Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Delikatne przeróbki licznika, jest taka opcja?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Gdzieś na forum znalazłem instrukcje jak zamontować ori termometr od licznika bez fis. Mam już wyświetlacz, termometr też a wiązke się dorobi:)

Zanim się za to zabiore to chciałbym się dowiedzieć, czy bez jakichś większych przzeszkód mógłbym sobie założyc też cyfrowy zegarek zamiast wskazówek? Obrotomież z jakiejś innej wersji czy coś.

No i ostatnie pytanie to, mam jeszcze ,,zapasowy licznik,, ale już ciut lepszy bo ma zegarek od ładowania i oleju a zawzsze się mi podobał.

Można to jakoś w miare prosty sposób pozakładać, czy lepiej zakończyć na termometrze?

Opublikowano

Nie chce FISa chce tylko termometr zegarek cyfrowy i ewentualnie 2 dodatkowe zegarki ładowania i cisnienia czy tam temperatury oleju

Opublikowano

No to kup sobie zegary takie jakie chcesz i rezaj...:P

Opublikowano

Dokła dałem termometr do b5 . Zegar zmieniałem na te z ładowanie i temp.oleju. Ze złącza termometru wykorzystujesz tylko trzy piny + - i sygnał.

Opublikowano

No to kup sobie zegary takie jakie chcesz i rezaj... :P

To też tak chce zrobić, tylko interesuje mnie, czy gra jest warta świeczki, wiem że z termometrem jest prosta sprawa to sobie zrobie, a jak kupie zegary z dodatkowymi wskaźnikami to napewno kostki bedą inne,

Zastanawiam się czy przy jakimś nie wielkim nakładie moge je sobie wstawić, czy też może to za trudne:)

Opublikowano

Podaj jakie masz teraz zegary i czy imo masz w liczniku czy nie. Ładowanie działa od razu bez żadnych dodatkowych połączeń.Temp.oleju trzeba dołożyć czujnik i od niego idzie jeden kabelek do osobnej kostki w liczniku.

Opublikowano (edytowane)

Wstawiam zdjęcie swojego ,,cyfer-blata'' myślę, że chyba poznacie bo szczerze mówiąc to nie do końca jeszcze temat ogarniam.

Miałem w ręce licznik z a6, wyglądał identycznie ale wydawało mi się że kostki ma inne, nie wiem jak licznik z a4 z dodatkowymi wskaźnikami,

onteresuje mnie czy jak kupie licznik z a4 wstawiam foto przykładowego jaki mnje interesuje czy kostki normalnie spasują, czy trzeba przerabiać.

Jakieś pojęcie o elektronice mam jeśli dam rade to chciałbym a jeśli nie to raczej odpuszczę

To mój:

00ca01a0bef8.jpg

A taki chciałbym mieć:

http://allegro.pl/licznik-zegary-audi-a4-b5-8d0919034c-i5466287333.html

Edytowane przez Pekus12
Opublikowano

Miałem identyczny to przedlift. Zmieniłem na identyczny jak z twojego linka. U mnie pasował . Czy u Ciebie też zapytaj dla pewności np.kolegę Fazii.

Opublikowano

No ja mam przedlifta, ja tylko pare modów zrobiłem:) a tak to wszystko na 200% oryginał było:)

Mam je pół roku, jezdże moze miesiąć a zaczynam żałować bo w tej kasie byłaby wypasiona a6 w małyszu

Opublikowano

Ten licznik z linka ma termometr z tego co widzę więc dobra cena. Widać też złącze temp.oleju ( to z kabelkiem)

Opublikowano (edytowane)

Właśnie o to mi chodzi.

Jakby ktoś potrzebował to mam licznik taki jak moj tylko własnie z dodatkowym wyświetlaczem temp

A np ten z aukcji moze być coś nie tak z prędkościomierzem? np zaniżanie czy zawyżanie jeśli np nie od tego silnika co mój?

I w sumie jedno pytanko jeszcze a nie chce nowego tematu zakładać.

Mam pod quattronellą lacia 225x40ZR18, i jak dobrze pamiętam to fela 8,5cala szeroka czy to może wpływać na prędkosciomierz? nie jest to niby do a4 dopasowane więc wskazania mogą się różnić od rzeczywistych.

Edytowane przez Pekus12
Opublikowano

Cześć, podepnę się pod temat bo mam podobny "kłopot". Mam taki licznik: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b9afe0e777332d55.html(jest w nim termometr), a chciałbym na taki z temp. oleju i ładowaniem. Na allegro znalazłem podobny taki: http://allegro.pl/licznik-zegary-audi-a4-b5-2-5-tdi-8d0919861g-eu-gw-i5277057650.html, ale pewnie są i jeszcze bardziej dopasowane do mojego auta. Jest to a4 b5 z 1997 roku, 1.9 TDI 90 KM. Meritum: czy taka wymiana jest możliwa i wszystko będzie działać? Czy oprócz podłączenia czujnika trzeba robić jakieś przeróbki? Co z immo? Nie będzie mnie oszukiwał na obrotach i prędkości, jeśli pochodzi z innego silnika, a prędkościomierz jest inaczej wyskalowany? Może coś poradzicie?

Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach, więc prosiłbym o maksymalnie jasne odpowiedzi. Dodatkowo sprawy nie ułatwia fakt, że auto posiadam od bardzo niedawna, nie wiem jeszcze co i jak;)

Liczę na waszą pomoc i z góry dzięki;)

Opublikowano

Raczej na logikę inaczej wyskalowany predkosciomierz bedzie cie robił w balona/ poprawcie mnie jeśli się myle

Ale chyba istnieje opcja po zakupie po prostu wstawić tam twój prędkościomierz

Opublikowano

Kiedyś w golfie robiłem taki zabieg, że wstawiłem mu licznik z vr6, bo w swoim 1.8 miałem bez obrotomierza. Prędkościomierz wyskalowany do 260 (a nie jak w moim oryginalnym do 220) nie robił w balona, ale obrotomierz już za to bardzo (choć działał od razu po podłączeniu, bez przeróbek) - podejrzewam, że być może dlatego, że miałem 2 cylindry mniej niż vr6 ;) Tutaj jednak wolałbym żeby nic mnie nie "robiło", a poza tym tu gdzieś jest ten immo. Dlatego proszę was jako bardziej doświadczonych kolegów w tej kwestii o poradę ;)

Opublikowano

Immo o ile prawidłowe info wyczytałem było w poliftach i napewno jak trafisz licznik z a6 bo wizualnie jest podobny bardzo. Trzeba by po numerach sprawdzać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...