaczej u Palmowskiego się zaopatrujesz? tak a co? nie inaczej u Palmowskiego się zaopatrujesz? A może najpierw pod serwisem włożę grzyba bez opasek i zobaczę co będzie, jak będzie żle to wtedy oddam? Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Valdasxxx
jacek70 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Grzyba odpuść sobie. Kup zaworek i po sprawie. O ile to faktycznie jego wina bo puki co nie jest to potwierdzone w twojej furze.
krzysiekml Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 coś czuję że jak nie sprawdzisz całej odmy i szczelności dolotu wraz z przepustnicą włącznie i zaworkami i wężykami pod kolektorem ssącym to będziesz wymieniał części na szczęśliwy traf diagnozowałeś to auto tak w ogóle ? czy tylko odczyt błędów ?
Valdasxxx Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 coś czuję że jak nie sprawdzisz całej odmy i szczelności dolotu wraz z przepustnicą włącznie i zaworkami i wężykami pod kolektorem ssącym to będziesz wymieniał części na szczęśliwy traf diagnozowałeś to auto tak w ogóle ? czy tylko odczyt błędów ? Przeglądaliśmy szczelność węży i kasowaliśmy błędy ale jak dziś znajomy ściskał ten wężyk pod kolektorem to tez pomagało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się