Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Stillovsky napisał:

Czołem, planuje zmienic tarcze z 320mm na 345mm - wyczytalem ze wystarczy zmienic same jarzma - i tu rodzi sie moje pytanie - czy jarzma są symetryczne? tzn czy takie jarzmo:

ALLEGRO.PL

bedzie pasować do lewego i prawego zacisku ?

Jo

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie, to przy okazji jaki zestaw tarcz i klocków jest aktualnie polecany? Upatrzyłem zestaw Zimmermanna

ALLEGRO.PL

Jest spoko czy jest coś fajniejszego w podobnej cenie? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Stillovsky napisał:

Świetnie, to przy okazji jaki zestaw tarcz i klocków jest aktualnie polecany? Upatrzyłem zestaw Zimmermanna

ALLEGRO.PL

Jest spoko czy jest coś fajniejszego w podobnej cenie? 

 

356mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli chcesz mi powiedzieć że po zmianie samych jarzm można przejść z rozmiaru 320mm na 356mm? :0 i jest to p&p? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie napisałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2022 o 20:06, Stillovsky napisał:

Świetnie, to przy okazji jaki zestaw tarcz i klocków jest aktualnie polecany? Upatrzyłem zestaw Zimmermanna

ALLEGRO.PL

Jest spoko czy jest coś fajniejszego w podobnej cenie? 

 

Od tego jest inny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Mam pytanko w jakim samochodzie były oryginalnie montowane te zaciski 

Już znalazłem info ze a8 D3 

SA pod tarcze 356 i 360mm w zależności od auta 

Chce do siebie założyć tarcze 356 tył już zmieniony na 330 z s4

Chyba że jakaś inna tania opcja przejścia na 356

Czy pod te ziciski kupuje wtedy tarcze dla a8 D3? 

356 czy 360? 

 

Można wiedzieć jak jest to podłączane w A4 b8 chodzi mi o przewód elastyczny 

Screenshot_20220409_093215_pl.tablica.jpg

Screenshot_20220409_093211_pl.tablica.jpg

Screenshot_20220409_103939.jpg

Edytowane przez 2.0Quattro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudujesz, te 360 nie podejdą do B8, jaką dasz do nich tarcze ?

Kup ori 356 z A6 C7 i kłopot z glowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pisze ze te zaciski pasują do A4 b8 p&p 

I że sjest pod tarcze 356 i 360 w zależności od modelu auta więc już nic nie rozumiem 

Możesz podać nr od a6 C7? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, 2.0Quattro napisał:

Gość pisze ze te zaciski pasują do A4 b8 p&p 

I że sjest pod tarcze 356 i 360 w zależności od modelu auta więc już nic nie rozumiem 

Możesz podać nr od a6 C7? 

ALLEGRO.PL

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, 2.0Quattro napisał:
6 godzin temu, 2.0Quattro napisał:

Gość pisze ze te zaciski pasują do A4 b8 p&p 

I że sjest pod tarcze 356 i 360 w zależności od modelu auta więc już nic nie rozumiem 

Możesz podać nr od a6 C7? 

 

Mam takie 356mm jeśli chcesz p&p do B8 

 

IMG_20220327_150124.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka kasa? 

 

Rozumiem że są to zaciski z a6 C7 tak? 

 

Edytowane przez 2.0Quattro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już tarcze na wykończeniu i nie chce już serii. Co sensownego do b8 liftowego 2.0tdi polecacie? A6 c7? Nie moge wysłać wiadomości do Deva wiec jak masz cos p podeslij na pw. Albo ktokolwiek inny ma cos. Musi byc wszystko p&p no i najlepiej juz caly komplet przod i tyl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Kasjan napisał:

Mam już tarcze na wykończeniu i nie chce już serii. Co sensownego do b8 liftowego 2.0tdi polecacie? A6 c7? Nie moge wysłać wiadomości do Deva wiec jak masz cos p podeslij na pw. Albo ktokolwiek inny ma cos. Musi byc wszystko p&p no i najlepiej juz caly komplet przod i tyl. 

693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, 2.0Quattro napisał:

Rozumiem że są to zaciski z a6 C7 tak? 

Nie inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.04.2022 o 10:38, Kasjan napisał:

Mam już tarcze na wykończeniu i nie chce już serii. Co sensownego do b8 liftowego 2.0tdi polecacie? A6 c7? Nie moge wysłać wiadomości do Deva wiec jak masz cos p podeslij na pw. Albo ktokolwiek inny ma cos. Musi byc wszystko p&p no i najlepiej juz caly komplet przod i tyl. 

Albo 4-tłok Brembo na tarcze 345mm i tył 330mm. Zależy ile chcesz wydać:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wandej napisał:

Albo 4-tłok Brembo na tarcze 345mm i tył 330mm. Zależy ile chcesz wydać:wink:

356mm hamuje lepiej niż 4tlok brembo. I dwa razy tańszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Gibons napisał:

356mm hamuje lepiej niż 4tlok brembo. I dwa razy tańszy. 

Fakt. Ale wazy 5kg albo lepiej na stronę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Wandej napisał:

Fakt. Ale wazy 5kg albo lepiej na stronę 

No i? Brembo waży 4.2kg 

Felgi lub opony jak zmieniasz na większe to też ważysz czy mają mniej niż poprzednie :)? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Gibons napisał:

No i? Brembo waży 4.2kg 

Felgi lub opony jak zmieniasz na większe to też ważysz czy mają mniej niż poprzednie :)? 

Ostatnio miałem klienta który chciał zestaw z Akebono na tarczy 356mm z alu dzwonem bo 3kg lżejsza. 800zł różnicy na sztuce tarczy więc różnych rozwiązań ludzie szukają:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...