michuthebest Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_221124.html 003 http://vaglog.pl/log_221125.html 004 http://vaglog.pl/log_221126.html 007 http://vaglog.pl/log_221127.html 008 http://vaglog.pl/log_221128.html 010 http://vaglog.pl/log_221129.html 011 http://vaglog.pl/log_221130.html statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_221114.html 001 http://vaglog.pl/log_221115.html 003 http://vaglog.pl/log_221116.html 004 http://vaglog.pl/log_221117.html 007 http://vaglog.pl/log_221118.html 010 http://vaglog.pl/log_221123.html 011 http://vaglog.pl/log_221119.html 012 http://vaglog.pl/log_221120.html 013 http://vaglog.pl/log_221121.html 016 http://vaglog.pl/log_221122.html bs: 000 http://vaglog.pl/log_221106.html 003 http://vaglog.pl/log_221107.html 004 http://vaglog.pl/log_221109.html 011 http://vaglog.pl/log_221108.html Edytowane 12 Czerwca 2015 przez michuthebest
ciahciah Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 logi zawsze robi się od 1000obr, jeżeli ktoś uważa inaczej lepiej takich amatorów unikać, może od 1000obr nie rozpędza się auta na pierwszym czy drugim biegu? a czasem i na wyższym bo się zagapisz i spadną poniżej 1500obr? może już przy 1500obr nie rzadko turbo ładnie wstaje i auto pięknie ciągnie? może w trakcie tych logów było więcej osób na pokładzie, może inne koła są założone, mówię o tym bo czasy są fatalne, ale nawet większa masa, nawet większe koła nie są wstanie tak bardzo ograniczyć moc, na serii auto spoko się odpychało a na czipie jest niemal tak samo, seria 1700-4000obr 9,5s czip 8,2s.., a powinno być 6,5s, wyniki to średnia z wszystkich logów żeby nie było ze wybrałem najbardziej skrajne...dawno tak słabo odpychającego AVG na czipie nie widziałem, tak małego przyrostu po czipie, tam jest 130km, ten kto robił czipa popełnił i pewnie w każdym jednym takim silniku popełnia ten sam błąd, taki brak niewiedzy skutkuje mniejszą mocą, słabszym wstawaniem turbo i większymi przeciążeniami dla silnika i napędu, kąt 8,5st/2000obr świadczy o naprawdę marnej wiedzy i doświadczeniu tunera o tym najbardziej banalnym z banalnych silników, przy 2500obr według mnie paliwa jest za dużo, jak się to objawia? tylko tym ze po ujęciu auto tyle samo Nm generuje tylko mniej buczy, mniej turbo przeładowuje i Nm nie spada na łeb na szyje po max wzniosie, bardziej płynny wzrost Nm jest bardzo ważny, drastyczny wzrost Nm w przedziale 1900 do 2500obr Nm bardziej męczy wszystko niż łagodny ale w dłuższym przedziale obr, a bardziej płynne i równe przyspieszenie bez gwałtownych chwilowych uderzeń szybkiego wzrostu Nm w przedziale powiedzmy 200obr mniej męczy wszystko i auto w sumie odpycha się płynniej i lepiej, sobie zobacz na wykresie w excelu loga 001 obr i V czy nie ma tam jakiegoś garbu...co prawda w czipie dawka może być poprawnie i w logu jest jak jest z winy nastawnika który ma taką a nie inną charakterystykę pracy no ale to się koryguje... kolejne co nie zostało zrobione przez tunera to ochrona turbo po wywaleniu egr, nie mam zamiaru tu kogoś uczyć bo jak sam do tego nie dojdzie to nigdy w tym nie będzie dobry, ale naprowadzę, co robił egr na postoju? gdy się otwierał, turbo zwalniało i się szybciej studziło, przy gaszeniu też z niższych obr zwalniało do zera co jest nie bez znaczenia no bo olej już nie krąży i nie studzi a wirnik jeszcze kilka sekund się kręci..., w tym aucie egr jest wywalony a turbo na postoju danej dmucha na maxa, po co? żeby turbo na postoju kręciło się na maxa i wolniej się studziło? żeby po zgaszeniu auta i przestaniu krążenia oleju który smaruje i chłodzi turbo wirnik zamiast 3s kręcił się 6s aż dojdzie do zerwania filmu olejowego? silnikowi potrzeba tyle powietrza na postoju? sdi nie ma turbo i ma z tym problem? silnik i bez turbiny na postoju sobie poradzi, turbo na tym czipie padnie szybciej, może tuner to zrobił specjalnie bo to może być poniekąd mu na rękę, albo po prostu nie ma na tyle doświadczenia co jest bardziej prawdopodobne hamowanie seryjnego auta co kosztuje na czipie to według mnie wyciąganie kasy z klienta, przecież po logach dobrze widać czy jest wszystko ok czy nie, a przecież logi tuner robił nie? to że silnik ma kompresje 26 czy 30bar i te 5km mniej lub więcej wyjdzie to często w granicy błędu pomiaru się mieści, także hamowanie seryjnego auta w którym wszystko widać z logów to kasa wywalona w błoto, co innego jak by było dużo na zmieniane w aucie wtedy tak ale w seryjnym aucie dla samego świstka na którym będzie 140 +/-5km czyli to co zawsze po prostu szkoda kasy auto przed czipem miało kilka ważnych spraw do zrobienia, to wydobyło by brakujące 5-10km, ale pewnie tuner to wszystko ogarnął? przynajmniej powinien...no bo to że w logach coś wygląda ok nie oznacza że jest ok, ale to tylko doświadczona osoba jest w stanie doprowadzić do ładu, ale na to potrzeba czasu, im więcej tuner poświęci czasu na auto tym lepszy efekt końcowy mapa n108 jest niedograna, kosmetyka, ale ziarenko do ziarenka i się nazbiera turbo na serii wzorowo trzymało zadane ciśnienie także na czipie nie powiano być z tym wielkich problemów a jednak w trakcie przyspieszania spada doładowanie do 2060... szkoda że nie zrobiłeś logów do 4500obr byśmy zobaczyli jak przy tych obr jest ustawione turbo, kąt i dawka bo to też bardzo ważne i podejrzewam że też jest zrobione bez pojęcia tak by uwalić silnik, przy takich obr już nie ma żartów, wytrzymałość podzespołów już nie jest tak idioto odporna żeby nie było że komuś robię koło pióra, pisze w dobrej wierze, mam nadzieje że ta osoba się poprawi, podniesie swoją wiedze praktyczną i teoretyczną
michuthebest Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) Chipa wgrywal spanky (wysłałem kompa) Proszę inne osoby o ocenę czy wszystko ok. Komputer leci na poprawkę do ciahciah zobaczymy czy będzie lepiej. Edytowane 14 Czerwca 2015 przez michuthebest
tommyy Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 ciahciah czy mógłbyś rzucić okiem na moje logi ?? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/319515-prosba-o-analize-logow-afn/page-2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się