rakud29 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam jakie poprzeczne luzy turbo są dopuszczalne ja mam dosyć spore ale nie odbciera mi jeszcze wirnik Tylko problem taki że turbo przeładowuje no i jak dodaje gwałtownie gazu jak jadę to słyszę jakieś dzwięk
DSTurbo Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam jakie poprzeczne luzy turbo są dopuszczalne ja mam dosyć spore ale nie odbciera mi jeszcze wirnik Tylko problem taki że turbo przeładowuje no i jak dodaje gwałtownie gazu jak jadę to słyszę jakieś dzwięk Te dźwięki mogą być właśnie spowodowane zbyt dużym luzem poprzecznym, sprawdź korpus strony zimnej, czy na 100% nie ma rys.
Musashi Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 mogą być również spowodowane deformacją łopatek wirnika turbiny (str. wydechowa). Na skutek zmienionej geometrii, turbina zamiast gwizdu generuje inne dźwięki, typu buczenie, szuranie.
daros Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Póki jeszcze turbina "żyje", to polecam ja dać do weryfikacji, regeneracji. Obecnie owe usługi są wykonywane na naprawdę wysokim poziomie.
SotoM Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) sprawdź dokładnie układ wylotu spalin - kolektor wydechowy od jego spodu - lubią pekać (co spotkało i mnie) - jego szczelnoścdo głowicy czy szpilka nie pekła lub dokrecenie i sprawdź również szczelność układu recylkulacji spalin -wzrokowo pod względem pęknięc przewodów na połączeniach,tylny przewód spalin na kolankach "harmonijkach" pękają poodsuwaj te siatkowe pierscienie pod nimi takze pekja te przewody. Edytowane 5 Lipca 2015 przez SotoM
Musashi Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 nieszczelne miejsca bywaja zwykle "okopcone"
honcio Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Mam do Ciebie rade gdy jest nieszczelnosc gdzieś na dolocie to gwizdac bedzie od 1200 do 3000 obrotów jezeli gwizdanie słychac cały czas swiadczy to o uszkodzonej łoptce wirnika . jeżeli chodzi o przeładowywanie to jest kwestia zmiennej geometri w turbo moze jest poprostu zastana lub zuzyta albo ktos ja źle ustawił podacz regeneracji jeszcze jest kwetsia wirnika jaki zostal wsadzony po regeneracji bo w 2.0 tdi sa specyficzne wirniki i gdy sie wsadzi zamiennik złej jakosci o innej wadze bedzie efekt przeładowanie lub niedoładowania w zależnosci od wagi wirnika w turbo. Co do luzów to luzu wzdłużnego nie powinno byc (czyli jak ruszasz wirnikem do siebie i od siebie) a luz poprzeczny(czyli w boki) powinen byc nie cały jeden mm taki lekko wyczuwalny w razie pytań napisz do mnie to ci pomogę Edytowane 6 Lipca 2015 przez honcio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się