lokers1986 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam wszystkich ! Mam problem z autem tego typu iz ODPALAM GO RANO I NAGLE GASNIE ,pozniej ciezko go odpalic...ze 3 razy trzeba dlugo krecic az zaskoczy. POZNIEJ PROBLEM MIJA PALI NA STRZAL. GDY POSTOI Z DZIEN DWA TO ZA PIERWSZYM PALENIEM ODPALI NA STRZAL LUB WLASNIE ODPALA I GASNIE. na dwoch kluczykach sie dzieje to samo... vacum pompa jest nowiutka z boscha... pompa paliwa cisnienie ma jak w katalogu z testu ktory przeprowadzil mechanik ( skupil sie wtedy na niej a nie na podlaczeniu wszystkich zegarow kiedy nie odpalil a pozniej juz nie trafil na moment gdy odpalil i zgasl wiec tylko wiemy ze pompka jest ok) przez chwile byla inna na sprawdzenie i padla ,byl to zamiennik i na niej to samo sie dzialo... Prosze o jakas pomoc , porady moze ktos z was mial taki problem ps. juz kiedys zaczepilem ten problem
lokers1986 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 tu jest problem ze na kompie nic nie ma poza poduszka pod silnikiem , jakies wycieraczki i cos tam ze z jednaj strony idzie zimne powietrze a z drugiej cieple z nawiewow
Tomasz665 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Miałem identyczne objawy przy padniętej pompie Vacum, ale jeśli jest nowa to odpada. Problem wygląda na cofające się paliwo, jak wygląda sprawa na pełnym baku ? zawór zwrotny paliwa można tez zmienić nie dużo kosztuje.
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Zrób dwa testy, zostaw auto na noc, raz tyłem na jakiejś górce, następnego dnia przodem na górce. Różnica poziomów powinna wynosić chociaż z 30-40 cm, paliwa minimum 3/4 zbiornika Rano próbuj odpalać Napisz jakie były efekty tych prób
lokers1986 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Miałem identyczne objawy przy padniętej pompie Vacum, ale jeśli jest nowa to odpada. Problem wygląda na cofające się paliwo, jak wygląda sprawa na pełnym baku ? zawór zwrotny paliwa można tez zmienić nie dużo kosztuje. Nie pamietam czy podobnie mialem przy starej pompie.Zmienili mi ja gdy nie mial mocy gdy rozpedzalem go do 150 slabl i do 2 000 obrotow max. Przyczyna tego nie byla pompa vacum. szczerze to musze zagladnac do niego czy czasami moze gdzies na warsztaci na jakim byl cos nie pozamieniali,lub ta uszczelka metalowa w niej nie trzyma . zmienie ten zawor zwrotny i moze czujnik polozenia walu korbowego jak myslisz? z pelnym bakiem to nie wiem nigdy nie patrzylem na to bo on nie raz z miesiac kreci na dyk a nie raz codziennie mu ciezko pozniej znow dl dl dalej wariuje . teraz na obczyznie jestem to nie sprawdze bo zona jezdzi a ona do pelna nie tankuje tylko mowi kiedy wariuje za miesiac wracam to sprawdze i po zmieniam i podziele sie inf:) Zrób dwa testy, zostaw auto na noc, raz tyłem na jakiejś górce, następnego dnia przodem na górce. Różnica poziomów powinna wynosić chociaż z 30-40 cm, paliwa minimum 3/4 zbiornika Rano próbuj odpalać Napisz jakie były efekty tych prób kolego juz kiedys mi pisales o ej probie Zrób dwa testy, zostaw auto na noc, raz tyłem na jakiejś górce, następnego dnia przodem na górce. Różnica poziomów powinna wynosić chociaż z 30-40 cm, paliwa minimum 3/4 zbiornika Rano próbuj odpalać Napisz jakie były efekty tych prób kolego juz kiedys pisales mi o tej probie a ja mialem to zrobic lecz nie za czesto jestem w pl i tak mi to z glowy wypadlo pozniej nie moglem odnalezc tej rozmowy za miesiac to zrobie lecz on ma tak ze odpala codziennie a nie raz caly tydzien nie na strzal z rana . wiec jezeli by nie odpalil w jednej z tych prob to co by bylo przyczyna?
