mikegolf Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Witam, mam taki problem. Zdarza się mojemu AFNowi że po dłuższej jeździe w korku (czyli 1/2 bieg i bez dotykania gazu) jak już ruszę porządnie to w trakcie przyspieszania obcina turbo. Wtedy wystarczy wyłączyć silnik i włączyć i dalej normalnie. Turbo świeżo czyszczone i piaskowane (niecałe 3000 km temu) więc na pewno kierowniczki nie są zapieczone, stąd podejrzenie że ma to związek z temperaturą. W dodatku na zimnym silniku (po całej nocy stania) bardzo fajnie się zbiera już od lekko ponad 2000 obrotów, natomiast jak nim trochę pojeździć to zaczyna się zbierać dopiero od ok 3000 obr, między 2000 a 3000 jest dosyć słaby (chociaż nie aż tak słaby jak na obciętym turbo - wtedy jest po prostu masakra) Powiedzcie co sprawdzić i jakie grupy zrobić na logach dynamicznych żeby było wiadomo czego szukać ... niestety problem z całkowitym odcięciem występuje stosunkowo rzadko (średnio co jakieś 200-300 km więc nie wiem czy uda się uchwycić moment na logach - może jak go zmuszę do podniesienia temperatury np trzymając na 1500 na postoju przez dłuższy czas ?
mantix Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Grupa 11 i 03, oczywiście silnik rozgrzany, bo jak logujesz to but w podłodze , chyba wiesz? Jak jesteś pewny turbawki, to może N75 niedomaga, albo wężyki nieszczelne..
adifek Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Turbo świeżo czyszczone i piaskowane (niecałe 3000 km temu) więc na pewno kierowniczki nie są zapieczone, stąd podejrzenie że ma to związek z temperaturą. jesteś pewien na 1000% że zrobili jak należy ?? W dodatku na zimnym silniku (po całej nocy stania) bardzo fajnie się zbiera już od lekko ponad 2000 obrotów, jak na moje oko to za późno wstaje (brak przepływu) Edytowane 17 Czerwca 2015 przez adifek
mikegolf Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 no 1000% to nie mam ale blisko 100 raz ze turbo miala juz wczesniej remont, ale nie bylo czyszczenia kolektora ... blad mechanika, w kazdym razie po kilkunastu k km mechanik stwierdzil zapieczone kierowniczki (faktycznie nie dalo sie ruszac tym popychaczem w pelnym zakresie) wyczyszczony kolektor (maaaaasa syfu) i turbo wyczyszczone w poleconej firmie, wypiaskowane i wywazone, chodzi lekko. no i teraz sie dzieje tak jak opisuje juz po ok 1000km od zalozenia turbo, wiec nie wierze ze znowu sie cos zapieklo
zzzu Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 no 1000% to nie mam ale blisko 100 raz ze turbo miala juz wczesniej remont, ale nie bylo czyszczenia kolektora ... blad mechanika, w kazdym razie po kilkunastu k km mechanik stwierdzil zapieczone kierowniczki (faktycznie nie dalo sie ruszac tym popychaczem w pelnym zakresie) wyczyszczony kolektor (maaaaasa syfu) i turbo wyczyszczone w poleconej firmie, wypiaskowane i wywazone, chodzi lekko. no i teraz sie dzieje tak jak opisuje juz po ok 1000km od zalozenia turbo, wiec nie wierze ze znowu sie cos zapieklo jak masz od kogo pożyczyć N75 to podmień i sprawdź czy działa poprawnie i przy okazji resztę wężyków podcisnieniowych posprawdzaj...
mikegolf Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Dziś w końcu udało mi się podłączyć kabelkiem laptopa z autem, po południu mam nadzieję że zrobię już logi. Tymczasem w 01-Engine mam Fault Codes: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - -- Intermittent Logi dynamiczne 003 http://vaglog.pl/log_221917.html 011 http://vaglog.pl/log_221918.html 011 003 Edytowane 20 Czerwca 2015 przez mikegolf
Leopold27 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Przepływomierz zaniża po całości dlatego brakuje mu mocy,turbina w dolnym zakresie ma niedoładowanie potem przeładowanie,n-75 tagrze do sprawdzenia,poszukaj nieszczelnośći w dolocie.Na obrazkach dokładnie widać jakie wartości są wymagane a jakie rzeczywiste niebieski-wymagane,czerwone rzeczywiste. Edytowane 20 Czerwca 2015 przez Leopold27
fcunited Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/321327-pierwszy-vag-w-zyciu-prosze-o-porade/odsylam do mojego tematu w sprawie przeplywomierza, logow dynamicznych, turbo i zaworku n75. Problem dzisiaj zbadałem i na jednym z wężyków pusciła opaska, olej kap kap kap, mocy brak Mam nadzieję, że problem zniknie.
mantix Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Doładowanie kompletna klapa niestety i tym się zajmij, bo przepływka będzie ciąć jak brak doładowania.Podmień N75 z N18 i popatrz czy masz dobrze wężyki z N75 wyprowadzone, schemat znajdziesz na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się