Qoral Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam, chodzi o możliwość ruszenia z "kopyta" tzw. program maksymalnego przyspieszenia (LAUNCH CONTROL) w skrzyniach STRONIC, DSG prawdopodobnie jest to program montowany fabryczne, w instrukcji obsługi jest również opisany.. lecz u mnie nie działa lub po prostu coś źle robię, mam audi S4 B8 końcówka 2009 roku, model 2010 (tył w LED) z DRIVE SELECT i skrzynią STRONIC 7-biegową robię wszystko według instrukcji - kierownica prosto, auto stoi na "prostej" - wyłączam ESP ASR - dźwignia na D, opcja Dynamic na Drive Select, na wyświetlaczu wskakuje "S" - hamulec w podłogę i przy dodawaniu gazu auto wyrywa się do przodu, a powinno się rozsprzęglić i zachowywać jakby było wrzucone na luz próbowałem drugim sposobem co widziałem z filmików na youtube - kierownica prosto, auto stoi na "prostej" - wyłączam ESP ASR - opcja Dynamic na Drive Select, dźwignia na D i w prawo na manual - hamulec w podłogę i auto dalej to samo, auto się wyrywa do przodu a nie stoi spokojnie w miejscu czy ktoś może wie więcej coś na ten temat, czy może jednak nie wszystkie skrzynie DSG, STRONIC zostały wyposażone w program szybkiego ruszania, może jest ona zablokowany i jest możliwość odblokowania go za pomocą VCDS? doczytałem gdzieś że można ruszyć z kopyta na tzw. HACKU czyli - wyłączam ESP ASR - dźwignia na luz, opcja Dynamic na Drive Select, na wyświetlaczu wskakuje "S" - hamulec w podłogę - gaz w podłogę, obroty wskakują do 4tys - i dźwignię szybko przerzucamy na D i puszczamy hamulec co myślicie o takim rozwiązaniu, czy skrzynia dostaje wtedy w d*pę? w rozumieniu zasada działania jest taka sama jak w launch control
pocas Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) O ratuj Boże przed drugim sposobem Przytrzymaj ESP dłużej niż 3 sekundy. Powinno wskoczyć w kolejny "poziom" wyłączenia ESP. Ważna prawa. Nie możesz mieć włączonego Auto Hold. Druga sprawa. Auto używane? Edytowane 10 Lipca 2015 przez pocas
Qoral Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 O ratuj Boże przed drugim sposobem Przytrzymaj ESP dłużej niż 3 sekundy. Powinno wskoczyć w kolejny "poziom" wyłączenia ESP. Ważna prawa. Nie możesz mieć włączonego Auto Hold. Druga sprawa. Auto używane? kolejny poziom? można tyko włączyć ESP / ASR lub wyłączyć, przy wyłączeniu sygnalizuje mi na ekranie ikonę wyłączenia trakcji tak, używane
damok Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Z tego co widzialem w roznych tutorialach obroty musza byc dosc spore, a u mnie jedynie dochodza do odcinki przy 4k rpm. Mi takze nie udalo sie ruszyc z launch control. Zastanawiam sie czy to nie jest problem z wlaczeniem/wylaczeniem takiej funkcjonalnosci skrzyni.
pocas Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Przytrzymaj guzik od ESP trochę dłużej. Powinien zmienić się styl komunikatu na FIS. Pytam czy używane bo może zwyczajnie ktoś docisnął do poziom 200 LC, a wtedy skrzynia blokuje procedurę.
waldek_ksn Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Mam identyczny problem robię tak samo jak kolega i auto trzymają hamulce. Mam używane auto oryginalne S4 z 09r. Miałem delikatne problemy ze skrzynią wymieniłem oleje plus mechatronikę i nadal lunch control nie działa. Gdzieś wyczytałem że auto musi być bez błędów mój informuje o serwisie. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez waldek_ksn
S4plus Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 W skrzyni SL501 gen1 - 2009-2011 nie ma lunch control, koniec amen. Mozna zmienic soft np TCU z APR ale to kosztuje ponad 1000Euro a ta skrzynia i tak jest do niczego wlasnie mysle nad swapem
komoornik Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Nie ma to może w S4 z tych roczników.
Osiollekk Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Panowie, mam a4 2.0 tfsi z 2014r, dsg ale bez drive select, i nie moge zrobić tego startu. Czy esp klikniete raz, czy przytrzymane i calkowicie wylaczone, to i tak samochod delikatnie wstaje, więc nie jest to LC... Wszystko zgodnie z indtrukcja, rozgrzane auto, kiera prosto, hamulec do konca w podloge, skrzynia na S. Auto z USA. Co może być nie tak albo co jeszcze zrobić?
klucha11 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 W skrzyni SL501 gen1 - 2009-2011 nie ma lunch control, koniec amen. Mozna zmienic soft np TCU z APR ale to kosztuje ponad 1000Euro a ta skrzynia i tak jest do niczego [emoji4]wlasnie mysle nad swapemMożesz nam wyjaśnić na czym polegają różnice w tych skrzynkach?
GrzegorzSi Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Panowie a jest możliwości launch control w skrzyni multitronic ?
klucha11 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Nie słyszałem o takich bajerach w multi.
Osiollekk Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 5 godzin temu, was002 napisał: auto hold wyłączony? Nie mam nawet :/
klucha11 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Polecam wizytę u Gregor10 za 1000euro to stage2 plus skrzynia będzie chyba ogarnięte.
Osiollekk Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Może u mnie to wina skrzyni zf? 8biegowa USA? Może jest jakieś kodowanie, żeby włączyć LC?
szymekd Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Trzeba jeszcze wyłączyć start stop żeby procedura launch Control działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się