Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW e61 530d LCI - czyli dupowóz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobrze że w m-pakiecie bo bez tego wyglądają tragicznie te wozy

Opublikowano (edytowane)

Ładna jest :) Ja miałem taką tylko ze przed lifta bardziej napasionego bo miałem totalnie wszystko w niej czego było można sobie życzyć w fabryce i z mocniejszą motorownią :) nie wspominam dobrze tego auta... Po wpakowaniu coś koło 13 tysięcy w mechanikę i mody byłem z niej zadowolony, mega wygodna, mega szybka :)

dIbKfuX.jpg

21xyp0P.jpgHKH3b5g.jpg

Edytowane przez Patryk1533
Opublikowano

13000 w mechanikę... myślę, że spokojnie włożysz jeszcze tyle w S4 lub więcej :)

dobrze że w m-pakiecie bo bez tego wyglądają tragicznie te wozy

Bez MPakietu bym nawet nie rozważał... ale podobnie z A6/A4, bez s-line'a te auta też słabo wyglądają :)

Opublikowano

13000 w mechanikę... myślę, że spokojnie włożysz jeszcze tyle w S4 lub więcej :)

dobrze że w m-pakiecie bo bez tego wyglądają tragicznie te wozy

Bez MPakietu bym nawet nie rozważał... ale podobnie z A6/A4, bez s-line'a te auta też słabo wyglądają :)

co racja to racja :) twoja wygląda ekstra :thumbup1:

Opublikowano

Również gratuluję autka i również myślę o zdradzie audi z E61 :decayed:

Powiedz mi tylko , bo pisałeś że sam go znalazłeś w niemcowni, jak obszedłeś to wysokie cło? Kupowałeś sam czy przez jakąś firmę?

Obecnie szukam w kraju ale ciężko jest coś znależć i zaczynam coraz bardziej myśleć o szukaniu bezpośrednio w niemczech ale przerażają mnie te wszystkie wysokie opłaty :kwasny:

Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki i podpowiedzi.

Pozdrawiam i szerokości życzem no i gratki córci, również mam taką małą dopaloną blondyneczkę tylko że moja ma 4 latka.

Opublikowano

S4 jest dla mnie autem dla zabawy i wiem ze generuje potężne koszta. Po bmw tego się nie spodziewałem ale bywa i tak ogólnie seria e60 ma kiepską opinię.

Opublikowano

Co to znaczy kiepską opinię? Możesz rozwinąć?

Opublikowano

Co to znaczy kiepską opinię? Możesz rozwinąć?

Kiepską opinię może mieć chyba tylko w kwestii kosztów utrzymania, bo są dość wysokie. Chociaż, czy wyższe od Audi/Merca, to nie wiem.

I ewentualnie wyglądu wnętrza, ale to już kwestia gustu,

Opublikowano

Również gratuluję autka i również myślę o zdradzie audi z E61 :decayed:

Powiedz mi tylko , bo pisałeś że sam go znalazłeś w niemcowni, jak obszedłeś to wysokie cło? Kupowałeś sam czy przez jakąś firmę?

Obecnie szukam w kraju ale ciężko jest coś znależć i zaczynam coraz bardziej myśleć o szukaniu bezpośrednio w niemczech ale przerażają mnie te wszystkie wysokie opłaty :kwasny:

Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki i podpowiedzi.

Pozdrawiam i szerokości życzem no i gratki córci, również mam taką małą dopaloną blondyneczkę tylko że moja ma 4 latka.

Nie obchodziłem akcyzy w żaden sposób, zapłaciłem ją. Jak szukałem przez chwilę auta w Polsce, to szczerze mówiąc... tylko 1 sztuka wydawała się sensowna na allegro, a jej cena to był właśnie zakup w DE + akcyza...

Co to znaczy kiepską opinię? Możesz rozwinąć?

Kiepską opinię może mieć chyba tylko w kwestii kosztów utrzymania, bo są dość wysokie. Chociaż, czy wyższe od Audi/Merca, to nie wiem.

I ewentualnie wyglądu wnętrza, ale to już kwestia gustu,

Mi się wnętrze poliftowe podoba. Szczególnie jak jest czarne, ma MPakietowe elementy i porządne fotele... w innym przypadku to paździerz niestety :) Fajnie BMW obszywa skórą elementy w środku. W C6 tego nie ma.

