Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] tryb awaryjny po umyciu auta


viper127

Rekomendowane odpowiedzi

kupilem wczoraj na allegro interfejs, jak przyjdzie to zobacze :decayed:, pytanie jeszcze o ta kryze - czy musi byc zrobina z aluminium czy moze byc z nierdzewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zepsutym (cały czas otwartym) EGR-e pęknie , przy działającym nie powinno :decayed:

Już drugi rok u mnie alu kryza pracuje i ma się dobrze, nic nie pęka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie bylem odrysowac uszczelke i zaopserwowalem ze EGR byl zamkniety tak wiec chyba jest sprawny, no i jedna sruba trzymala sie na wlosku bo miala gwint zjechany, jak ja tylko dotknalem to zaraz auto zaczelo gwizdac. Dalem dłuższa srube i nakretke :naughty:


no i faktycznie chyba bede musial troche wyklepac ta kryze na wypukłą bo moze haczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i będzie haczyć mimo wszystko... ja u siebie miałem płaską z otworem fi8mm- ponad pół roku temu zamontowałem nowy egr i blaszka poszła na półkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak bedzie haczyć to w czyms moze zaszkodzic ? bo skoro i tak bedzie haczyc to moze nie bede jej wogole rzeźbić, ile czasu jezdziles na takiej plaskiej kryzie i czy cos sie dzialo nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie działo jedynie w sterowniku silnika widniał błąd zbyt małego przepływu a tak to kontrolki na blacie nie zapalało- auto nie szarpało i było żwawsze... po tem po remoncie silnika juz egru nie zaslepiałem który to tak sie rozklekotał ze nawet zaslepienie nic nie pomogło i musiałem zamontować nówkę.

moze da rade wyżeźbić tą blaszkę jak to zrobił piotrek...choć po przejściach z EGRemi w 16V jak dla mnie to nie możliwe aby wyprofilować blachę aby nawet nie drasnął jej pierścień uszczelniający ruchomy/pracujący znajdujący się na obwodzie przepustniczki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdj_cie0796.jpg

Zdj_cie0798.jpg

O takie jak na środku i po prawej nic nie haczy :decayed:

Jestem na urlopie , 300 km od domu, tak to bym Ci przysłał sztukę , bo jeszcze jedna wisi na gwoździu w garażu :P

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem w pracy i zrobiłem se blaszki 1 mm a koleś ma mi wytoczyć na środku 25 mm i 29 mm to zobaczę która będzie pasowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 mm to trochę mało jeżeli jest z alu, ale na próbę czy działa w zupełności wystarczy :decayed:

Jak już będziesz wiedział że z kryzą jest OK, to zrób taką o grubości 1,5-2 mm :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zrobić kawałek przyrządu , żeby się nie pomarszczyła :decayed:

Ja do tego używam dwóch flansz z kwasówki, odciętych od starej chłodnicy spalin, między nimi skręcam blaszkę, całość mocuję w imadle i wtedy dopiero w otworze można ją wyklepać w sferę :hi:

Dopiero po klepaniu obcinam nadmiar blachy na bokach i wiercę otwór centralny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś ma maszynę do takich przrtloczen, jest to robione kamieniem hydraulicznie, dam mu kawałek blachy 2mm niech najpierw przetoczyła a potem odrusuje i wytne

ok, kryza założona z otworem fi 8, odpalilem auto troche pogazowalem i na razie jest ok, na 18a jade do roboty to dam znac co sie dzialo po drodze

Zrobiłem właśnie 25 km i jak narazie wszystko ok, próbowałem wywołać szarpanie ale się nie udało :-D będę jeszcze obserwować, dzięki za kolejną trafna porade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1::hi:

Jak byś miał jeszcze jakieś pytania to pisz :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno skorzystam z Twojej wiedzy jak będę potrzebował, jeszcze raz WIELKIE DZIEKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy po wyschnięciu auta problem powinien zniknąć?

dzis po umyciu auta miałem ta sama sytuacje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...