Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


DanielMod

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Ale miotacze :decayed:

Będzie czym podlać :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, KoJ@K napisał:

Chyba Będzie z czego dymić ?

Założone wstępnie soft na 2.5 bar i paliwka wlane ale z dymem tragedii nie ma oczywiście nie można powiedzieć że nie ma wcale ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no ... podlej tyle ile ma być, a nie troszke :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, ja czekam aż stwierdzisz ze musi wjechać większa dmuchawka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, misiek95 napisał:

Daniel, ja czekam aż stwierdzisz ze musi wjechać większa dmuchawka?

Przydałoby się zmienić na coś większego nie powiem po głowie chodzi mi GTB2265vklr żeby dmuchać z 2.8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłapana na mieście na firadzie :D Szkoda że taka jakość ...

50819622_623140578133404_555539276280752

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.02.2019 o 18:32, DanielMod napisał:

Lecimy z tematem :D 52595430_2602767909796879_55679456434748

No niezła wydajnośc, u mnie wyszło 111mg, ale papierka nie widziałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kowi87 napisał:

No niezła wydajnośc, u mnie wyszło 111mg, ale papierka nie widziałem?

Na korpusie AL masz ? Mariusz robił ? ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, DanielMod napisał:

Na korpusie AL masz ? Mariusz robił ? ? 

Mariusz robił, a korpus chyba BA(takie chyba siedzą w AVF 03r), ja osobiscie ich nie oddawałem, zleciłem

W ciagu 2 tyg będe stroił na nowo, zobaczymy czy cos sie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dlatego kilka mg mniej bo korpus BA ? U mnie niestety trzyma turbo nie ma czym więcej dmuchnąć . Będę myślał coś dalej marzy mi się GTD2263 ale już duża kasa , ciekawy jestem ile u Ciebie pomaga porting i wałek SDI .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe chłodzenie bo przez temp w dolocie egt trzymało w dalszej walce o więcej koksu ?

52909885_570762686741480_820117420807169

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KoJ@K napisał:

Po wiekszym fmicu spadlo egt ? 

Spadło na razie dmuchamy 2.5 bar wychodzą praktycznie bezdymne okolice 290km i 540 Nm i egt zamyka się w 930 stopniach, gdzie na małym IC limiter egt ucinał już dawkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tazzi napisał:

Pęknie Ci to 300 coś czuje??

Nie pęknie dopóki nie zmieni dmuchawy a obecnej nie sprzeda mi :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, misiek95 napisał:

Nie pęknie dopóki nie zmieni dmuchawy a obecnej nie sprzeda mi :evil:

To wy się już zgadaliscie ?! ? sam chciałem popytać Daniela o nią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może będzie zmiana kto wie , nie chce na pewno robić więcej niż jest zalecane z 2060vklr , pompuje 2.53 bar w tym momencie , limiter egt bardzo bezpiecznie na 930 stopni ? Okolice 290km i 550 Nm z pięknym dołem na poziomie 460 Nm przy 2 tyś , tak to wstępnie wygląda po hamowaniu po logach , zobaczymy co pokażą rolki . ? Do tego dodam że Sachs Performance pięknie sobie z tym radzi i strzały z miejsca są możliwe :D 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...