Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AVF] Pali i zaraz gasnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ! Mam problem z autem tego typu iz ODPALAM GO RANO I NAGLE GASNIE ,pozniej ciezko go odpalic...ze 3 razy trzeba dlugo krecic az zaskoczy. POZNIEJ PROBLEM MIJA PALI NA STRZAL. GDY POSTOI Z DZIEN DWA TO ZA PIERWSZYM PALENIEM ODPALI NA STRZAL LUB WLASNIE ODPALA I GASNIE. na dwoch kluczykach sie dzieje to samo... vacum pompa jest nowiutka z boscha... pompa paliwa cisnienie ma jak w katalogu z testu ktory przeprowadzil mechanik ( skupil sie wtedy na niej a nie na podlaczeniu wszystkich zegarow kiedy nie odpalil a pozniej juz nie trafil na moment gdy odpalil i zgasl wiec tylko wiemy ze pompka jest ok) przez chwile byla inna na sprawdzenie i padla ,byl to zamiennik i na niej to samo sie dzialo...

Prosze o jakas pomoc , porady moze ktos z was mial taki problem

ps. juz kiedys zaczepilem ten problem

Opublikowano

Komputer i błędy spisz.

Opublikowano

tu jest problem ze na kompie nic nie ma poza poduszka pod silnikiem , jakies wycieraczki i cos tam ze z jednaj strony idzie zimne powietrze a z drugiej cieple z nawiewow

Opublikowano

Miałem identyczne objawy przy padniętej pompie Vacum, ale jeśli jest nowa to odpada. Problem wygląda na cofające się paliwo, jak wygląda sprawa na pełnym baku ? zawór zwrotny paliwa można tez zmienić nie dużo kosztuje.

Opublikowano

Zrób dwa testy, zostaw auto na noc, raz tyłem na jakiejś górce, następnego dnia przodem na górce.

Różnica poziomów powinna wynosić chociaż z 30-40 cm, paliwa minimum 3/4 zbiornika :decayed:

Rano próbuj odpalać :whistling:

Napisz jakie były efekty tych prób :hi:

Opublikowano

Miałem identyczne objawy przy padniętej pompie Vacum, ale jeśli jest nowa to odpada. Problem wygląda na cofające się paliwo, jak wygląda sprawa na pełnym baku ? zawór zwrotny paliwa można tez zmienić nie dużo kosztuje.

Nie pamietam czy podobnie mialem przy starej pompie.Zmienili mi ja gdy nie mial mocy gdy rozpedzalem go do 150 slabl i do 2 000 obrotow max. Przyczyna tego nie byla pompa vacum. szczerze to musze zagladnac do niego czy czasami moze gdzies na warsztaci na jakim byl cos nie pozamieniali,lub ta uszczelka metalowa w niej nie trzyma . zmienie ten zawor zwrotny i moze czujnik polozenia walu korbowego jak myslisz? z pelnym bakiem to nie wiem nigdy nie patrzylem na to bo on nie raz z miesiac kreci na dyk a nie raz codziennie mu ciezko pozniej znow dl dl dalej wariuje . teraz na obczyznie jestem to nie sprawdze bo zona jezdzi a ona do pelna nie tankuje tylko mowi kiedy wariuje za miesiac wracam to sprawdze i po zmieniam i podziele sie inf:)

Zrób dwa testy, zostaw auto na noc, raz tyłem na jakiejś górce, następnego dnia przodem na górce.

Różnica poziomów powinna wynosić chociaż z 30-40 cm, paliwa minimum 3/4 zbiornika :decayed:

Rano próbuj odpalać :whistling:

Napisz jakie były efekty tych prób :hi:

kolego juz kiedys mi pisales o ej probie

Zrób dwa testy, zostaw auto na noc, raz tyłem na jakiejś górce, następnego dnia przodem na górce.

Różnica poziomów powinna wynosić chociaż z 30-40 cm, paliwa minimum 3/4 zbiornika :decayed:

Rano próbuj odpalać :whistling:

Napisz jakie były efekty tych prób :hi:

kolego juz kiedys pisales mi o tej probie a ja mialem to zrobic lecz nie za czesto jestem w pl i tak mi to z glowy wypadlo pozniej nie moglem odnalezc tej rozmowy :) za miesiac to zrobie lecz on ma tak ze odpala codziennie a nie raz caly tydzien nie na strzal z rana . wiec jezeli by nie odpalil w jednej z tych prob to co by bylo przyczyna?

Opublikowano

Jak będzie stał tyłem na górce i będzie odpalał bez problemu, a jak go postawisz odwrotnie i nie będzie chciał odpalić albo odpali tylko na chwilkę, to będziesz miał pewność , że paliwo się cofa.

Następnie zrobił bym próbę, podpinając tandempompę dłuższymi przewodami do bańki z paliwem i po nocy przetestował raz jak bańka stoi na glebie, a drugi jak stoi na dachu auta.

