MichałA4 119 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam Panowie potrzebuje pomocy w najbliższym czasie czeka mnie demontaż tunelu środkowego wymiana kosza z wersji 1 DIN na 2 DIN oraz wymiana obudowy ręcznego, problem polega na tym że nigdy tego nie rozbierałem poza montażem podłokietnika do którego wystarczyło wyciąć odpowiedni otwór Podpowiedzcie jakie klucze będą mi do tego potrzebne i na co zwrócić uwagę żeby czegoś nie urwać jak to mam w zwyczaju , osobnym tematem jest fakt że będę przekładał bebechy ze swojego klimatronika do obudowy z A4 B7 wersja 2 DIN i jak ktoś robił podobny zabieg to również prosił bym o jakieś wskazówki. Ciekawi mnie również ile czasu potrzebował bym na taką przekładkę , warunki blokowe nie pozwalają na wiele , szukałem podobnych tematów na forum ale nie ma tego za wiele więc liczę na Wasze doświadczenia. Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukone 0 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Samo wyjecie tunelu jest bardzo latwe czy tez recznego. Jakbys cos nie wiedzial to pisz PW to napewno pomoge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dzięki kolego za schemat przeglądałem go również w necie ale czy może wyciągałeś tunel u siebie długo może się zejść z takim zabiegiem i demontazem potem montażem kosza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymonek77 7 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ja u siebie w 30 min zdemontowałem bez wyciągania siedzen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dokładnie , podmiana tunelu to godzina roboty bez pośpiechu. Co do podmiany frontu klimatronika to na audizine jest fajny tutorial w tym temacie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 O dzięki Artur napewno poszukam, w końcu nadeszła pora żeby zapakować Twój tunel do auta he he muszę pomyśleć jeszcze nad wiazkami do podswietlania popielniczek i podlokietnika skoro to tak w miarę idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1996 1 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Siemka mam takie pytanie czy jak wyciągnę klapkę o nr 5 Bo bd miał dostęp bo walczę z zapalniczą bo nie chce się otwierać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Siemka mam takie pytanie czy jak wyciągnę klapkę o nr 5 Bo bd miał dostęp bo walczę z zapalniczą bo nie chce się otwierać ? Kolego jako taki tak naprawdę ta zapalarka ma jeszcze od spodu dwie srobki które trzeba jakoś odkręcić żeby ją wyjąć, będzie Ci ciężko to zrobić nie mając tunelu na stole zwłaszcza że twój problem leży w mechanizmie zapalniczki a jest to wszystko razem złożone i praktycznie bez wyjecia całej zapalniczki nic nie zrobisz . Spróbuj zerknąć jak to wygląda po zdjęciu ramki gałki zmiany biegów ona wychodzi dość prosto nie ma żadnych zatrzaskow a jedynie jest na wcisk wystarczy otworzyć popielniczke i mocniej pociągnąć za przód ramki. Edytowane 24 Czerwca 2015 przez MichałA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dokladnie. Trzeba 2 srubki torx odkrecic i wtedy wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 ja kiedys godzine walczylem ze zdjeciem plastiku oslaniajacego dzwignie recznego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 ja kiedys godzine walczylem ze zdjeciem plastiku oslaniajacego dzwignie recznego... He he ja podejrzewam że też co najmniej tyle czasu mi się z tym zejdzie, sprawdzę to za tydzień montując wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 ja kiedys godzine walczylem ze zdjeciem plastiku oslaniajacego dzwignie recznego...Tez mialem napoczatku z tym problem a teraz tylko srubokret od strony galki i do gory podwazam i wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Panowie jaki numer ma część oznaczona nr 5 bo w ASO oczywiście nie wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 8EO 863 276 B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymonek77 7 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Panowie jaki numer ma część oznaczona nr 5 bo w ASO oczywiście nie wiedzą Tu masz kolory soul (czern) 8E0863276B6PS swing (ciemnoszary) 8E0863276B26Z błękit maritim 8E0863276B3ZQ twist (beż) 8E0863276B4QC jasnoplatynowy (szary) 8E0863276BEC3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Panowie no i poszło Jak się okazało nie był to jakiś skomplikowany zabieg na początku zacząłem od zdemontowania tylnej popielniczki i jej osłonki następnie wymontowałem podłokietnik odkręcając jedną śrubkę przytwierdzającą go do "łapy" aby tunel nam wyszedł niezbędne jest odkręcenie jeszcze jednej śruby przytrzymującej go od strony mocowania podłokietnika. Następnie wymontowałem popielniczkę przednią, radio oraz klimatronik który zamocowany jest jedynie na wcisk i daje się bez problemu wyjąć, potem wyjąłem ramkę gałki zmiany biegów co dało mi dostęp do śrubek mocujących tunel do nadwozia, po ich odkręceniu i odkręceniu mocowań w przestrzeni na nogi tunelu pozostało jedynie wyjęcie zaślepki pod rączką ręcznego i odkręcenie mocowania tej zaślepki które blokowało wyjęcie tunelu przez uchwyt ręcznego , po tym zabiegu tunel miałem już obok auta Wyjęcie kosza oraz zamiana go na 2 DIN również była bardzo prosta, a mianowicie trzyma się on na 4 śrubkach, 2 na dole kosza po prawej i lewej stronie od zewnątrz a 2 w górnej części kosza od wewnątrz (w przestrzeni za radiem). Zamocowanie nowego tunelu, kosza oraz przeróbka klimatronika zajęła mi jakieś 2,5 h tak że jak na pierwszy raz chyba nie jest źle. Całości dopełnił montaż RNS-E wreszcie teraz jakoś to się prezentuje. image url Edytowane 6 Lipca 2015 przez MichałA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 A tak z ciekawosci ile kosztuje nowy tunel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 A tak z ciekawosci ile kosztuje nowy tunel? 650zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się