wujek496 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 E61 w Mpaku wygląda świetnie. Znajomy sprowadził piękne 535d E61 czarne w Mpaku i na full upchane gdyby ktoś szukał. Witaj. Mógłbym poprosić o zdjęcia : [email protected] no i coś o histori autka i pochodzeniu i czy jakiś element był wymieniany, malowany?
skovroon Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Po przesiadce z B5 quattro na BMW w zakretach zrywa przyczepność. Słabe opony czy to jednak RWD i tak ma być ? Tak ma BYĆ ! ale fakt faktem, kiedyś zmuszony byłem chwilowo założyć na tył jakieś dziadowskie pneumanty czy coś takiego... na suchym łagodnie dało się normalnie jechać ale po delikatnej mrzawce już bałem się wyjeżdżać na ulicę. Na Ultrac Sessanta dużo trudniej jest mi wyprowadzić auto z równowagi.
Wojtek_A4 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Fly piękne BMW !!! Tylko komforty wsadzić styling 172 bądź 166 i piekna seria zostanie. Co do awaryjności. Mam BMW e60 520d w m pakiecie i zlego słowa nie powiem. Mam teraz 285 tys , zrobiłem ok 20 tys i tylko olej wymieniłem. Edytowane 16 Lipca 2015 przez Wojtek_A4
RumJanek Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Nie powiem, fajna ale BMW od serii E60 zaczyna byc awaryjne, ma delikatna elektronike, lubia wariowac kompy i nie znosi wilgoci. Sprawdz tylny dywanik czy nie byl zamoczony przez wode z prostej przyczyny: podszybie ma zrobione w taki sposob, ze lapie kazde liscie, brudy itp, to leci do srodka i zatyka odplyw. Sprawdz kanal odplywu wody, znajdziesz go dokladnie pod serwem, ja nie wiedzialem o tym i mialem powodz jak przyszlo oberwanie chmury, zalewa komore, serwo i komputer za jednym razem jesli woda nie jest poprawnie odprowadzana a pozniej przelewa sie grodzią na przod a potem zatrzymuje sie w nogach pazazera. Tylna szyba lubi sie nie otwierac z racji wadliwego mikrostyku w wycieraczce, tam tez dostaje sie woda i..... kupa, juz sie nie otworzy szyby albo szyba w klapie bedzie sie sama otwierac. Zwroc uwage na wiazke instalacji w tylnej klapie, wiazka idzie jednym zawiasem, u mnie byl to prawy (anglik) i kable sie lamia od otwierania klapy. NIE mozesz polutowac innych kabli, musza byc to oryginalne o tej samej srednicy, inaczej komputer to wykryje i bedzie sypal bledami. Zwroc uwage na tylne swiatlo stupu w spoilerze, srodkiem "inteligenci" puscili spryskiwacz tylnej szyby, lubi zalewac lampe i... cala lampa stopu do wymiany bo naprawiac sie nie oplaca. Jesli zgasnie ci stop, uwazaj zebys nie nacisnal wiecej razy niz 50x na hamulec, po tym komputer sie blokuje i moduł swiatla raczej do wymiany, nie kazdy wie jak go odblokowac lub kodowanie = sie cenie wymiany na inny. Cos wiecej sie przypomni, to dopisze, generalnie z e61 525i bylem zadowolony ale jak zaczela miec kaprysy - szybko sie jej pozbylem bo jak sie zacznie - juz nie przestanie. Bezawaryjnosci zycze i przyjemności z jazdy, komfort pierwsza klasa, szkoda ze nafaszerowali ja tak elektronika, ale to pikus w porownaniu z mlodszymi bracmi z rodziny F... Acha, z E60 nie ma tylu problemow co z E61. Pozdrawiam Wysłano z i9305 Edytowane 29 Lipca 2015 przez RumJanek
Flyer Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Fly piękne BMW !!! Tylko komforty wsadzić styling 172 bądź 166 i piekna seria zostanie. Chciałbym jakiegoś BBSa na nowy sezon... ale styling 166 też jest spoko. Co do foteli - bardzo chętnie zmienię tą pełną skórę, bo w lato jest masakra :/
GILI Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Mam u siebie też pełne skóry i wydawało mnie się,że w bemce nie jest akurat tak źle
Flyer Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2015 No ja się przyklejam przy większej temp... nie cierpię tego Czarne auto masakrycznie się nagrzewa, kierownica potrafi sparzyć
Stano Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 No ja się przyklejam przy większej temp... nie cierpię tego Czarne auto masakrycznie się nagrzewa, kierownica potrafi sparzyć W tym przypadku wentylacja jest na wagę złota. Coś pięknego
KOval81 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Fly - jak tam jazda RWD po przesiadce z 4x4 - wyjeżdża dupka nadal, czy już ogarnąłeś temat
