Hezen Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Na plaku chodzi normalnie gdy odpali? Jeśli tak to masz zapowietrzony układ paliwowy. Zacznijmy od błędów: 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) - Lampka kontrolna nagrzewania świec żarowych. Sprawdź żarówkę w liczniku, jeśli spalona to już będziesz wiedział dlaczego Ci kontrolka na balacie nie świeci. Ewentualnie docisnąć kostki licznika. 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku, może jest jak goldi pisze że ścina Ci klin na wale - najlepiej błąd skasować, spróbować odpalić i zobaczyć czy ponownie się pojawił. 00532 - nap. zasilania - sygnał za duży lub za mały.- uszkodzony alternator- przewody lub złącza wtykowe do komputera sterującego klimatyzacją.- uszkodzony przekaźnik elektr. J317 zacisku nr 30 (gdzie to jest to nie mam pojęcia-zapewne tam gdzie większość przekaźników) 01117 - sygnał obciążenia zacisku alternatora - niezrozumiały sygnał.- uszkodzony alternator- uszkodzony regulator napięcia Jeśli padł Ci regulator napięcia to musisz kupić nowy, jest on zintegrowany ze szczotkotrzymaczem, ale najpierw sprawdź połączenie przewodów przy alternatorze - przeczyść zaśniedziałe styki. 1
goldi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Chyba że te wszystkie błędy są spowodowane oslabieniem akumulatora czyli spadkiem napięcia
Hezen Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Albo gdzieś instalacja dostała wilgoci lub ma zaśniedziałe klemy. Niech sprawdzi miernikiem napięcie akumulatora, również przy odpalaniu. Edytowane 23 Czerwca 2015 przez Hezen
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Na plaku chodzi teraz jeszcze raz sprawdzałem. Wtryski odkręciłem i leci z nich paliwo. Te błedy to chyba przez akumulator bo już słaby jest. najdziwniejsze jest to że jeżeli podam mase na pin 86 w przekaźniku 219 to zapala na 2 tłoki i zaraz gaśnie. a co jeżeli podał bym plus na zawór w pompie? mogę tak? albo tam gdzie dochodzi paliwo do pompy podpią bym wężyk i przez niego z jakiegoś naczynia podał ropy? A skąd ECU bierze mase?
goldi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Jak najbardziej daj plus na zawór na pompie i niech cie nie zmyli lecące paliwo na wtryskach zalales filtr paliwa jak pisałem.Mozesz rownie dobrze podać osobno paliwo na pompe z butelki ale zrób jak pisałem wyzej ja kiedyś dwa dni walczyłem z autem Posprawdzalem wszystko rozrząd co tylko moglem a zmylilo mnie lejace wtryski a co się okazało w filtrze paliwa nie było a na wtryskach leciała resztka paliwa dobra spadam
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Jak podałem plus na pompę autko pali od strzała i chodzi. Czyli ropa dochodzi. Dioda od kontrolki świec jest ok sprawdzałem.
Lukasz_N Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Czyli problem leży w ECU. Jak podałeś napięcie na zawór N109 to zasiliłeś ECU od drugiej strony. Sterownik ożył, ale zapewne w trybie awaryjnym.
pinciol77 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Miałem identyczny problem w 1.9 tdi tylko w audi 80 Tak samo po podaniu napięcia na pompę odpalał. Nie świeciła się w ogóle kontrolka świec. Okazało się że przekaźnik miał zimne luty w środku. Wymieniałeś przekaźniki na nowe czy używki, jak na używki to sprawdź jeszcze jakim innym lub podmień na chwile od kogoś. Sprawdź także wtyki pod przekaźnikiem czy nie są zaśniedziałe.
kicaj112 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 Jak narazie doszedłem do tego ze na pinie 47 od ECU jest słabe napięcie więc wina leży gdzieś w kaflach Doszedłem już do tego ze z prądu który dochodzi do stacyjki auto pali a już gdy wychodzi kabel żółto czarny z niego nie zapala. Stacyjke zmieniałem na nową sprawną sprawną. Styki czyszczenie dalej to samo. Wie ktoś gdzie idzie ten przewód żółto czarny z stacyjki?
kicaj112 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 Tak a co to ma wspólnego? Na CPU bez programu jest to samo
Maras Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 a ma i to duzo. Mialem taka sama sytuacje ze nie odpalal i sie nie laczyl ze ze sterownikiem i okazalo sie ze zrobily sie zimne luty na kosciach wlutowywanych do ECU i nie odpalal. Podmien sterownik albo jedz do firmy co Ci chipowala zeby przelutowali jeszcze raz kosci
kicaj112 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 <a href=http://zapodaj.net/cd762a2ee50ac.jpg.html>DSC_0451.JPG</a> Może mi ktoś powiedziec gdzie idą te 2 kable zlółto czarne? ewentualnie jakiś schemat to jest pin nr 30 w stacyjce
Lukasz_N Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Na pinie 30 to masz czerwony przewód, który jest plusem z akumulatora. Z tego co widać na zdjęciu to te dwa przewody wychodzą z pinu 75. Jest to chyba sterowanie plusem przekaźnika odciążającego X. Edytowane 25 Czerwca 2015 przez Lukasz_N
kicaj112 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 A jaki nr tego przekaźnika. Albo gdzie się znajduje? I jak wygląda
Lukasz_N Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 17 albo 18. Już nie pamiętam dokładnie. Napięcie na tym pinie 75 powinieneś mieć po przekręceniu stacyjki.
kicaj112 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 Plus jest tam. Nie mam przekaźnika o takich numerach. Nad nogami kierowcy mam 204, 370, 202, 389 w puszce gdzie jest CPU są 219, 370, 53. Czyli z tego co mówisz oba te żółte idą do tego samego przekaźnika?
Lukasz_N Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 W głównej skrzynce masz na dole 6 gniazd. W pierwszym z lewej powinien być ten przekaźnik. Chyba 53.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się