Wtedy dowiesz się czy z problemem ma jakiś związek odpięta część układu paliwowego , czy problem jest w silniku ( tandempompa, jej uszczelka czy też uszczelniacze pompek ) :decayed:

Opublikowano

Jak będzie stał tyłem na górce i będzie odpalał bez problemu, a jak go postawisz odwrotnie i nie będzie chciał odpalić albo odpali tylko na chwilkę, to będziesz miał pewność , że paliwo się cofa.

Następnie zrobił bym próbę, podpinając tandempompę dłuższymi przewodami do bańki z paliwem i po nocy przetestował raz jak bańka stoi na glebie, a drugi jak stoi na dachu auta.

Wtedy dowiesz się czy z problemem ma jakiś związek odpięta część układu paliwowego , czy problem jest w silniku ( tandempompa, jej uszczelka czy też uszczelniacze pompek ) :decayed:

witam:) a wiec zatankowane auto bylo na prawie full , na poczatku jeden dzien w garazu stal czyli na prostym i nie zapalil... nas dzien przodem do gory zapalil na start .W kolejnym dniu na odwrot i tez zapalil na start lecz w tym dniu po kilku godzinach gdy juz stal na prostym nie zapalil, gdzie to zdarzylo mu sie pierwszy raz ,zawsze po pierwszym odpaleniu w ciagu dnia kazde nastepne odpalenie palil na start

Opublikowano

Powtórz te próby jeszcze parę razy, bo trochę dziwne dla mnie , że pali jak stoi przodem do góry :naughty:

Po paru próbach napisz czy dotychczasowe próby się potwierdzają w 100 % ( CZY TO PEWNA PRAWIDŁOWOŚĆ ) :hi:

Opublikowano

Powtórz te próby jeszcze parę razy, bo trochę dziwne dla mnie , że pali jak stoi przodem do góry :naughty:

Po paru próbach napisz czy dotychczasowe próby się potwierdzają w 100 % ( CZY TO PEWNA PRAWIDŁOWOŚĆ ) :hi:

ok lecz moze to nie wina cofania sie paliwa...

Opublikowano

Dla tego po parunastu dniach prób będzie można coś wydedukować, czy to wina układu paliwowego, czy przyczyny trzeba szukać gdzie indziej :hi::decayed:

Opublikowano

pompa w baku dziala prawidlowo? wyglada na jej koniec.

Opublikowano

pompa w baku dziala prawidlowo? wyglada na jej koniec.

pompka w baku byla na probe zmieniona... wstawilem najtanszy zamiennik i bylo to samo az padla wiec wrocilismy do starej i jej cisnienie jest jak w katalogu...do auta byly podpiete wszystkie te manoetry czy jak to sie nazywa i wyszlo ze pompka jest ok . zmienilbym ja tylko ryzyko jest takie ze oryginal kosztuje 1600 i co gdy to nie pompka??:) zamiennik taki najlepszy 800 zl sama pompka do tego musi byc kosz nowy bo juz one sa po zmianie konstrukcyjnej wiec wychodzi cos okolo 1400 na zamiennik

Opublikowano

Zrób tak, podepnij paliwo do tandem pompy prosto z bańki ( na zasilającym załóż najprostszy filterek paliwa).

Przewody paliwowe które dochodziły do tandemu połącz ze sobą, albo odłącz zasilanie pompki paliwa w zbiorniku.

Odpal auto , niech się odpowietrzy i zostaw na noc, raz z bańką stojącą na glebie, a raz z bańką stojącą na dachu auta .

Napisz czy jest róznica w odpalaniu :decayed:

Opublikowano

Właśnie rozwiązałem taki problem. Powodem takich problemów jest zawór zwrotny w pompie vacum. Na powrocie w pompie jest zawór (w króćcu wyjściowym- zwykła kulka na sprężynce) który otwiera sie przy ciśnienie ok 1 bara. Jeżeli jest uszkodzony w trakcie rozruchu w układzie paliwowym nie ma wymaganego ciśnienia. Natknąłem sie na ten problem na innym forum. Najczęściej padają pompy LUKA. Moja wysiadał po ok 5 latach. Podciśnienie wytwarza ok, jednak zawór powrotny nie trzyma. Proponuję wymienić na BOSCH z końcówką M w numerze. Jeżeli mechanik założył Ci używkę LUKA to może być uszkodzona. Przeważnie sprawdzają oni ciśnienie paliwa w trakcie pracy silnika i wtedy jest ok. W trakcie rozruchu nie ma jednak 1 bara. Jeżeli potrafisz to wyciągnij vacum i dmuchnij w powrót (lub pociągnij powietrze). Jeżeli dasz radę to zrobić to na bank jest pompa vacum. Używka Boscha 150-200 zł. Pzdr :)

Opublikowano

No tak , tylko że kolega tandem założył nowy, a problem pozostał :decayed::hi:

Opublikowano

witam wszystkich:) dzieki za podpowiedzi i dobre rady :) od prawie 3 miesiecy auto zachowuje sie bez zarzutow . kiedys gdy palil na start to i tak dl mu to szlo teraz na dyk. Zostaly zmienione uszczelniacze na pompowtryskach i jak reka odjal.


No tak , tylko że kolega tandem założył nowy, a problem pozostał :decayed::hi:

uszczelniacze pompowtryskow:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...