Opublikowano

Fajne autko, podobne do mojego :) zazdroszczę silniczka

I gratuluje dziecka

Ja swojego odbierałem w dniu urodzin Małej

Opublikowano

Ogólnie się psują, często siada elektryka itd. Miałem 4 beemki i na żadnej się tak nie zawiodłem jak na e61 mówili nie kupuj ale kupiłem 535d no i nacieszylem się miesiąc czasu i po miesiącu auto stało 3 miesiące w serwisie serwisie. A przebieg miałem nie wielki jak na to auto bo 190.000 i tez sprowadzilem sobie z niemieć osobiście. Jechałem po nią 700Km. Wszystko co mogło się posypać to się posypalo. Kumpel tez ostatnio kupił taka e61 i teraz wspomina moje słowa. Jeździłem nią rok czasu może trochę więcej ogólnie auto bardzo szybkie, bardzo wygodne, duże, itd. Spalanie w mieście 15 ropy przy mojej jeździe, trasa przy 100km/h 8 litrów a przy mojej jeździe 11-12. 3 litrowka mniej pali ale wiadomo jedno turbo :)

Opublikowano

miałem też jedną e61 3.0 diesel w xd 2006 rok i stwierdziłem nigdy więcej BMW koszta utrzymania przynajmniej wtedy były większe niż audi a6 c6 , do tego padające maglownice , rdzewiejąca tylna klapa przy szybie , padające nivo, hamulce, tzn tarcze tylko oryginały bo inne krzywią się na potęge. ale wiadomo każdy ma swoje gusta . środek mimo, że miałem b. bogato wypasiony też zalatywał starymi BMW mowa np. o zegarach . To jest tylko moja opinia życzę bezawaryjności i zadowolenia z autka . Pozdrawiam

Opublikowano

Patryk1533 ; peter22 pojechaliści grubo po E61 - ale cóż ilu posiadaczy tyle opini :D

Więc może wypowie się ktoś kto jest zadowolony z tego autka?

Opublikowano

E61 w Mpaku wygląda świetnie. Znajomy sprowadził piękne 535d E61 czarne w Mpaku i na full upchane gdyby ktoś szukał.

Opublikowano

No to moze ja, odpukać, ale po zakupie tego autka w 06.2013 wymieniłem olej w skrzyni, chłodniczke jakaś, bo płyn chłodniczy uciekał, ale nie była to chłodnica wody, bieżące sprawy jak olej i filtry, klocki, potem wywaliłem dpf, zaślepilem klapki i zrobiłem chip.

Pozostalo ogarnąć sterownik świec oraz zamykanie z pilota, bo muszę kluczykiem. Auto jak mieszkałem w Niemczech stało często, po powrocie do polski, codziennie robię 60 km

Opublikowano

Z tego co wiem z forów BMW, bo akurat z E60/1 za dużo do czynienia nie miałem, ale:

- maglownice - fakt, padają, dobra regeneracja z wymianą listwy 1500 pln, ten sam problem jest w E46, E39, itd.Biorąc pod uwagę stosunkowo nowe E60, to chyba nie jest wielki wydatek, ale za to precyzja prowadzenia - bajka

- wspomniane klapki, sterownik świec żarowych - grosze, które robi się przy pierwszy przeglądzie, wymianie świec żarowych, czyszczeniu kolektora, egra itd., tylko trzeba o tym wiedzieć, czyli wcześniej przeczytać na forum

- o padającym nivo nie słyszałem, ale ten typ zawiechy być może tak ma, np. Forestery też mają ten problem

- hamulce, nic mi nie wiadomo nt. temat, na forach nie zauważyłem, żeby ktoś się skarżył jakoś specjalnie, tzn. ludziska zakładają lepsze, bo do dużej mocy potrzeba mocnego hamulca, ot co, ja tam nigdy problemu nie miałem z krzywymi tarczami, ale zawsze zakładam coś lepszego niż sera, czyli Brembo, Zimmermann ale nie żadne wodotryski i zawsze jak stanę na hamulec, to auto staję dęba.

- zegary - hmmm, ja tam wolę klasyczne niż tysiąć kolorów i tysiąc lampek i fontanna na całą wielkośc zegarów, bo skończył się spryskiwacz, tak ja kiedyś jedni montowali radio Pioneera z pływającym delfinem a inni JVC ze skromnymi napisami (tak mi się skojarzyło z dawnymi czasami).

Wszystko zależy co kto lubi.

Dzisiaj dopadłem np. nowego Focusa, zrobiłem trasę i za cholerę nie dałbym za to 80 tyśi za jakiś standard (o większej kasie już nie wspominam), bo ... fotel ustawiłem prawie na pion, jak zawsze jeżdżę, to zagłówek każe mi się garbić, bo nie mogę go wyregulować przód/tył. Jak ustawię sobie kierownicę dośc wysoko, jak lubię, to nie mogę sięgnąć górnego wieńca jak trzeba. Czyli do d*py.

