Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

Elegancko,wertowanie całego tematu nie poszło na marne🙂

Oczywiście że będę chciał tarcze i klocki do tego zestawu,odezwę się do ciebie 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostanę gdzieś ferodo ds2500 pod zacisk q5 brembo 4t pod tarcze 345mm? Nigdzie tego znaleźć nie mogę albo co mogę sensownego w zamian wsadzić ? 

Przód 345 tył 330 tarcza dba street gładka + ds2500 czy to nie ma zbytnio sensu? Chyba że jakiś secik równie dobry a troszkę tańszy, coś polecicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz dobre klocki do tych zacisków to puszkaj Galfera Sport albo Mintexa

Edytowane przez Dev
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam kilka pytań :

1. Czy 6 tłoczkowe akebono od S4 a 4 tłoczkowe brembo to duża różnica ?

2. Czy obowiązkowo trzeba też wymieniać tył ?


2.0 TDI 230KM 475Nm w quattro, ale odkąd po zakupie zmieniłem tarcze/klocki na starcie tak zrobiłem na nich  w 4,5 roku  100 tys km ( bez wymiany klocków - nadal są ok ale już zbliżają się do końca) - także nie chciałbym strzelać do wróbla z armaty tym bardziej, że to spory koszt jak na 8 letnie auto.

 

Jak ktoś ma coś do zaoferowania to smiało na PW proszę wysyłać.

 

Tutaj opis autka jak coś :)

 

Edytowane przez manuelos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do znawców, co lepsze?

Zacisk 356mm z a6 c7 czy 4 tłok 345mm też z a6 c7 ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Kodzak33 napisał(a):

Pytanie do znawców, co lepsze?

Zacisk 356mm z a6 c7 czy 4 tłok 345mm też z a6 c7 ? 

Zacisk zaciskiem, tu tarcza robi diametralną różnicę 356x34 vs. 345x30 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kodzak33 napisał(a):

Pytanie do znawców, co lepsze?

Zacisk 356mm z a6 c7 czy 4 tłok 345mm też z a6 c7 ? 

 

pytanie z serii: co lepsze ? polonez czy wartburg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, H4mm3R napisał(a):

Zacisk zaciskiem, tu tarcza robi diametralną różnicę 356x34 vs. 345x30 

Masz rację, grubsza tarcza na trasie więcej zniesie, bardziej mi chodzi o skuteczność zacisków 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał(a):

 

pytanie z serii: co lepsze ? polonez czy wartburg ?

Jak zawsze w sedno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kodzak33 napisał(a):

Masz rację, grubsza tarcza na trasie więcej zniesie, bardziej mi chodzi o skuteczność zacisków 

 

skutecznosc zacisków ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kodzak33 napisał(a):

Masz rację, grubsza tarcza na trasie więcej zniesie, bardziej mi chodzi o skuteczność zacisków 

Oba d*py nie urywają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, H4mm3R napisał(a):

Oba d*py nie urywają. 

 

nie pisz głupot, co prawda 4 tłok Brembo to takie placebo ale do 2 litrowego rzepakowego smierdziucha w zupełnosci wystarczy, 356  bedzie lepsze i czasmi tansze w montazu

oczywiscie trzeba pamietac o 330 na tyle

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dev napisał(a):

 

nie pisz głupot, co prawda 4 tłok Brembo to takie placebo ale do 2 litrowego rzepakowego smierdziucha w zupełnosci wystarczy, 356  bedzie lepsze i czasmi tansze w montazu

oczywiscie trzeba pamietac o 330 na tyle

Głupotą jest wybór 345 gdzie w cenie zacisków można mieć zestaw 356/330

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył 330mm już jest, auto jest ciężkie bo to c7 quattro avant, a w serii 320/300. Taniej będzie dać 356, ale wiele głosów słyszałem że niby 4 tłok brembo 345 np z macana jest lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Mam do kupienia zaciski z A6 C7 Bi Turbo  które siedziały na tarczy 330mm pytanie do was czy to te same zaciski które można ładować do A4 B8 pod tarcze 356mm ? Cena która wołają to 800 zł 

JEFG6023.JPG

MMQI5850.JPG

MTGM1910.JPG

UNWA4500.JPG

Edytowane przez Turbo1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kodzak33 napisał(a):

Tył 330mm już jest, auto jest ciężkie bo to c7 quattro avant, a w serii 320/300. Taniej będzie dać 356, ale wiele głosów słyszałem że niby 4 tłok brembo 345 np z macana jest lepszy

Lepszy z wyglądu jedynie. Zresztą do C7 pakowałbym min. 375

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2024 o 21:23, Kodzak33 napisał(a):

Tył 330mm już jest, auto jest ciężkie bo to c7 quattro avant, a w serii 320/300. Taniej będzie dać 356, ale wiele głosów słyszałem że niby 4 tłok brembo 345 np z macana jest lepszy

A w czym te Brembo lepsze? Lżejsze jedynie ale tarcza dalej mala i cienka bo 345x30 vs 356x34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Wandej napisał(a):

A w czym te Brembo lepsze? Lżejsze jedynie ale tarcza dalej mala i cienka bo 345x30 vs 356x34

Mówią że większa powierzchnia klocka i mocniejszy docisk. Piszę co słyszałem. Według mnie tarcza 356 beż porównania lepsza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz 356 na przód, na tył tez daj 356 i bedzie git

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dev napisał(a):

bierz 356 na przód, na tył tez daj 356 i bedzie git

Na tyle już jest 330mm, tył 300 jak nowy do sprzedania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...