eSPe Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) 1.8T AWT A4 B5 FL Avant Quattro PB+LPG Ostatnio zaczęły mi się cuda dziać. do 2-3 tysięcy idzie całkiem dobrze potem od 3-4 tyś jak muł. Przyspiesza ładnie i w momencie osiągnięcia około 3 tyś obrotów jakbym lekko odjął nogę z gazu ale jeszcze ciągnie a przy 4 tyyś to praktycznie jakbym zdjał nogę z gazu ciutkę tylko dodając go (takie odczucie jest). Jadąc jako pasażer nawet łatwo wyczuć moment "utraty" jakby doładowania przy 4 tyś. Sprawdziłem VCDSem błędy. Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWT.lbl Control Module Part Number: 4B0 906 018 R Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 11201 Work Shop Code: WSC 00380 Additional Info: WAUZZZ8DZ1A024846 AUZ7Z0Y1484991 VCID: 30650880F0DD929E243-5000 1 Fault Found: 17963 - Charge Pressure P1555 - 35-00 - Maximum Limit Exceeded Readiness: 0010 1001 Nie ma różnicy czy LPG czy PB zachowanie auta jest takie samo. Po skasowaniu przez pasażera błędu podczas jazdy przez moment tak jakby było ok za sekundę znowu muł i pojawia się błąd. Na liczniku check nie zapala się. Nie wiem w jakich grupach zrobić logi bo się na tym nie znam. Mam tylko takie. Robiłem pierwszy raz w życiu wg instrukcji tutaj gdzieś na forum 3 bieg 1,5tyś obrotów, prosta i gaz do dechy aż do osiągnięcia 4,2-4,5 tyś obrotów. Grupy 011-010-005 - LPG Grupa 011 - PB Skasowanie błędu działa tylko przez chwilę. Po chwili pojawia znowu się ten co poprzednio. Robiąc loga możliwe że będzie on już siedział albo pojawi się podczas jego robienia. Dodatkowo zrobiłem też logi 002+033 oraz 115+118 (oba na PB w zakresie 1,5-6,5tyś obr). Przed kadym logiem kasowałem błąd 17963 - Charge Pressure P1555 - 35-00 - Maximum Limit Exceeded Ledwo się udało zrobić bo ciężko było się zmieścić takim mułem w ponad kilometrowym odcinku żeby na trójce z 1,5 do 6,5 tyś obr się zmieścić. I tak nie do końca do 6,5tyś się udało tylko około 6200-6300. Grupa 002, 033 Grupa 115, 118 Edytowane 3 Lipca 2015 przez eSPe
Magicbattle Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 probelmz cisnieniem doladowania. przekroczony limit. do sprawdzenia wezyki i sztanga
Łukasz13 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Dokładnie, jest przeładowanie, problem jest ze sterowniem turbina, tak jak kolega napisał sprawdz wężyki od n75, szczególnie ten co idzie do gruszki, jak węzyki ok to n75 trzeba przeczyścić, podmienić.
eSPe Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Sztanga? Gruszka? Dacie rade pokazać na foto albo na schemacie z etki które to wężyki? Wysłano przy użyciu Tapatalk.
Łukasz13 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 http://home.comcast.net/~hhong4/images/K04/k04-08.jpg
eSPe Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) kurde jak tam się dostać jak to upchane i schowane tak pod dolotem. Swoją drogą auto dzisiaj po odpaleniu postanowiło działać bez zarzutu. zrobiłem od razu logi (błąd nie wyskakiwał tym razem). Od razu inna jazda i przyspieszanie. (pomiar co prawda na LPG bo zapomniałem przełączyć na PB). Grupy 002+033 LPG Grupy 115+118 LPG Tym razem osiągnąć na krótkim odcinku 6,5tyś to nie był problem. :-) Edytowane 4 Lipca 2015 przez eSPe
Łukasz13 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Raczej sam sie nie naprawi, w logach nadal nie jest ok bo przeładowuje.
eSPe Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Nie no wiadomo ze się nie naprawi. O tym że działa bez zarzutu to mówię o odczuciach zza kierownicy ze jest odczuwalna różnica. Wysłano przy użyciu Tapatalk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się