viper127 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 kupilem wczoraj na allegro interfejs, jak przyjdzie to zobacze , pytanie jeszcze o ta kryze - czy musi byc zrobina z aluminium czy moze byc z nierdzewki?
SotoM Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 amelunium ci peknie... stalowa lub kawsówka
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Przy zepsutym (cały czas otwartym) EGR-e pęknie , przy działającym nie powinno Już drugi rok u mnie alu kryza pracuje i ma się dobrze, nic nie pęka
viper127 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 wlasnie bylem odrysowac uszczelke i zaopserwowalem ze EGR byl zamkniety tak wiec chyba jest sprawny, no i jedna sruba trzymala sie na wlosku bo miala gwint zjechany, jak ja tylko dotknalem to zaraz auto zaczelo gwizdac. Dalem dłuższa srube i nakretke no i faktycznie chyba bede musial troche wyklepac ta kryze na wypukłą bo moze haczyć
SotoM Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 i będzie haczyć mimo wszystko... ja u siebie miałem płaską z otworem fi8mm- ponad pół roku temu zamontowałem nowy egr i blaszka poszła na półkę.
viper127 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 a jak bedzie haczyć to w czyms moze zaszkodzic ? bo skoro i tak bedzie haczyc to moze nie bede jej wogole rzeźbić, ile czasu jezdziles na takiej plaskiej kryzie i czy cos sie dzialo nie tak?
SotoM Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 nic sie nie działo jedynie w sterowniku silnika widniał błąd zbyt małego przepływu a tak to kontrolki na blacie nie zapalało- auto nie szarpało i było żwawsze... po tem po remoncie silnika juz egru nie zaslepiałem który to tak sie rozklekotał ze nawet zaslepienie nic nie pomogło i musiałem zamontować nówkę. moze da rade wyżeźbić tą blaszkę jak to zrobił piotrek...choć po przejściach z EGRemi w 16V jak dla mnie to nie możliwe aby wyprofilować blachę aby nawet nie drasnął jej pierścień uszczelniający ruchomy/pracujący znajdujący się na obwodzie przepustniczki ...
viper127 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Ważne żeby EGRa nie rozwalić, to mnie interesuje
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) O takie jak na środku i po prawej nic nie haczy Jestem na urlopie , 300 km od domu, tak to bym Ci przysłał sztukę , bo jeszcze jedna wisi na gwoździu w garażu Edytowane 28 Czerwca 2015 przez piotrsob1
viper127 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Właśnie jestem w pracy i zrobiłem se blaszki 1 mm a koleś ma mi wytoczyć na środku 25 mm i 29 mm to zobaczę która będzie pasowac
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 1 mm to trochę mało jeżeli jest z alu, ale na próbę czy działa w zupełności wystarczy Jak już będziesz wiedział że z kryzą jest OK, to zrób taką o grubości 1,5-2 mm
piotrsob1 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Jak tak, to spoko , 1mm wystarczy
viper127 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Blaszka 1mm się marszczy przy tloczeniu, musze zrobić z 2mm
piotrsob1 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Trzeba zrobić kawałek przyrządu , żeby się nie pomarszczyła Ja do tego używam dwóch flansz z kwasówki, odciętych od starej chłodnicy spalin, między nimi skręcam blaszkę, całość mocuję w imadle i wtedy dopiero w otworze można ją wyklepać w sferę Dopiero po klepaniu obcinam nadmiar blachy na bokach i wiercę otwór centralny
viper127 Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 Koleś ma maszynę do takich przrtloczen, jest to robione kamieniem hydraulicznie, dam mu kawałek blachy 2mm niech najpierw przetoczyła a potem odrusuje i wytne ok, kryza założona z otworem fi 8, odpalilem auto troche pogazowalem i na razie jest ok, na 18a jade do roboty to dam znac co sie dzialo po drodze Zrobiłem właśnie 25 km i jak narazie wszystko ok, próbowałem wywołać szarpanie ale się nie udało :-D będę jeszcze obserwować, dzięki za kolejną trafna porade
piotrsob1 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Jak byś miał jeszcze jakieś pytania to pisz Edytowane 1 Lipca 2015 przez piotrsob1
viper127 Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 Napewno skorzystam z Twojej wiedzy jak będę potrzebował, jeszcze raz WIELKIE DZIEKI
Er6 Opublikowano 1 Lutego 2020 Opublikowano 1 Lutego 2020 Witam czy po wyschnięciu auta problem powinien zniknąć? dzis po umyciu auta miałem ta sama sytuacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się