Jacol33 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam Mam problem ze spadkiem mocy, a mianowicie po przekroczeniu ok 100km/h odcina mi turbinę. Silnik 1,9 avb 2004r Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. Na desce nie wyrzuca błędu ale na komputerze wyskakuje 17965 przekroczona granica regulacji turbodoładowania. Co poczyniłem w chwili obecnej: sprawdziłem przewody (dwa wymieniłem profilaktycznie) od podciśnienia, nowy czujnik N75, jak ściągam przewód od gruszki na odpalonym silniku i ponownie zakładam to widać ruch sztangi góra/dół. Nie wiem do końca czy rusza się ona sama podczas pracy silnika. Cóż mogę jeszcze we własnym zakresie zrobić? Program mój nie obsługuje chyba logów vag 409. Nadmienię iż jakiś czas temu wyrzuciło mi błąd 1039 czujnik temp.G2 i problem z osiągnięciem temp. na desce rozdzielczej. Wymieniłem termostat i temp. pokazuje mi już do 90stopni lecz diagnozując problem z turbiną nadal wyrzuca mi też błąd 1039. Czy ma to jakieś powiązanie? Pozdrawiam
mlodziak22 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 to zainstaluj sobie vaga 311,jak chcesz to pw. obstawiam turbo do czyszczenia ...zrób logi wrzuć na forum to koledzy ci powiedzą. tak powinna twoja sztanga chodzić po wejściu w BS grupa 11
Jacol33 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 dzięki za filmik już się z nim spotkałem na marginesie. Ad vag 311 to słyszałem, że nie będzie on pracował z moim silnikiem z racji jakieś szyny can. Chyba problem jest właśnie z diagnostyką ostatniego rocznika tego modelu, tak jak podałem to jest 2004r. Pozostaje mi jakaś stacja diagnostyczna z dobrym programem i zrobić jeszcze logi. Ma ktoś uwagi do tego G2 czujnika czy może on mieć jakiś wpływ? Może zajrzeć do EGR-a bo nie zaglądałęem? Wyczyściłem wkońcu EGR-a i odpukać narazie problem ustąpił więc zamykam temat
lukaszooo Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Od dłuższego czasu na forum jest dostepny VCDS który łaczy sie z autami z 2009r. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306683-vcds-lite-12-pelna-wersja/?hl=%2Bpe%B3na+%2Bwersja Jak sprawdzić termostat i czujnik g62/2 masz opisane w tym temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ Szukaj w pierwszym poscie nagłówka termostat oraz G2/G62 Masz klasyczny problem ze zmienną geometrią, zrób loga 11BS i 11 dynamicznie i powiem ci w czym problem. Jak robić logi masz opisane w drugim linku który wstawiłem.
Jacol33 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 Zakończyło się na czyszczeniu turbiny i jest narazie OK Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się