Flyer Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Fly - jak tam jazda RWD po przesiadce z 4x4 - wyjeżdża dupka nadal, czy już ogarnąłeś temat Sucho cały czas, poruszam się tylko po mieście, więc bez jakichś przygód na razie... Zrobiłem do tej pory raptem 1 trasę
RumJanek Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Fly - jak tam jazda RWD po przesiadce z 4x4 - wyjeżdża dupka nadal, czy już ogarnąłeś temat W e61 trzeba sie naprawde postarac zeby tyl zaczal tak naprawde bokiem isc.. Ten samochod pod tym wzgledem jest na plus, starsze wersje byly idealne do driftu, tym za wiele na serii nie podzialasz, chyba ze naprawde sie postarasz. Wysłano z i9305
pawelwor Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Chciałem kupić jakąś piątkę w benzynie, ale po waszych opiniach zwątpiłem w to auto... Czy na prawdę aż tak awaryjny jest ten samochód i drogi w eksploatacji (np. w porównaniu z a4 b8 w tdi)??? PS. Flyer śliczna sztuka ;-)
RumJanek Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Jesli jezdzi bezawaryjnie, to auto cudo, ale jak zacznie sie sypac, to tylko tablice brac i do wisly wpuscic.. Na powaznie, to auto potrafi miec kaprysy i niewielu potrafi to ogarnac jak trzeba, za duzo wrazliwej elektroniki, zwlaszcza w modelu e61 co by to nie bylo. Ogolnie marka sama ostrzega nabywce: Bedziesz Mial Wydatek! Jesli jestes milosnikiem tej marki, poszukaj e30 lub e39, jeden z lepszych silnikow to 2.5, unikaj starych 2.5tds, mialy problemy, te nowsze poprawili. Tymi BMkami posmigasz, mialem e39 523i i e61 525i, obydwie super komfort, z tym ze ta ostatnia mi wrzodow na zoladku zrobila jak 2-3x w tygodniu zagladalem do niej... Wysłano z i9305
SHITERS Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) To co napisałeś tyczy się każdej marki, nie ważne czy będzie to BMW, Audi czy inne Toyoty, Volvo. Wszystko zależy od tego na jaki trafi się egzemplarz. Mój ojciec miał e60 przez 5 lat, cały okres użytkowania to tarcze przód i amorki tył. Koniec wydatków Edytowane 28 Września 2015 przez SHITERS
mojeA4 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Ze niby e61 ma wiecej bolączek od e60? Przecież równie dobrze możesz audi a4 b8 kupić i wtopić, wszystko zależy od tego jak trafisz. Choć BMW 7 kosztuje ok 30 tys nie każdy ją kupi bo eksploatacja droga, tak samo jest i tu. Mnie nie zawiodło, szczerze polecam. Fakt faktem starsze modele podobno bardziej trwałe, ale chyba to nie tylko dotyczy marki BMW. Nie rozumiem tych bzdurnych uprzedzeń, i jeszcze te teksty bedziesz miał... tak jak i wszyscy, każdy wie co robi i każdy ma rozum, wiec czy stać go na eksploatacja w/w auta czy tez nie. Tych aut po polskich drogach juz jeździ mnóstwo prawie tyle co passatów a potem dopiero jak trzeba cos zrobic to każdy oczy otwiera, przemysl przed zakupem, dobrz sprawdź auto i juz. Sorry za offtop Sie shiters zgraliśmy widze w jedna chwile pisania posta
pawelwor Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Starsze 5-tki są brzydkie Skoro tak to macie kogoś, kto pewną e61 mi znajdzie w benz (najchetniej 2.5i lub 3.0i)? Kogoś jak na tym forum Miszel Edytowane 29 Września 2015 przez pawelwor
Wojtek_A4 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Pierdolety z ta awaryjnoscia. Moja siostra miala e46, e90 teraz f10. W zadnej nic nie robila. Ja mialem cabrio e36 z 3 litry benzyna z Z4, teraz mam e60 520d i e46 cabrio tez 3l benzyna i kazda bezawaryjna.
SHITERS Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Jesli moderacja a4-klub sie nie obrazi polecam forum bmw5er.pl, tam musisz napisac do kolegi kamil_ (ma niebieski nick, znajdziesz go na gieldzie), sa w stanie sprowadzic auto na zamowienie, ich auta to prawdziwe perelki, ale tez karza sobie dobrze zaplacic - to chyba zrozumiale Nie róbmy juz offtopu szanownemu koledze, bo się pogniewa Edytowane 29 Września 2015 przez SHITERS
Flyer Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Na razie po 4 miesiacach nic w aucie nie robilem oprocz wymiany filtrow, opon i przegladu. Czasem cos lekko z przodu puknie... ale jezdzi sie cacy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się