mokry_mtb Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Witam od przeszło roku jestem właścicielem audi A4 B5 1996 końcówka 2.6 quattro. Przez ten czas zrobiłem-Sprzęgło-Łączniki przód -Łączniki tył i kilka gum zawieszenia-Łożysko wiskozy -Szklanki (w zakopanym w trakcie urlopu)-Walka z uszczelnieniem silnika kilka uszczelek pokrywy wałki i kolektora dolotowego.-Hamulce tarcze i klocki przód tył-pompa hamulcowa-sterownik ABS -przewody i świecei kilka pierdół trochę tego było... Niestety w ostatnich dniach zobaczyłem plamę oleju pod samochodem, cieknie spod prawej głowicy uszczelka puszcza. I tutaj jest moje pytanie co byście doradzi..? dodam że samochód jest do poprawek lakierniczych maska drzwi klapa i dach nad przednią szybą, praktycznie każdy element jest do malowania. Miałem to zrobić zaraz po zakupie ale co rusz było coś innego a teraz szczerze mówiąc jestem załamany. Może ktoś z was wymieniał uszczelki pod głowicą i orientuje się jaki jest to żad wielkości wiem na pewno że jeżeli podejmę się naprawy to od z rozrząd. Zastanawiam się czy jest sens, sprzedam w taki stanie ale z drugiej nie mam też funduszy na coś lepszego i mogę się wpakować podobnie... Witam raczej podejmę się remontu ale tu też mam pytanie jakiego kosztu się spodziewać? może ktoś poleci dobrego mechanika w Łodzi? Edytowane 13 Lipca 2015 przez mokry_mtb
Ever Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Czy to na pewno wyciek z pod głowicy? te silniki bardzo często leją z pod pokrywy zaworów.
mokry_mtb Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 Tak to jest niestety pewne były wymieniane te uszczelki a widać dokładnie świeżą strugę oleju spod głowicy od wewnętrznej strony silnika.
Blacktris Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Skoro wymieniłeś juz tyle zostań przy nim
mokry_mtb Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 A może wiesz jaki jest orientacyjny koszt za robociznę.
dawid_sc Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 zobacz czy pokrywa głowicy nie pekla . koszt zrobienia dwóch glowic pisałem w swoim poscie możesz posledzic
mokry_mtb Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Nie mogę znaleźć prosił bym o link. Sprawa jest pewna że wyciek jest spod głowicy.
dawid_sc Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Zobacz na mój temat rozrząd 2 strona . głowice po remoncie kompletnym dalem 700 xl uszczelki 200 kompletne Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk A jeśli ty to planowanie gł zrób ta co leje max 70zl nowe śruby i uszczelka głowicy ssącego i wydechu ją takie coś bym zrobił za 500zl robota plus części Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk
mokry_mtb Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Jak już mam to robić to obie głowice plus rozrząd przy okazji sprawa sondy bo jest błąd. Ale chcę to wszystko przeliczyć i wiedzieć ile mnie to wyniesie szkoda że nie jesteś z Łódzkiego. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Ever Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Jeżeli planujesz na dłużej związać się z autem to rozważ też SWAP na 2.8
dawid_sc Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 tak tylko 2.8 frajda fajna zobacz ile jest tematow i problemów z 2.8 i z 2.6 . ja bym został przy 2.6 motor nie jest zly . dalej jezdze nim nie sprzedałem a miałem zamiar . teraz dobrze chodzi . ostatnio jechałem z pl do de i na 1000tys km ani grama oleju nie wzial . jeśli zrobisz to dobrze to auto będzie chodzic jak trzeba . Swap na 2.8 nie konczy się kupieniem silnika tylko dalsze koszta na pewno będą .
mokry_mtb Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 2.8 12v zupełnie nieopłacalne jeżeli już to 2.8 30v tylko tutaj 3000zł to mało
dawid_sc Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 nie kombinuj zostaw 2.6 dobre siliki moim zdaniem
Ever Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Przez cały okres użytkowania 2.6 nie narzekałem ale przy jakiś komplikacjach myślałbym o 2.8 30v.
mokry_mtb Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Ale wiąże się to ze skrzynią i wieloma innym elementami. Jak by się trafił zdrowy silnik w rozsądnej cenie to bym to przemyślał z resztą znaleźć kogoś kto by się podjął przekładki nie jest takie łatwe. Na razie próbuje się zorientować jaki był by koszt zrobienia głowic i rozrządu.
mokry_mtb Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Mechanik nie mam umiejętności aby rozpinać rozrząd.
dawid_sc Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 aha no widzisz . ja powiem tak rob 2.6 bo wlasnie zrobilem w ciagu 2 tygodni 6tys km i bez problemow olej jak trzeba moc dobra itd nie zmienil bym na 2.8 .
mokry_mtb Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Też tak zrobię jutro jadę do mechanika zorientować się w temacie ile mnie to wyniesie i co dokładnie będzie trzeba zrobić. W ciągu dwóch tygodni będę mieć informacje ile wyniesie mnie wymiana uszczelek i rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się