B8 - swap hamulców - na co?
11 11

    888 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Przymierzam sie do zmany hamulcow i zastanawiam sie na co. oczywiscie jest opcja hebli z S4 ale moze sa jakies inne, ciekawsze rozwiazania w podobnych pieniadzach.
    Widzialem u wrclaguny przednie zaciski od Q5 i tarcze 345mm ale nie do konca czaje od ktorej Q5 jest to zestaw (na allegro znalazlem od 3.0 tdi ale tarcze tam byly 320mm) i ilu tloczkowe sa te zaciski? widzialem tez na allegro zaciski od SQ5 ale one sa chyba pod wieksze tarcze (385mm?). zastanawiam sie tez czy zaciski z 320mm sa inne niz te od S4 - bo moze w przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?


    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/662530-Q5-BBK-upgrade-for-our-S4s?p=11187142&viewfull=1#post11187142

    4 tlok brembo z Q5, podobno pasuja klocki

    (zrodlo: Q5 BBK upgrade for our S4s - Page 3 )


    Ferodo DS 2000 FDS1334
    Ferodo DS 2500 FCP1334H
    Ferodo DS 3000 FCP1334R
    Ferodo DS 1.11 FCP1334W
    Ferodo DS UNO FCP1334Z
     

    S4 b8 330 tyl: FDS4050 ...

    ***********************************************************************************

    Polecam stronke z neta :


    :arrow2:https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/View_All/

    Tarcze klocki i zaciski pasuja P&P od AUDI S4 B8 345 mm ( przód) 330 mm ( tył)


    353184_x600.jpg

    442384_x800.jpg









    Przy hamulcach 320 mm wystarczy wymienic jarzma i tarcze na 345 mm

    Jarzma :

    - 8K0615125 lub A
    - 8K0615126 lub A


    https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/View_All/ES450969/

    Emblematy S4

    - 8K0698221






    https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/ES2215371/

    514145_x800.jpg



    *************************************************************************************************


     

    Cytuj

    Była przymiarka hebli z S4 B9 w 2.0TDI B8 i niestety zestaw nie pasuje P&P.
    Jest inna wysokość tarczy z B9 o ok 5mm, więc siada za głęboko i brakuje miejsca żeby przykręcić zacisk.
    Problem można rozwiązać stosując dystans między starczą a piastą.


     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bylem dzisiaj u Deva i widzialem jak montował przednie zaciski z A6 C7 do B8.
    tarcza 356mm czy jakos tak.
    Z nim gadaj na ten temat.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?

    :yes2:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    z AUDI Q5 mam tarcze 345 mm oraz zaciski BREMBO 4 tłoczkowy :)

    Pochodziło to z silnika 3.0 TDI

    Sa tez wersje 320 mm BREMBO i nie wiem od czego to zalezy .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?

    A osłonę po co ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?

    A osłonę po co ?

    ale chodzi Ci o to, ze oslona od 320 i 345 jest taka sama (bo ja tego nie wiem - dlatego zapytalem) czy, ze nie ma sensu sobie oslona zawracac glowy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jest jeden rodzaj osłony pod wszystkie zaciski .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    aaa ok, to wszystko jasne - czyli przejscie z 320 na 345 to de facto jedynie tarcze i jarzma - czyli malo zamoty. A orientujesz sie czym te zaciski z Q5 4 tloczkowe ktore masz sie roznica od tych z SQ5?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sa na pewno inne ( tarcza 385 mm) , z tego co pamietam od A8 sa te same

    Ktos na Forum miał takie chyba

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    385 mm? W jaką to felgę wejdzie? Przymierzam się do kompletu z S4 B8, ale jak jest ciekawsza opcja to rozważę :)

    Albo z innej strony - na zimę chcę zostawić 18" i zastanawiam się jaki najlepszy hamulec był by do tego rozmiaru? S4 mam już upatrzone, jutro mogę pojechać je odebrać... Macie jakieś inne pomysły? :)

    Edytowane przez A4AllroadS

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak dla mnie w 2.0 3.0 TDI hamulce od S4 sa wystarczajace :) nie ma sensu wiekszych wkladac


    Wszystko zalezy ile kto chce przeznaczyc PLN-ów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    385mm w 18 nie wejdzie.


    moim zdaniem najlepsza jest ta opcja, ktora Ty masz u siebie - 345mm i 4 tloczki - tylko ja jakos nie moge dorwac tych zaciskow

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no właśnie dorwać zaciski brembo jest bardzo cienko...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    345 mm przód i 330 mm tył dla 3.0TDI - jasne, wystarczające, pod warunkiem, że nie ma większych planów - u mnie jest w planie około 380km :) dlatego rozwojowo do tego podchodzę :) doczytałem - 355 to jest max do 18"...

    Dziękuję serdecznie za info i podpowiedzi :)

    A co myślicie o komplecie od Q7? Pasowało by to? :) 350 mm i6 tłoczków przód, 330mm i 4 tłoczki tył :)

    Edytowane przez A4AllroadS

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z Q5 to cięzki temat :kwasny:

    Predzej trzeba szukac przy zwrotnicach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myślę, że zestaw od S4ki będzie musiał wystarczyć :) nie mam innego dobrego pomysłu do felgi 18"... do tego najwyżej dorzucę dobre tarcze nawiercane z odpowiednimi klockami i ma robić swoją robotę, prawda? :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myślę, że zestaw od S4ki będzie musiał wystarczyć :) nie mam innego dobrego pomysłu do felgi 18"... do tego najwyżej dorzucę dobre tarcze nawiercane z odpowiednimi klockami i ma robić swoją robotę, prawda? :)

    Jak chcesz wieksze heble to kolega SID ma pełen asortyment :)

    http://s4sid.pl/Kontakt/index.php

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    czy ktos sie orientuje czy jarzma od hebli S4 sa takie same jak w tych od z Q5 cztero tloczkowych?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zaciski czterotłoczkowe to zaciski stałe, nie ma tam jarzma jako oddzielnej części, jest to jedna całośc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zaciski czterotłoczkowe to zaciski stałe, nie ma tam jarzma jako oddzielnej części, jest to jedna całośc.

    Obejrzyj je dokładnie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wiem,że nie są to zaciski monolityczne, tylko skręcane, co nie zmienia faktu, że jarzma jako oddzielnej części tam nie ma. Chyba, że jeszcze coś innego miałeś na myśli?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jarzm nie ma, bo i po co.

    Fryce mądrze tutaj zrobili,

    zewnetrzna strona zacisku jest taka sama w 320 i 345mm. Wewnetrzna z wiadomych wzgledow jest "dłuższa"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam jeszcze pytanie o brembo 18zr - wiem, ze w b7 nie podchodzily pod tarcze 345 z S4. czy w B8 podchodza te zaciski bez rzezby pod tarcze z S4 czy cos trzeba rzezbic?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie zalozysz tych zacisków do B8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok, dzieki za info.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Szukaj 4-tłoka od Q5

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A co lepsze? Set z s4 czy 4-tlok z q5?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czterotłok sporo lżejszy jest, a to jest plus. Nie wiem ile dokładnie waży zacisk z S4, ale 4tłok waży około 5,5kg razem z klockami.

    Edytowane przez staniek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Od C7 Biturbo też ponoć podchodzą na przód do b8 tam jest chyba tarcza 365mm ale nie wiem ilu tloczkowe sa zaciski. S4 heble nie są złe nawet to hamuje, ale teraz zakładał bym coś lepszego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dwutłoczek Ate

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    11 11

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy