Stickman Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Witam. Ostatni temat mogę oznaczyć jako sukces (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/322162-przewodyweze-klimatyzacji-nad-oslona-silnika) - przewody wymienione, nie obyło się bez rozcinania śrub, ale dałem radę. Teraz pojawił się inny problem. Byłem dzisiaj na napełnieniu i wszystko poszło sprawnie, ale niestety o ile wcześniej gwiazdka od klimy na panelu świeciła się i można ją było wyłączyć/włączyć o tyle teraz przy próbie włączenia od razu się wyłącza. Sprężarka i wentylator nie chodzą i w ogóle nie chcą się włączyć (wcześniej na rozszczelnionym układzie nie wiem czy działały czy nie, ale podejrzewam, że nie, nigdy ich nie słyszałem). DTC jakie mi pokazuje to: 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa. Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie Jak się domyślam 15.7 jest mniejszym problemem a główny problem generuje 22.1. Wentylator od klimy podłączyłem bezpośrednio pod aku i działa, bezpiecznik nr 25 (30A) sprawny. Ten wyłącznik da się jakoś na krótko zewrzeć/sprawdzić czy to faktycznie jego wina? P.S. Z ciekawości jeszcze zapytam - do napełniania klimy faktycznie służy 1 zawór wysokiego ciśnienia przy chłodnicy? Bo gość nie mógł znaleźć drugiego, ani nie ma pod kratką przy filtrze powietrza (tam tylko jakiś czujnik) ani przy sprężarce, ani nigdzie indziej po drodze. Edytowane 9 Lipca 2015 przez Stickman
metik Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Można na krótko , styki 1 i 2 zmostkować . Można napełniać przez HP , w nie których nie było 2 zaworków
Stickman Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 Zmostkowany pięknie działa Teraz pytania laika - trzeba go wymieniać, coś złego może się stać przy jeździe na zmostkowanym? Jeśli tak, to pod jaką nazwą go szukać i czy wymieniając muszę spuścić cały świeżo upakowany gaz?
metik Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Trzeba wymienić .... koszt jego jest nie duży .... można wymienić bez spuszczania gazu, jest pod nim zaworek zamykający (prawie taki jak w kole samochodowym)
Stickman Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 Super! Jaki ten wyłącznik ma symbol/oznaczenie? "Wyłącznik wysokiego ciśnienia a4 b5" nic na allegro nie znajduje.
metik Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 np. taki http://allegro.pl/audi-a4-b5-95-01-czujnik-klimatyzacji-presostat-i5445677959.html
jacek70 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Można na krótko , styki 1 i 2 zmostkować . Można napełniać przez HP , w nie których nie było 2 zaworków W przedlifcie jest tylko jeden zaworek do napełniania.
Stickman Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 Kupiony, wymieniony, chłodzi aż miło Dzięki za pomoc! Dla potomnych, oznaczenie czujnika: 8D0959482B
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się