rakud29 0 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam jakie poprzeczne luzy turbo są dopuszczalne ja mam dosyć spore ale nie odbciera mi jeszcze wirnik Tylko problem taki że turbo przeładowuje no i jak dodaje gwałtownie gazu jak jadę to słyszę jakieś dzwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DSTurbo 0 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam jakie poprzeczne luzy turbo są dopuszczalne ja mam dosyć spore ale nie odbciera mi jeszcze wirnik Tylko problem taki że turbo przeładowuje no i jak dodaje gwałtownie gazu jak jadę to słyszę jakieś dzwięk Te dźwięki mogą być właśnie spowodowane zbyt dużym luzem poprzecznym, sprawdź korpus strony zimnej, czy na 100% nie ma rys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 mogą być również spowodowane deformacją łopatek wirnika turbiny (str. wydechowa). Na skutek zmienionej geometrii, turbina zamiast gwizdu generuje inne dźwięki, typu buczenie, szuranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daros 3 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Póki jeszcze turbina "żyje", to polecam ja dać do weryfikacji, regeneracji. Obecnie owe usługi są wykonywane na naprawdę wysokim poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) sprawdź dokładnie układ wylotu spalin - kolektor wydechowy od jego spodu - lubią pekać (co spotkało i mnie) - jego szczelnoścdo głowicy czy szpilka nie pekła lub dokrecenie i sprawdź również szczelność układu recylkulacji spalin -wzrokowo pod względem pęknięc przewodów na połączeniach,tylny przewód spalin na kolankach "harmonijkach" pękają poodsuwaj te siatkowe pierscienie pod nimi takze pekja te przewody. Edytowane 5 Lipca 2015 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 nieszczelne miejsca bywaja zwykle "okopcone" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honcio 0 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Mam do Ciebie rade gdy jest nieszczelnosc gdzieś na dolocie to gwizdac bedzie od 1200 do 3000 obrotów jezeli gwizdanie słychac cały czas swiadczy to o uszkodzonej łoptce wirnika . jeżeli chodzi o przeładowywanie to jest kwestia zmiennej geometri w turbo moze jest poprostu zastana lub zuzyta albo ktos ja źle ustawił podacz regeneracji jeszcze jest kwetsia wirnika jaki zostal wsadzony po regeneracji bo w 2.0 tdi sa specyficzne wirniki i gdy sie wsadzi zamiennik złej jakosci o innej wadze bedzie efekt przeładowanie lub niedoładowania w zależnosci od wagi wirnika w turbo. Co do luzów to luzu wzdłużnego nie powinno byc (czyli jak ruszasz wirnikem do siebie i od siebie) a luz poprzeczny(czyli w boki) powinen byc nie cały jeden mm taki lekko wyczuwalny w razie pytań napisz do mnie to ci pomogę Edytowane 6 Lipca 2015 przez honcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się