matuzino512 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam! Przepraszam że zamieszczam post akurat tutaj ale mam problem i za bardzo nie wiem czym on idzie czy silnikiem czy zawieszeniem Kupiłem swoją audi 3tyg. temu i nie wiem co sie z nią dzieje. Mianowicie kiedy stoi sobie na wolnych obrotach nie zalężnie czy ciepła czy zimna czuć w przeciągu co 5-10 s któtkotrwałe drganie. Kolejną sprawą jest sprżegło . Na luzie chodzi elegancoko ale w trakcie kiedy zmieniam biegi czuć na samym dole wciskając pedał nie wiem jak to opisać opór taką chropowatość jakby ale tylko gdy sprzegło wspołgra ze skrzynią. No i ostatni problem jaki udało mi sie w niej wychwycić to ostry skręt wtedy wrażenie przeskoku kół na kamieniach. słychać hałas jakby koło było nie dokrecone i wariowało na szplkach ale faktycznie sprawdzałem i tak nie jest . Byłem na stacji diagnostycznej ale tam niby nic nie wychwycił. Boje sie już że to maglownica i dwumas. Będe wdzięczny za każdą odpowież i podpowiez pozdrawiam.
lukaszooo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Telepanie na jałowym to bolączką tych silników, winne na 90% nie jest sprzęgło, niektórzy wsadzali po 4 tyś zł i tego nie wyeliminowali. Winny przeważnie jest wałek rozrządu i szklanki choć winne mogą być też pompki, poduszki, plecionka wydechu lub vacum pompa. Co do skrętu to u mnie na letniej oponie 235 jest podobnie, jeżdżę tak 4 lata i auto jest sztywne jak koci ogon
maq Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Potwierdzam to co kolega wyżej napisał. Ja mam auto niecały rok i czasem na wolnych obrotach telepie całym autem przez chwilę. Czuć to na siedzeniu jako bujanie samochodem. Nie mam niepokojących odgłosów sygnalizujących wytarty wałek, w logach pompki OK, plecionka nowa bo miałem okopconą i ją podejrzewałem. Jeszcze wymienię poduchę pod skrzynią bo wygląda na luźną i jak to nie pomoże to chyba to odpuszczam temat dopóki nie rąbnie całkowicie i wtedy będę wiedział. Co do zachowania przy skręcie możesz sprawdzić zbierzność ale mam wrażenie że u mnie przy mocnym skręcie też występuje coś w rodzaju " przeskakiwania" koła a zbieżność mam OK
Kazek 1.9 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 To telepanie to może być źle ustawiony kąt synchronizacji wtrysku na rozrządzie trzeba delikatnie przestawić pokombinować i przestanie telepać albo przynajmniej mniej odczuwalne bedzie ... co do skrętu mocnego i tym dziwnym odczuciem to bardziej bym sie zapytał jak amory wyglądają i zawiecha przód .. stabilizator sprawdz ...
ziko02 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Sprawdź kolego czy przy wciśniętym sprzęgle owe drgania też występują. Jesli nie, przyczyną będzie dwumas.
Jarek882 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Sprawdź kolego czy przy wciśniętym sprzęgle owe drgania też występują. Jesli nie, przyczyną będzie dwumas. Uśmiałem się przeciez dwumas przy wciśniętym sprzęgle sie nie zatrzymuje on pracuje caly czas! jedynie mogą ustać stuki po wciśnieciu sprzęgła.
lukaszooo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 walnięty dwumas wydaje charakterystyczny dzwięk przy gaszaniu auta, jesli grzechocze tez na odpalonym są to jego ostatnie chwile.
ziko02 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Sprawdź kolego czy przy wciśniętym sprzęgle owe drgania też występują. Jesli nie, przyczyną będzie dwumas.Uśmiałem się przeciez dwumas przy wciśniętym sprzęgle sie nie zatrzymuje on pracuje caly czas! jedynie mogą ustać stuki po wciśnieciu sprzęgła.K*rwa śmieszek się znalazł! Skoro skutki ustają to przyczyną jest dwumas! Przerabiałem, to wiem.Po wymianie drgania ustały. Jak Ci dalej się na śmiechy zbiera to idź do cyrku!
lukaszooo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Pamiętaj ze wyjątek nie jest reguła,a to ze wymieniłeś dwumas i przestało wcale nie oznacza ze to było przyczyna. Przykładem jest naciąganie na wymianę pompek a w 70% winne są uszczelnienia PD za 150zł .....
ziko02 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Pamiętaj ze wyjątek nie jest reguła,a to ze wymieniłeś dwumas i przestało wcale nie oznacza ze to było przyczyna. Przykładem jest naciąganie na wymianę pompek a w 70% winne są uszczelnienia PD za 150zł .....Nie, następny. Mam drgania na jałowym. Podejrzewam dwumas i po wymianie dwumasy drgania ustają, a Ty mi piszesz, że to nie oznacza że dwumas był przyczyną!? Zlituj się chłopie To co było przyczyną? Uszczelnienia PD, pompki, których nie ruszałem? Czy może jednak dwumas który wymieniłem?
lukaszooo Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Odpowiedz sobie na pytanie co to jest dwumas i co wymieniasz łącznie z nim. Jak ogarniesz to pytanie to zastanów się dlaczego tak często na forum można kupić sprawne używki. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez lukaszooo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się