Skocz do zawartości
IGNOROWANY

simering lewej półosi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ktoś wymieniał simering lewej półosi w skrzyni tiptronik ? mam problem z wyjęciem flanszy ( kielicha ) nie chce wyjść , czy ktoś ją wyjmował?

Opublikowano

Z racji że pewnie wszyscy śpią a ja pracuje, znalezione w Google :

:)

"

Wymienilem uszczelniacz z lewej strony w skrzyni tip tronik. Bylem w serwisie skrzyn biegow. Wymienili mi go za 100PLN. Ale za szkołe trzeba płacic :). A wiec tak. Aby wyciagnac flansze z lewej strony, trzeba odkrecic taka mała obudowe, ktora jest pod flansza i jest mocowana na 3 sruby. Odkrecamy to i wyciagamy flansze razem z obudowa i uszczelniaczem. Jest jeszcze tam długi walek, ktory siega az do dyferencjalu. Całosc ma dlugosc 40-50cm. Wymieniamy uszczelniacz. Montujemy to w kolejnosci odwrotnej do rozbierania. Po wymianie dolewamy oleju do dyferencjału, jakies 150 - 200ml (tyle weszlo do mnie po wymianie). Oprucz tego wymienilem olej w przekladniach. Weszło 6l oleji, nowy filtr i nowa uszczelka. Po zdjeciu pokrywy informuje ze na magnesach nie bylo zadnych opiłkow metali - znaczy ze skrzynia jest ok. "

Opublikowano

Z racji że pewnie wszyscy śpią a ja pracuje, znalezione w Google :

:)

"

Wymienilem uszczelniacz z lewej strony w skrzyni tip tronik. Bylem w serwisie skrzyn biegow. Wymienili mi go za 100PLN. Ale za szkołe trzeba płacic :). A wiec tak. Aby wyciagnac flansze z lewej strony, trzeba odkrecic taka mała obudowe, ktora jest pod flansza i jest mocowana na 3 sruby. Odkrecamy to i wyciagamy flansze razem z obudowa i uszczelniaczem. Jest jeszcze tam długi walek, ktory siega az do dyferencjalu. Całosc ma dlugosc 40-50cm. Wymieniamy uszczelniacz. Montujemy to w kolejnosci odwrotnej do rozbierania. Po wymianie dolewamy oleju do dyferencjału, jakies 150 - 200ml (tyle weszlo do mnie po wymianie). Oprucz tego wymienilem olej w przekladniach. Weszło 6l oleji, nowy filtr i nowa uszczelka. Po zdjeciu pokrywy informuje ze na magnesach nie bylo zadnych opiłkow metali - znaczy ze skrzynia jest ok. "

Z racji że pewnie wszyscy śpią a ja pracuje, znalezione w Google :

:)

"

Wymienilem uszczelniacz z lewej strony w skrzyni tip tronik. Bylem w serwisie skrzyn biegow. Wymienili mi go za 100PLN. Ale za szkołe trzeba płacic :). A wiec tak. Aby wyciagnac flansze z lewej strony, trzeba odkrecic taka mała obudowe, ktora jest pod flansza i jest mocowana na 3 sruby. Odkrecamy to i wyciagamy flansze razem z obudowa i uszczelniaczem. Jest jeszcze tam długi walek, ktory siega az do dyferencjalu. Całosc ma dlugosc 40-50cm. Wymieniamy uszczelniacz. Montujemy to w kolejnosci odwrotnej do rozbierania. Po wymianie dolewamy oleju do dyferencjału, jakies 150 - 200ml (tyle weszlo do mnie po wymianie). Oprucz tego wymienilem olej w przekladniach. Weszło 6l oleji, nowy filtr i nowa uszczelka. Po zdjeciu pokrywy informuje ze na magnesach nie bylo zadnych opiłkow metali - znaczy ze skrzynia jest ok. "

wielkie , bardzo wielkie dzięki kolego,

Opublikowano

Nie ma za co, mam nadzieję że pomogło :)

Opublikowano

Nie ma za co, mam nadzieję że pomogło :)

oj nawet nie wiesz jak , j już roztaczałem wizje naprawy skrzyni bo myślałem ze coś się tam zaklinowało na amen, jeszcze raz wielkie dzięki :banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...