Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Ile mam wentylatorów ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ja mam 07.2003 i mam jeden wentylator :) i mam AVFa

AWXa ma Adaho tez z 2003 i ma 2 wentylatory ;P

tez sie zdziwiłem :) ze mam jeden :) na pierwszym spocie mnie nastraszyli ze tak nie powinno byc :)

Opublikowano

Czyli czegoś ty nie ogarniam :no: w jednym sa 2 a w innym 1 wentylator a taki sam silnik, chyba wkładali to co mieli na magazynie z tego wychodzi :>

Opublikowano

szukalem do 3.0 tdi na allegro i juz bylem dogadany z faecetm ktory mial caly kompletny przod i juz mial pakowac paczke kiedy sie zapytalem czy oba wentylatory sa sprawne. a facet mowi ze tam jest tylko jeden. a ja mialem dwa polamane...

okazalo sie ze manual ma jeden wentyl tylko a automat dwa.

to tez wezcie pod uwage bo tu moze byc podobnie.

Opublikowano

Ja mam 2004 i jeden :)

Opublikowano

Wiem ze z automatem jest roznica ale u mnie bedzie na bank jeden wentylator bo z tych cześci co sa polamane wynika ze jest jeden. Ja mam manuala 6-biegowego wiec tu brdzie 1 wentylator.

Opublikowano

myślę ż tak :)

Opublikowano

Vin: WAUZZZ8E54A153455 to moj vin prosto z briefu. Tak jak napisalem wyzej to rok 22.12.2003. ale w vin jest juz 2004. Czekam na odp lukaszr Z gory dzieki

Pawlo, u Ciebie jest jeden wentylator - zamiast drugiego są żaluzje:

f19dc74bb5855104m.jpg

jakie żaluzje zamiast drugiego wentylatora[br]Dopisany: 29 Październik 2008, 17:43_________________________________________________bo też mam jeden wentylator
Opublikowano

Vin: WAUZZZ8E54A153455 to moj vin prosto z briefu. Tak jak napisalem wyzej to rok 22.12.2003. ale w vin jest juz 2004. Czekam na odp lukaszr Z gory dzieki

Pawlo, u Ciebie jest jeden wentylator - zamiast drugiego są żaluzje:

f19dc74bb5855104m.jpg

Widze ze trafilem w sendo materii :)

Wczoraj rowniez zagladam pod mache...i ku mojemu zdziwieniu : co jest qwa...1 wiatrak??

Ale patrze zeluzja...mysle sobie pod klapkami jest drugi... odkrywam klapki i dupsztal nie ma zadnego drugiego wiatraka...Mysle sobie ladny walek :) w A6stce mialem 2 tu jest jeden... :mysli: :mysli: Robie zdjecia i wale z nimi na forum ( http://img196.imageshack.us/gal.php?g=73780325.jpg )... Dopiero dzis znalazłem wątek dot 1,9 AVF i wentylatorow na chlodnicach.

Faktycznie wychodzily rózne wersje : z wiatrakiem na visko + 2 elektryczny z 2 paskami wielkorowkowymi......bez wiatraka na visko, tylko 1 elektryczny za to 1 pasek wielorowkowy... Ja mam druga opcje- bez visko, 1 pasek wielorowkowy i zeluzja obok jedynego wiatraka...

Opublikowano

simon_75 u mnie jak u Ciebie więc pewnie rocznik 2004 już tak miał.

A tak troszkę OT - posiadanie jednego paska wielorowkowego ma jedną dużą zaletę. Napinacz można kupić za mniej jak 100 zł.

:good:

Opublikowano

simon_75 u mnie jak u Ciebie więc pewnie rocznik 2004 już tak miał.

A tak troszkę OT - posiadanie jednego paska wielorowkowego ma jedną dużą zaletę. Napinacz można kupić za mniej jak 100 zł.

:good:

Dokładnie tak jak piszesz :good: :good:

:radocha: :radocha:

Opublikowano

Wybaczcie mi mega odkop, ale mam straszny dylemat. Mam Avf 2004r multitronic, padły mi oba wentylatory i moduł, niestety nie mogę znaleźć z takim samym numerem, powiecie mi proszę czy z jakiegoś innego silnika będzie pasował komplet ? Mój moduł ma nr 8E0959501D ewentualnie same wentylatory, bo myślałem że tylko moduł umarł i moduł już mam, ale wentylatorów nie mogę dorwać do Avf Ori, szukam nr ,zmienników bo wiem że są 2 rozstawy mocowań  i nie chciałbym zamówić nie pasujących jestem obecnie na urlopie a muszę mechanikowi ściągnąć części bez oglądania ich żeby mi auto skończył nim wrócę ?

Opublikowano

Same wentylatory są takie same o ile się dobrze orientuję, różnica między wybranymi jednostkami silnikowymi jest w obudowie wentylatorów. Dlatego możesz kupić cały zestaw niezależnie od obudowy i przełożyć same wentylatory, np. taki:

ALLEGRO.PL

Możesz też szukać pojedynczych wentylatorów.

Proponuję jednak sprawdzić wentylatory na krótko, bo trochę dziwne jest że padły i obydwa wentylatory i moduł. Moduł jest zasilany z bezpiecznik zlokalizowanego ( o ile dobrze pamiętam) w skrzynce sterownika silnika na podszybiu.

Opublikowano

na krótko też nie palą niestety, dopiero teraz miałem czas przysiasc do tego, nie pala nawet bezpośrednio pod aku, moduł prąd podaje, te co podesłałeś, mają końcówkę modułu AB, ja mam D. moduł tenhj podejdzie? czy cięcie i swój zostawiam?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...