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Jak będzie stał tyłem na górce i będzie odpalał bez problemu, a jak go postawisz odwrotnie i nie będzie chciał odpalić albo odpali tylko na chwilkę, to będziesz miał pewność , że paliwo się cofa. Następnie zrobił bym próbę, podpinając tandempompę dłuższymi przewodami do bańki z paliwem i po nocy przetestował raz jak bańka stoi na glebie, a drugi jak stoi na dachu auta. Wtedy dowiesz się czy z problemem ma jakiś związek odpięta część układu paliwowego , czy problem jest w silniku ( tandempompa, jej uszczelka czy też uszczelniacze pompek )
lokers1986 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Jak będzie stał tyłem na górce i będzie odpalał bez problemu, a jak go postawisz odwrotnie i nie będzie chciał odpalić albo odpali tylko na chwilkę, to będziesz miał pewność , że paliwo się cofa. Następnie zrobił bym próbę, podpinając tandempompę dłuższymi przewodami do bańki z paliwem i po nocy przetestował raz jak bańka stoi na glebie, a drugi jak stoi na dachu auta. Wtedy dowiesz się czy z problemem ma jakiś związek odpięta część układu paliwowego , czy problem jest w silniku ( tandempompa, jej uszczelka czy też uszczelniacze pompek ) witam:) a wiec zatankowane auto bylo na prawie full , na poczatku jeden dzien w garazu stal czyli na prostym i nie zapalil... nas dzien przodem do gory zapalil na start .W kolejnym dniu na odwrot i tez zapalil na start lecz w tym dniu po kilku godzinach gdy juz stal na prostym nie zapalil, gdzie to zdarzylo mu sie pierwszy raz ,zawsze po pierwszym odpaleniu w ciagu dnia kazde nastepne odpalenie palil na start
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Powtórz te próby jeszcze parę razy, bo trochę dziwne dla mnie , że pali jak stoi przodem do góry Po paru próbach napisz czy dotychczasowe próby się potwierdzają w 100 % ( CZY TO PEWNA PRAWIDŁOWOŚĆ )
lokers1986 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Powtórz te próby jeszcze parę razy, bo trochę dziwne dla mnie , że pali jak stoi przodem do góry Po paru próbach napisz czy dotychczasowe próby się potwierdzają w 100 % ( CZY TO PEWNA PRAWIDŁOWOŚĆ ) ok lecz moze to nie wina cofania sie paliwa...
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Dla tego po parunastu dniach prób będzie można coś wydedukować, czy to wina układu paliwowego, czy przyczyny trzeba szukać gdzie indziej
Musashi Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 pompa w baku dziala prawidlowo? wyglada na jej koniec.
lokers1986 Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Opublikowano 6 Lipca 2015 pompa w baku dziala prawidlowo? wyglada na jej koniec. pompka w baku byla na probe zmieniona... wstawilem najtanszy zamiennik i bylo to samo az padla wiec wrocilismy do starej i jej cisnienie jest jak w katalogu...do auta byly podpiete wszystkie te manoetry czy jak to sie nazywa i wyszlo ze pompka jest ok . zmienilbym ja tylko ryzyko jest takie ze oryginal kosztuje 1600 i co gdy to nie pompka?? zamiennik taki najlepszy 800 zl sama pompka do tego musi byc kosz nowy bo juz one sa po zmianie konstrukcyjnej wiec wychodzi cos okolo 1400 na zamiennik
piotrsob1 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Zrób tak, podepnij paliwo do tandem pompy prosto z bańki ( na zasilającym załóż najprostszy filterek paliwa). Przewody paliwowe które dochodziły do tandemu połącz ze sobą, albo odłącz zasilanie pompki paliwa w zbiorniku. Odpal auto , niech się odpowietrzy i zostaw na noc, raz z bańką stojącą na glebie, a raz z bańką stojącą na dachu auta . Napisz czy jest róznica w odpalaniu
szczepan1s Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Właśnie rozwiązałem taki problem. Powodem takich problemów jest zawór zwrotny w pompie vacum. Na powrocie w pompie jest zawór (w króćcu wyjściowym- zwykła kulka na sprężynce) który otwiera sie przy ciśnienie ok 1 bara. Jeżeli jest uszkodzony w trakcie rozruchu w układzie paliwowym nie ma wymaganego ciśnienia. Natknąłem sie na ten problem na innym forum. Najczęściej padają pompy LUKA. Moja wysiadał po ok 5 latach. Podciśnienie wytwarza ok, jednak zawór powrotny nie trzyma. Proponuję wymienić na BOSCH z końcówką M w numerze. Jeżeli mechanik założył Ci używkę LUKA to może być uszkodzona. Przeważnie sprawdzają oni ciśnienie paliwa w trakcie pracy silnika i wtedy jest ok. W trakcie rozruchu nie ma jednak 1 bara. Jeżeli potrafisz to wyciągnij vacum i dmuchnij w powrót (lub pociągnij powietrze). Jeżeli dasz radę to zrobić to na bank jest pompa vacum. Używka Boscha 150-200 zł. Pzdr
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 No tak , tylko że kolega tandem założył nowy, a problem pozostał
lokers1986 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 witam wszystkich:) dzieki za podpowiedzi i dobre rady od prawie 3 miesiecy auto zachowuje sie bez zarzutow . kiedys gdy palil na start to i tak dl mu to szlo teraz na dyk. Zostaly zmienione uszczelniacze na pompowtryskach i jak reka odjal. No tak , tylko że kolega tandem założył nowy, a problem pozostał uszczelniacze pompowtryskow:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się