Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czemu sie grzeje ?


Kamil 87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, mam mega problem z moim 3.0tdi, jadąc dzisiaj ok 60km/h nagle przestała działać klima i po przejechaniu następnych 300m zaczęła bardzo szybko rosnąć temp. silnika. Odstałem na poboczu ok 5min, temp spadła do 90 stopni i dojechałem do domu jeszcze jakieś 3km, znowu wystudziłem silnik i chodził na wolnych obrotach ok pół godz i nic temp idealnie, więc wsiadłem i kawałek się przejechałem po czym temp od razu do góry przy czym klima cały czas nie chodziła nawet się nie chciała włączyć. Czy ktoś może wie co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie nie chce się zwłaczyc ale nie wiem który to bo są 2 ale jak auto chodziło to sie nie włączał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiatrak nie chodzi to ci się auto gotuje, jak drugi wiatrak się nie włączy to i klima się nie włączy bo czujnik ci kompresora nie włączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za podpowiedz, czyli to jest to bo ani jeden ani drugi nie działają, podłączyłem na krótko i stoją w miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doszedłem co się stało, bezpiecznik poszedł, miałem wsadzony bezpicznik 5 więc wimienilem na 5 i znowu się spalił więc dałem 7,5 i narazie jest ok, nie wiecie może jaki jest ori bezpiecznik od klimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem pisać sprawdź bezpieczniki :) na obudowie bezpieczniki nie jest napisane? Sprawdź w googlach bo nawet na chłopski rozum 5 to za mało ja myślę że minimum 15-20, ale lepiej sprawdz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie też się zdziwiłem że to troche za mały, postaram się coś poszukac, bo cały czas było ok nic się nie działo a auto mam od roku, dopiero dzisiaj, moze klima była przeciążona przez te upały i nie wytrzymał :)


Jednak lipa, chwile pochodzi i pali bezpiecznik, a na zaślepce od bezpieczników jest 5A aż dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetarta wiązka, silnik wentylatora sie zaciera.lub ew. modul sterujacy wentylatorami sie przegrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie widziałem by w jakimś aucie wentylator chodził przez cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, zimą -20 ale czujnik pamięta temperaturę z lata, wentylator musi chodzić.


przetarta wiązka, silnik wentylatora sie zaciera.lub ew. modul sterujacy wentylatorami sie przegrzewa.

ponoć na wymianę wentylatora i wiązki była akcja serwisowa.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomijając brak, wisko powoduje przepalenie bezpiecznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomijając brak, wisko powoduje przepalenie bezpiecznika?

Nie nie w audi nie ma visco napisałem marcinowi4x4 jaki wentylator chodzi cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie w audi nie ma visco napisałem marcinowi4x4 jaki wentylator chodzi cały czas.

w 2,5 tdi masz wisko jakaś benzyna chyba też miała, więc w audi jest.

Takich wynalazków nie miałem na myśli.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając koledze Musashi nawiązując do 3.0 tdi że tam akurat nie ma. Ty natomiast pisałeś że w ogóle w jakims aucie. Dobra nie ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...