Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRC w 1.8T zakładać?


undertaker20

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie reduktory się regeneruje a nie od razu wymienia, starsze modele miały wady bo wchodziła korozja i nie był już tak szczelny po regeneracji nowe są już poprawione, ale wszystko zależy od gazownika jakie ma zdolności i chęci, leniwy powie wymieniaj ambitny wymieni dopieści i śmiga dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy reduktor jest sens regenerować. Ja polecam na dobrych gratach, STAG lub TECH, dużo niższe koszty eksploatacji, niższe koszty części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zgodzę że W BRC wszystko droższe ALE zwróćcie uwagę na to że wszelkie wymiany w BRC są po 3 nawet 4 razy większej ilości przejechanych kilometrów. Czyli np. za wymianę w BRC zapłacimy jednorazowo 100zł a w niektórych firmach przez ten sam czas np. 50zł tylko że trzy lub cztery razy...

Dzwoniłem dziś do gazownika i powiedział że do silników uturbionych Polskie instalacje się nie nadają. Zaproponował mi BRC z butlą w kole 53l wlewem schowanym za 2400zł

Edytowane przez lapa9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zgodzę że W BRC wszystko droższe ALE zwróćcie uwagę na to że wszelkie wymiany w BRC są po 3 nawet 4 razy większej ilości przejechanych kilometrów. Czyli np. za wymianę w BRC zapłacimy jednorazowo 100zł a w niektórych firmach przez ten sam czas np. 50zł tylko że trzy lub cztery razy...

Dzwoniłem dziś do gazownika i powiedział że do silników uturbionych Polskie instalacje się nie nadają. Zaproponował mi BRC z butlą w kole 53l wlewem schowanym za 2400zł

Dobra cena, jaki reduktor, jakie wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do gazownika i powiedział że do silników uturbionych Polskie instalacje się nie nadają. Zaproponował mi BRC z butlą w kole 53l wlewem schowanym za 2400zł

:polew:

stag + silver + keichiny + zdjete zabezpieczenia...

i mam wiecej jak na PB

kazdy gazownik swoje chwali bo na tym zarabia... :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do gazownika i powiedział że do silników uturbionych Polskie instalacje się nie nadają. Zaproponował mi BRC z butlą w kole 53l wlewem schowanym za 2400zł

:polew:

stag + silver + keichiny + zdjete zabezpieczenia...

i mam wiecej jak na PB

kazdy gazownik swoje chwali bo na tym zarabia... :guma:

To oczywiście cytowałem słowa gazownika, a tak co do chwalenia to zakłada tez polskie instalacje ale powiedział że do tego silnika wydajniejsza by była BRC. Ogólnie swoją 1.8 ADR mam zagazowaną BRC i nic mi się nie dzieje nie czuć zmiany paliwa, szwagier ma dwie hondy civica VII 2.0 160KM i streama 2.0 156KM tata scenica 1.6 16V na BRC i nikt z nas nie miał z tą instalacją problemów a kilometrów już najechane trochę mamy. Dlatego do tej też założę BRC bo osobiście jestem zadowolony. Nie znam się na instalacjach więc też nie powiem ze inne są złe. Ale mogę powiedzieć że ta jest Dobra

Edytowane przez lapa9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze i ja napisze cos od siebie, zalozylem instalacje BRC do swojej A6 C5 1.8t ANB 4 lata temu zaplacilem 2800zl (butla 46l napelnienia czyli znamionowo 60l o ile sie nie myle) do tego reduktor genius 1500 oraz pomaranczowe wtryski . Po jakims czasie zrobilem dp i program na0.8bara 180 koni i 280Nm nie zmieniajac gratow instalka sama ogarnela wszystko pojechalem tylko na sprawdzenie czy nic sie zlego nie dzieje. Na chwile obecna mam k03s dp fmic i peak 1.4b przy odcince 0,85, zmienilem jedynie wtryski na zolte(220zl/sztuka gazownik wzial odemnie stare pomaranczowe 60zl/sztuka wiec mi na reke bylo zamiast sie bujac i szukac kupca), autem smigam na codzien i nic sie nie dzieje , jestem bardzo zadowolony.Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj więcej ludzi się udziela, czy ktoś mi pomoże?

Zapalam auto, przejadę z 2 km wskazówka temp już grubo ponad 60 stopni a na gaz dalej się nie przełącza dopiero jak już pod 90 stopni podchodzi to przełączy i po przełączeniu tak jak by go zalewało gazem i nie można się rozpędzić ani nawet normalnie jechać, spowrotem wrzucam na benzynę przejadę znowu z 2km i później jak już przełączę na gaz to chwile poszarpie i już normalnie złapie i jedzie na gazie. Dodam, że mam uwalony przepływomierz, czy przepływomierz ma jakieś znaczenie w tej sprawie? I czy to może jest za duża dawka ustawiona i też za duża temperatura i dlatego tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś jaki masz gaz.

Może być wina czujnika temp. w parowniku.Co do reszty pewnie mapa rozjechana lub coś z parownikiem lub wtryskami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja BRC sequent 24, instalacja ma już ponad 10 lat, pchać się w naprawę tego czy zmienić całą instalację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem naprawa starej nie jest wiele tańsza od założenia nowej.

Qbox hana i ac-r01 koszt około 900zł oczywiście części.

U znajomego zmieniałem w subaru bo sam parownik do starej instalacji jakieś włoskiej kosztował ponad 700zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie polskie instalacje sa bardzo dobre. Polecalbym staga/techa wtryski barracuda ew hana, reduktor np r01 albo silvera i odczujesz tylko na stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wymienić na techa z 5 letnią gwarancją wszystko najwyższa półka, za 1400zł.

Tylko po co zmieniać wszystko jak stara instalacja może być dobra? Może po prostu wystarczy zwiększyć dawkę, zmienić czujnik temp poustawiać na kompie i może będzie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to szarpnie dosłownie raz na kilka dni dlatego piszę że nie jest to uciążliwe, najczęściej zdarza się to po ostrym zakręcie i przy niskich obrotach, poniżej 1500. Na benzynie to nie występuje więc cewki bym wykluczył.

U mnie w a4b6 1.8t było identycznie i przyczyną leżała w ..... cewce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje cewki wytrzymały 40 kkm na gazie, w zeszłym tygodniu musiałem wymieniać, bo na gazie nie dało się jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje cewki wytrzymały 40 kkm na gazie, w zeszłym tygodniu musiałem wymieniać, bo na gazie nie dało się jechać.

Sinq cewki miałeś fabryczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki były fabryczne, tylko ich od nowości chyba nikt nie wymieniał. Mam nalatane ponad 300 kkm a gaz zakładałem przy 260 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam LPG TECH i polecam. Zero problemów

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...