Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Remont czy coś innego...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam od przeszło roku jestem właścicielem audi A4 B5 1996 końcówka 2.6 quattro. Przez ten czas zrobiłem
-Sprzęgło
-Łączniki przód

-Łączniki tył i kilka gum zawieszenia
-Łożysko wiskozy
-Szklanki (w zakopanym w trakcie urlopu)
-Walka z uszczelnieniem silnika kilka uszczelek pokrywy wałki i kolektora dolotowego.
-Hamulce tarcze i klocki przód tył
-pompa hamulcowa
-sterownik ABS
-przewody i świece
i kilka pierdół

trochę tego było...

Niestety w ostatnich dniach zobaczyłem plamę oleju pod samochodem, cieknie spod prawej głowicy uszczelka puszcza. I tutaj jest moje pytanie co byście doradzi..? dodam że samochód jest do poprawek lakierniczych :( maska drzwi klapa i dach nad przednią szybą, praktycznie każdy element jest do malowania. Miałem to zrobić zaraz po zakupie ale co rusz było coś innego a teraz szczerze mówiąc jestem załamany. Może ktoś z was wymieniał uszczelki pod głowicą i orientuje się jaki jest to żad wielkości wiem na pewno że jeżeli podejmę się naprawy to od z rozrząd. Zastanawiam się czy jest sens, sprzedam w taki stanie ale z drugiej nie mam też funduszy na coś lepszego i mogę się wpakować podobnie...


Witam raczej podejmę się remontu ale tu też mam pytanie jakiego kosztu się spodziewać? może ktoś poleci dobrego mechanika w Łodzi?

Edytowane przez mokry_mtb
Opublikowano

Czy to na pewno wyciek z pod głowicy? te silniki bardzo często leją z pod pokrywy zaworów.

Opublikowano

Tak to jest niestety pewne :( były wymieniane te uszczelki a widać dokładnie świeżą strugę oleju spod głowicy od wewnętrznej strony silnika.

Opublikowano

Skoro wymieniłeś juz tyle zostań przy nim

Opublikowano

A może wiesz jaki jest orientacyjny koszt za robociznę.

Opublikowano

zobacz czy pokrywa głowicy nie pekla :) . koszt zrobienia dwóch glowic pisałem w swoim poscie możesz posledzic

Opublikowano

Nie mogę znaleźć prosił bym o link. Sprawa jest pewna że wyciek jest spod głowicy.

Opublikowano

Zobacz na mój temat rozrząd 2 strona . głowice po remoncie kompletnym dalem 700 xl uszczelki 200 kompletne

Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk

A jeśli ty to planowanie gł zrób ta co leje max 70zl nowe śruby i uszczelka głowicy ssącego i wydechu ją takie coś bym zrobił za 500zl robota plus części

Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk

Opublikowano

Jak już mam to robić to obie głowice plus rozrząd przy okazji sprawa sondy bo jest błąd. Ale chcę to wszystko przeliczyć i wiedzieć ile mnie to wyniesie szkoda że nie jesteś z Łódzkiego.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jeżeli planujesz na dłużej związać się z autem to rozważ też SWAP na 2.8

Opublikowano

tak tylko 2.8 frajda fajna zobacz ile jest tematow i problemów z 2.8 i z 2.6 . ja bym został przy 2.6 motor nie jest zly . dalej jezdze nim nie sprzedałem a miałem zamiar . teraz dobrze chodzi . ostatnio jechałem z pl do de i na 1000tys km ani grama oleju :) nie wzial . jeśli zrobisz to dobrze to auto będzie chodzic jak trzeba . Swap na 2.8 nie konczy się kupieniem silnika tylko dalsze koszta na pewno będą .

Opublikowano

2.8 12v zupełnie nieopłacalne jeżeli już to 2.8 30v tylko tutaj 3000zł to mało :(

Opublikowano

nie kombinuj zostaw 2.6 dobre siliki moim zdaniem

Opublikowano

Przez cały okres użytkowania 2.6 nie narzekałem ale przy jakiś komplikacjach myślałbym o 2.8 30v.

Opublikowano

Ale wiąże się to ze skrzynią i wieloma innym elementami. Jak by się trafił zdrowy silnik w rozsądnej cenie to bym to przemyślał z resztą znaleźć kogoś kto by się podjął przekładki nie jest takie łatwe. Na razie próbuje się zorientować jaki był by koszt zrobienia głowic i rozrządu.

Opublikowano

robisz to sam czy mechanik ??

Opublikowano

Mechanik nie mam umiejętności aby rozpinać rozrząd.

Opublikowano

aha no widzisz . ja powiem tak rob 2.6 bo wlasnie zrobilem w ciagu 2 tygodni 6tys km i bez problemow :) olej jak trzeba moc dobra itd nie zmienil bym na 2.8 .

Opublikowano

Też tak zrobię jutro jadę do mechanika zorientować się w temacie ile mnie to wyniesie i co dokładnie będzie trzeba zrobić.


W ciągu dwóch tygodni będę mieć informacje ile wyniesie mnie wymiana uszczelek i rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...