Grzes487 0 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Witam. Tak jak w temacie, moje a4 ma problem z bujnięciem się do 2 tys. Powyżej 2 tys jest w miare ok. Na kompie pokazuje prawie o połowe mniejsze doładowanie od wymaganego. Turbina na wyzszych obrotach normalnie się załącza. Co mu może dolegać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu2 1 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Sprawdz IC ruru i samego icka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes487 0 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 IC sprawdzony, zlaczki tez uszczelnione.Turbina wyczyszczona i ustawiona na nowo geometria. Mocy przybylo od 2 tys. i dopiero teraz ja czuc, ale ruszyc na skrzyzowaniu troszke dynamiczniej to jest problem... co mu jeszcze moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 A ściągnij i zaślep wężyk od egr i sprawdź :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Sprawdź jak wygląda przekrój przewodów kolektora dolotowego, może jest mocno zawalony mieszaniną sadzy z olejem i brakuje mu powietrza , dla tego turbina może mieć problemy z podniesieniem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kresek 0 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Również do sprawdzenia pompowtryski na stole probierczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 A to Twoje auto to świeży nabytek, czy masz go od jakiegoś czasu i dopiero teraz osłabło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 turbina nie doładowuje proste,zdejmij podciśnienie i sprawdź barometrem czy idzie na -0,60/63 jak nie to wyreguluj zderzakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloe 0 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) kolego i jak postępy bo mam podobny problem. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez kamiloe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRadian 0 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Podłączam się od paru dni mam podobny problem zero mocy dopiero powyżej 2 tyś. obrotów coś się dzieję. Wczoraj nie mogłem z 80 km do 100 km na 6 biegu przyspieszyć. Do pewności wymieniłem filtry powietrza. paliwa i olej z filtrem ale nie pomogło. Mam kabel i VAG com do dyspozycji ale nie wiem jak mam się zabrać za jakąkolwiek diagnozę. Komputer nie pokazuje błędów. Turbina sprawdzana może 4 miesiące temu tak samo wtryski. Niepokoi mnie tylko kopcenie spod korka i bagnetu niby miał tak od początku ale teraz jakby więcej kopcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloe 0 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 mozliwe , że się walek rozrządu kończy ? musze sprawdzić u siebe , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRadian 0 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Udało mi się rozwiązać problem. Przyczyna była błaha, chodziło o pęknięty wężyk podciśnienia. Ściągnijcie wężyk z gruszki turbiny i dmuchnijcie w niego, jeżeli usłyszycie syczenie to gdzieś jest nieszczelność, u mnie był pęknięty wężyk idący od pompy vacum przy samym rozgałęzieniu. Możecie też przeprowadzić test ściągnąć wężyk z gruszki i założyć długi wężyk tak aby starczył do kabiny przejechać się i w momencie przyspieszania na niskich obrotach zassać powietrze czy to ustami czy np. strzykawką. Samochód od razu zacznie przyspieszać żwawiej. Sam tak dzisiaj zrobiłem i wiedziałem że turbo przynajmniej jest w porządku. Potem przy dmuchaniu usłyszałem syczenie na wężach i powoli sprawdzałem dłonią po wężach gdzie uchodzi powietrze. Edytowane 30 Czerwca 2015 przez MrRadian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloe 0 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 u mnie prawdopodobnie pompa vacum klapa gaszaca nieodpowiedzio dziala jutro będzie sprawdzona jakie cisnienie daje.Wszystko na to wskazuje u mnie hamulce nie sa idealne zobaczymy jutro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się