gregorypeck Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Witam, Jakis czas temu zauwazylem dziwne wycie w tylnym kole (najlepiej slychac podczas szybkiej jazdy na biegu jałowym) - z poczatku myslalem ze to moje urojenia ale ostatnio potwierdzil to moj znajomy. Przeszukalem forum i wszystko wskazuje na uszkodzone łożysko. Nie znam sie kompletenie na tym i musze sie was doradzic: 1) ile z czyms takim mozna jezdzic i co sie stanie jesli to lozysko calkiem padnie podczas jazdy? (normalnie nie zadawalbym tego pytania ale za pare dni jade na swieta na drugi koniec Polski i nie wiem czy zdaze to naprawic) 2) czy wymiana jest skomplikowana 3) jakie najlepiej kupic łozysko 4) ktory warsztat w trojmiescie moze to fachowo zdiagnozowac i wymienic Z gory dzieki za wszelkie sugestie Pozdrawiam
mcm Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 - łożysko, - mogą się wałeczki posypać i koło będzie latać na wszystkie strony, - najlepiej kupić ori ewentualnie SKF, - do wymiany potrzebna jest prasa
letallec Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 mcm00 Jesteś pewny że te łożyska w B6 sa wymienne? Czy nie jest to przypadkiem cała piasta do wymiany? Pytam bo w moim poprzednim aucie trzeba było wymieniać całą piastę.
mcm Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 sprawdzę [br]Dopisany: 27 Październik 2008, 15:27_________________________________________________jeśli to nie QUATTRO to etka pokazuje 2 szt łożysk wałeczkowych
letallec Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 etka pokazuje 2 szt łożysk wałeczkowych Podasz ich numery, pls?
boberek Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 w audi z tyłu trzeba wymienic całą piaste u mnie tez wyje ale jakos nie mam czasu zeby sie za to zabrac cena SKFa około 300 zł za sztuke http://www.allegro.pl/item460216749_lozysko_kola_z_piasta_audi_a4_os_tylnia_00.html wygląda to tak jak powyżej na tej aukcji ;P pozdro PS ja juz jezdze z miesiąc ale jeszcze nie wyje az tak strasznie
mcm Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 zewn 443 505 509 wewn 311 405 625 F
gregorypeck Opublikowano 27 Października 2008 Autor Opublikowano 27 Października 2008 kurcze co ja bym bez was zrobił dzięki wielkie i pozdrawiam !
boberek Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 zewn 443 505 509 wewn 311 405 625 F no ale ty mu pokazujesz do B5 w B6 jest inaczej
Maciej CIN Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Na bank masz do wymiany piastę z łożyskiem. Słyszałem, że ktoś na ciepło wyciska stare łożysko i zakłada nowe ale moje zdanie jest takie, że to metoda strasznie zawodna i nie dająca pewności w tym przypadku. Co do samej wymiany piasty to żaden problem techniczny. Jedyne opory jakie napotkasz to będą podczas odkręcania śrub imbusowych. Można je zamienić później na zwykłe!!!. Okropność imbusu w tym przypadku polega na fakcie, iż zapieczone skutecznie uniemożliwia wykręcenie śrub. To taka mała, słodka zemsta inżynierów zespołu Audi
gregorypeck Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Zakupiełem tego SKFa na tylne koło. Zaraz jade wymieniac. Zobaczymy czy cos pomoże. Pozdrawiam [br]Dopisany: 05 Listopad 2008, 13:27_________________________________________________wymieniłem problem znikł jak jakby ktoś ręką odjął Przy okazji dowiedzialem sie jak łatwo zdiagnozować w którym kole pada łozysko. Podniesc samochod, rozpedzic kolo i przylozyc reke do wahacza - jesli da sie wyczuc drgania to znaczy ze to w tym kole. Jesli lozysko jest sprawne nie powinno byc zadnych drgań. Pozdrawiam
miro_x Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Gregory ile zapłaciłeś za tą piastę. Ostatnio znajomy u siebie wymieniał i mówił mi że to rzadko pada i dosyć drogie jest.
gregorypeck Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 Gregory ile zapłaciłeś za tą piastę. Ostatnio znajomy u siebie wymieniał i mówił mi że to rzadko pada i dosyć drogie jest. lozysko z piastą SKF (VKBA3606): 380zł w intercarsie ale mozna znalezc taniej tylko trzeba miec czas na szukanie no chyba ze innej firmy - wtedy mozna zejsc do 50zł za wymiane wzieli 45zł - trwalo to okolo 0,5h Przy okazji mam pytanko: nie wie ktos czyjej produkcji sa lozyska ori? pozdrawiam
miro_x Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 nie chcę zgadywać ale jak rozrząd i osprzęt jest produkcji INA to i może ori łożyska są od nich. Na starym powinieneś mieć napisane.
gregorypeck Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 Nie wiem co to jest za firma ale wygladaja na ori bo OOOO jest nadrukowane. Zamieszczam fotki. Czy to mozliwe ze to wada fabryczna byla? Jak to sie moglo samo tak zbranzlowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się