Zenion7 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Witam EGR do czyszczenia ? Powyżej 3.5k obrotów z okolic turbiny w dobywa się dziwne "zbyrkanie". Screeny: http://ifotos.pl/z/wansenp http://ifotos.pl/z/wansexs Edytowane 8 Lipca 2015 przez Zenion7
Zenion7 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Wywaliłem kolego tzn założyłem "zaślepkę" Przyrost mocy odczuwalny czyt.(Większa elastyka silnika). Zbyrkanie znikło, zamiast zbyrkania powyżej 3k obrotów słychać teraz piszczenie (coś jak zapieczony klocek hamulcowy). A teraz pytanie jak działać ma gruszka ? tzn ona ma ciągnąć sztangę wraz ze wzrostem obrotów ? U mnie jest tak że sztanga stoi cały czas w miejscu a gdy obroty dochodzą do 4.5k nagle gruszka pociąga całą sztangę, dodam że podpinając szczykawkę nie ma problemu ze sztangą podnosi sie płynnie w całym zakresie. Mam jedno w głowie, błąd poduszki silnika, nie jest ona sterowana podcisnieniem ? ten pisk powyzej 3k obrotów może być spowodowny zepsutą poduszką ? co za tym idzie zmniejsza się podcisnienie i gruszka nie ciągnie sztangi, dopiero kiedy silnik ma duze obroty wzrasta podcisnienie na tyle że gruszka od razu ciągnie całą sztangę. Dobrze to rozumuje ? I jak w końcu ma działać ta gruszka ? Chciał bym też zrobić Logi dynamiczne turbiny w Vag'u i tu pytanie czy w 2.5tdi robi się je w grupie 011 ?
beny2303 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Napisz do wrclaguna. Powinien Tobie pomóc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się