Muszę sobie zrobić siedzenie na tzw. luzaka, czego nie lubię, bo nie czuję auta.

Fotelika bez isofixa nie mogę dobrze zamontować, bo tylne zagłówki dziwnie schodzą w dół. Muszę go jakoś wciśnąć pod zagłówek.

Nie o to Polska walczyła.

Prowadzenie, fakt niezłe, niby najlepsze w klasie, ale Moja 13-letnia Beemka prowadzi sie duużo duuuużo lepiej.

Już kilka razy podchodziłem do zakupu nowego auta, kalkulowałem koszty utrzymania Beemki itd. itp.

I na szczęście Żona za każdym razem stwierdza, że zakup nowego auta klasy C/D to trochę ponad nasze możliwości, więc Znowu wsiadam do wypasionego E46 i ... jest za***iście.

W poniedziałek/wtorek wpadną nowe amorki + oleje i będę zapierdał dalej z przyjemnością.

Ale ja lubię jeździć nisko, czuć auto każdą częścią ciała. Klasyka. Wskaźnik pokazujący mi kiedy zmienić bieg albo niebieska lampka kiedy silnik jest zimny, czy czerwona kiedy jest gorący, to jakaś porażka.

A tak na marginesie, to dzisaj tankując Fokę, najpierw musiał przeczytać instrukcję na klapce wlewu - włożyć pistole pod odpowiednim kontem, coś tam, coś tam, potem odczekać 10 sekund...

K.... Nawet paliwa nie można nalać tak po prostu bo zamiast korka jest jakaś dziwna instalacja.

Niby mam smartfona ostatniej generacji i go używam, ale żeby czytać instrukcję obsługi żeby pojechać albo zatankować auto, to już chyba przesada!

PS Sorrry, ale mam trochę w czubie i się rozgadałem...

Opublikowano

co do tarcz to właśnie na forum BMW ludziska się wypowiadali , że brembo i inne tarcze się krzywią , natomiast oryginały daja radę . Nie wiem ile jest w tym prawdy ponieważ jeździłem e61 xd tylko rok . Ale tak jak napisałeś każdemu podoba się coś innego. Moim zdaniem BMw e 60/e61 w M-pakiecie wygląda za***iście , ale niestety wnętrze auta nie nadążyło nad resztą . Miałem fotele komforty bardzo wygodne z pełna regulacją , możesz zrobić naleśniki albo kubły do sportowej jazdy . Jakość skóry też za***ista w porównaniu do fotele z a6 c6 . Podsumowując śmigaj tym co ci się podoba i co lubisz . Pozdrawiam

Opublikowano

Soolek popieram Twoje podejście.

Swoją drogą ładnie niektórzy objechaliście e60 :)

Może dorzucę swoje 3grosze:

E60 ma swoje bolączki.. kolektor wydechowy, ssący, maglownice i inne pierdółki typu sterownik świec czy gumowe koło pasowe.

A co u konkurencji ?

C6 - rozrząd, kolektor itd..

Eklasa - zawiecha, elektronika, blacharka itd...

Z każdym z powyższych jest jedna zasada - głównie wszystko zależy od tego w jakim stanie kupimy auto i jak było traktowane wcześniej.

Ja w swojej wyeliminowałem wszystkie bolączki i od dłuższego czasu wymieniam tylko rzeczy eksploatacyjne i cieszę się jazdą :)

Opublikowano

Soolek popieram Twoje podejście.

Swoją drogą ładnie niektórzy objechaliście e60 :)

Może dorzucę swoje 3grosze:

E60 ma swoje bolączki.. kolektor wydechowy, ssący, maglownice i inne pierdółki typu sterownik świec czy gumowe koło pasowe.

A co u konkurencji ?

C6 - rozrząd, kolektor itd..

Eklasa - zawiecha, elektronika, blacharka itd...

Z każdym z powyższych jest jedna zasada - głównie wszystko zależy od tego w jakim stanie kupimy auto i jak było traktowane wcześniej.

Ja w swojej wyeliminowałem wszystkie bolączki i od dłuższego czasu wymieniam tylko rzeczy eksploatacyjne i cieszę się jazdą :)

podpisuję się pod tym rękami i nogami :thumbup1:

Opublikowano (edytowane)

za***ista SZTUKA :)

Flyer mam to samo :) Po przesiadce z B5 quattro na BMW w zakretach zrywa przyczepność. Słabe opony czy to jednak RWD i tak ma być :P ?

Edytowane przez kubson

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...