prezes4reral Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Panowie ratujcie , bo moje auto to jakas zagadka.. Logi na zimnym silniku sa b.wysokie , przy przejechaniu 300metrow zmniejszaja sie.Dzis wymienilem filtr paliwa na knechata.Co moze byc przyczyna takich wartosci? Dodam iz po zimnych nocach mam problem odpalaniem, Trzeba go dluuugo krecic. Audi a4b6 1.9tdi 130koni avf 6biegow 2003rok http://vaglog.pl/log_221809.html- tabelka ponizej z dzisiaj , powyzej z innego dnia
lukaszooo Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 korekcje niemal ksiązkowe, bipy w tych silnikach są dopuszczalne do 60 u ciebie ok 30, jednym słowem masz zdrowe pompki. Problem z paleniem wynika albo z vacum pompy albo z uszczelnien PD
prezes4reral Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 W jaki sposob moge sprawdzic vacum pompe? I czy to nornalne ze na zimnym silniku wartosci sa tak duze? Zerknales moze na poczatek tabelki z 18.06?
lukaszooo Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 To są małe wartości, problem zaczyna się kiedy bipy są po ok 80. W vacum można sprawdzić podciśnienie i ciśnienie paliwa jeśli paliwo się cofa ciężko jest to sprawdzić. Sprawdź jeszcze czujnik temp płynu bo powinno się zacząć od tego, jest podwieszony temat diagnostyka i masz opisane krok po kroku jak to zrobić.
prezes4reral Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 Mozesz podeslac link, jak znajdziesz.bo szukam i cos ciezko mi to idzie.
lukaszooo Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Słąbo szukałes ..... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ opisane jakos "termostat oraz G2/G62"
prezes4reral Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zrobilem Auto - Scan zero bledow Potem sprawdzilem temp.i wszystko gra Engine 01 gr.07 fuel temp. 70.2 intake air temp 30.6 coolant temp.90 Instruments 17 gr.003 coolant temp.89
lukaszooo Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Czyli czujnik odpada. Zrób test, zostaw auto na noc na jakiejś górce tak aby przód był wyzej od tyłu o ok 20 cm. Zdaj relacje jak auto sie zachowa a powiem ci co mozna wyeliminować.
prezes4reral Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 Ok z soboty na Niedziele zrobie tak.a powiedz mi jeszcze co moze byc przyczyna czkawki..tych takich delikatnych szarpniec na ulamek sekundy podczas pracy silnika na biegu jalowym....ps jak jest szarpniecie to widze w vagu ze obroty silnika ida ciut w gore.
lukaszooo Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Uszczelnienia Pd, wadliwe pompki, poduszki silnika, vacum pompa a w najgorszym i najczęstszym wydaniu wytarty wałek i szklanki. Abys sie nie smucił powiem ci ze ok 70% AVF i AWX trzęsie sie na jałowym.
prezes4reral Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 Uszczelnienia jakies 3000km temu wymienialem.... pompki sa ok to byly sprawdzane na stole...poduszki pod silnikiem mam nowe bo wymienialem....moze byc pompa vacum albo walek ..szklanki jakiies 15-20 000 km temu wymienialem....moze lekko powyrabiane gniazda pompowtryskow?
lukaszooo Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 nikt nie jest wróżka wymieniłes juz masa części więc watpie zeby ktoś z forum powiedział jeszcze coś madrego. Taka jest przypadłość tych silników ze się trzesą, jedni wymienią uszczelnienia PD i jest juz ok inni wpakują 5tys zł i dalej lipa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się