Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 FL AWT - brak mocy - błąd 17963 - prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1.8T AWT A4 B5 FL Avant Quattro PB+LPG

Ostatnio zaczęły mi się cuda dziać.

do 2-3 tysięcy idzie całkiem dobrze potem od 3-4 tyś jak muł.

Przyspiesza ładnie i w momencie osiągnięcia około 3 tyś obrotów jakbym lekko odjął nogę z gazu ale jeszcze ciągnie a przy 4 tyyś to praktycznie jakbym zdjał nogę z gazu ciutkę tylko dodając go (takie odczucie jest).

Jadąc jako pasażer nawet łatwo wyczuć moment "utraty" jakby doładowania przy 4 tyś.

Sprawdziłem VCDSem błędy.

               Address 01: Engine       Labels: 06B-906-018-AWT.lbl
Control Module Part Number: 4B0 906 018 R
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT     G   0003
           Software Coding: 11201
            Work Shop Code: WSC 00380  
           Additional Info: WAUZZZ8DZ1A024846     AUZ7Z0Y1484991
                      VCID: 30650880F0DD929E243-5000
1 Fault Found:

17963 - Charge Pressure
            P1555 - 35-00 - Maximum Limit Exceeded

Readiness: 0010 1001

Nie ma różnicy czy LPG czy PB zachowanie auta jest takie samo.

Po skasowaniu przez pasażera błędu podczas jazdy przez moment tak jakby było ok za sekundę znowu muł i pojawia się błąd. Na liczniku check nie zapala się.

Nie wiem w jakich grupach zrobić logi bo się na tym nie znam.

Mam tylko takie. Robiłem pierwszy raz w życiu wg instrukcji tutaj gdzieś na forum 3 bieg 1,5tyś obrotów, prosta i gaz do dechy aż do osiągnięcia 4,2-4,5 tyś obrotów.

Grupy 011-010-005 - LPG

Grupa 011 - PB

Skasowanie błędu działa tylko przez chwilę. Po chwili pojawia znowu się ten co poprzednio.

Robiąc loga możliwe że będzie on już siedział albo pojawi się podczas jego robienia.

Dodatkowo zrobiłem też logi 002+033 oraz 115+118 (oba na PB w zakresie 1,5-6,5tyś obr).

Przed kadym logiem kasowałem błąd

17963 - Charge Pressure
P1555 - 35-00 - Maximum Limit Exceeded

Ledwo się udało zrobić bo ciężko było się zmieścić takim mułem w ponad kilometrowym odcinku żeby na trójce z 1,5 do 6,5 tyś obr się zmieścić.

I tak nie do końca do 6,5tyś się udało tylko około 6200-6300.

Grupa 002, 033

Grupa 115, 118

Edytowane przez eSPe
Opublikowano

probelmz cisnieniem doladowania. przekroczony limit. do sprawdzenia wezyki i sztanga

Opublikowano

Dokładnie, jest przeładowanie, problem jest ze sterowniem turbina, tak jak kolega napisał sprawdz wężyki od n75, szczególnie ten co idzie do gruszki, jak węzyki ok to n75 trzeba przeczyścić, podmienić.

Opublikowano

Sztanga?

Gruszka?

Dacie rade pokazać na foto albo na schemacie z etki które to wężyki?

Wysłano przy użyciu Tapatalk.

Opublikowano (edytowane)

kurde jak tam się dostać jak to upchane i schowane tak pod dolotem.

Swoją drogą auto dzisiaj po odpaleniu postanowiło działać bez zarzutu.

zrobiłem od razu logi (błąd nie wyskakiwał tym razem).

Od razu inna jazda i przyspieszanie.

(pomiar co prawda na LPG bo zapomniałem przełączyć na PB).

Grupy 002+033 LPG

Grupy 115+118 LPG

Tym razem osiągnąć na krótkim odcinku 6,5tyś to nie był problem. :-)

Edytowane przez eSPe
Opublikowano

Raczej sam sie nie naprawi, w logach nadal nie jest ok bo przeładowuje.

Opublikowano

Nie no wiadomo ze się nie naprawi.

O tym że działa bez zarzutu to mówię o odczuciach zza kierownicy ze jest odczuwalna różnica.

Wysłano przy użyciu Tapatalk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...