Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

1bv z eibach -30mm?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jest mnóstwo tematów o amortyzatorach 1be i 1ba ze sprężynami eibach pro kit -30

nie ma natomiast nic o amorkach 1bv i eibach -30mm jak to ma się do siebie jak mniej więcej będzie stało auto obecnie mam waiteca i jest dla mnie stanowczo za nisko myśląc o zimie 61 z przodu i 63.5 z tyłu ładnie wygląda ale nie chce robić za pług do śniegu.

Może macie jakieś info jak to wyjdzie w takiej konfiguracji w b6

Opublikowano (edytowane)

kolego ja mam amorki z 1BV i eibach prokit(-30) i z przodu mi siedzi na 60 cm :) a jeszcze bym obnizyl :):)

Edytowane przez Murdzu12
Opublikowano

ladnie siedzi :D hehe

Opublikowano

sorki kolego plus opona :) to jakies 63 mam :) ale chyba zastosuje jeszcze talezyki od b5 :) ale to przy wymianie wachaczy

Opublikowano

Dla mnie to masakra w moich okolicach są takie drogi ze idzie się wściec a szkoda mi go wytłuc. Jutro chyba uda mi się kupić 1bv i powinno być ok na te moje wyboje..

Mardzu... a jak ci się prowadzi na takim zestawie?

Opublikowano

u mnie na 1BA i odbojach 1BE siedzi 63,5, patrząc że u kolegi na 1BV siedzi na 63 to różnica znikoma :)

Opublikowano

A jak z komfortem jazdy pomiędzy

1BV + oryginalne springi

1BV + Eibach pro kit?

Opublikowano

U mnie po zmianie ori sprężyn na pro-kit'a odczułem, że jest poprawa w kwestii miękkości. Oczywiście bez szaleństw ;)

Opublikowano

Dla mnie to masakra w moich okolicach są takie drogi ze idzie się wściec a szkoda mi go wytłuc. Jutro chyba uda mi się kupić 1bv i powinno być ok na te moje wyboje..

Mardzu... a jak ci się prowadzi na takim zestawie?

Jak masz takie dziury i wyboje to czemu kupujesz najtwardsze seryjne zawieszenie , przejdz na 1BE lub 1BA

Opublikowano (edytowane)

sorki kolego plus opona :) to jakies 63 mam :) ale chyba zastosuje jeszcze talezyki od b5 :) ale to przy wymianie wachaczy

A mógłbyś zmierzyć dokładnie ile masz i jaką felgę założoną? :) Sam mam 1BV i zastanawiam się nad Eibachami ile pójdzie bo teraz mam 66,4mm przy 17 calach.

Edytowane przez pospinany
Opublikowano

witam,

miałem oryginalne zawieszenie audi sport, seryjnie obniżone, jednak, że autem już trochę bujało, kupiłem sprężyny Eibacha pro kit...po montażu pierwsze nierówności i załamka :/

Czy rzeczywiście one są tak twarde? Chciałem kupić nowe sportowe oryginały, ale nigdzie nie mogłem dostać prócz serwisu, a cena tam kosmos. Czy są jakieś inne sprężyny do mojego wozidła? Co prawda zmieniłem już przód i tył amortyzatory (sportowe krótkie sachsa), ale dalej przechylało, więc stąd zmiana na eibacha, lecz jest teraz audi tak twarde, że szkoda słów.

Opublikowano (edytowane)

witam,

miałem oryginalne zawieszenie audi sport, seryjnie obniżone, jednak, że autem już trochę bujało, kupiłem sprężyny Eibacha pro kit...po montażu pierwsze nierówności i załamka :/

Czy rzeczywiście one są tak twarde? Chciałem kupić nowe sportowe oryginały, ale nigdzie nie mogłem dostać prócz serwisu, a cena tam kosmos. Czy są jakieś inne sprężyny do mojego wozidła? Co prawda zmieniłem już przód i tył amortyzatory (sportowe krótkie sachsa), ale dalej przechylało, więc stąd zmiana na eibacha, lecz jest teraz audi tak twarde, że szkoda słów.

A to ciekawe. Napewno Pro Kity a nie jakieś czerwone sportowe? Ja zmieniłem amorki z 1BV na 1BA zostawiając sprężyny s-line.

Potem jeszcze zmieniłem springi na Eibach Pro Kit aby przód nieco niżej poszedł i szczerze, to nie odczułem różnicy w komforcie pomiędzy 1BA + springi sline a 1BA + springi Eibach Pro kit.

Edytowane przez pionti2
Opublikowano

Panowie jest mnóstwo tematów o amortyzatorach 1be i 1ba ze sprężynami eibach pro kit -30

nie ma natomiast nic o amorkach 1bv i eibach -30mm jak to ma się do siebie jak mniej więcej będzie stało auto obecnie mam waiteca i jest dla mnie stanowczo za nisko myśląc o zimie 61 z przodu i 63.5 z tyłu ładnie wygląda ale nie chce robić za pług do śniegu.

Może macie jakieś info jak to wyjdzie w takiej konfiguracji w b6

1BV to to samo co 1BE z tym ze te pierwsze twardsze .

Opublikowano

Na 100% eibach pro kit. 549zł kosztowały. Są czarne.Oryginalne sprężyny, z tego co dowiedziałem się, w audi sport, to nie są te same co s-line. Są to zwykłe sprężyny, z tym że krótsze, stąd może lepszy komfort. Standardowo miałem czerwone amortyzatory sachsa, a teraz mam niebieskie po wymianie na nowe, ale różnice odczułem tylko i wyłącznie po zmianie sprężyn. Powrót do tamtych trochę mija się z celem, bo zacznie mi znowu bujać autem, ale z drugiej strony o wiele więcej komfortu, nie jest to 'trochę' ale tak z 3 razy lepiej, jest miękko i ledwo czuć nierówności, a na eibach każda dziura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...