Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi a4 b5 1.8t czujnik doładowania turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam audi a4 b5 1.8t sedan 1997r. Byłem dziś u mechanika bo wydaje mi się że turbina słabo ciągnie. Mechanik mówił że po dodaniu gazu, wąż od spodu auta co pompuje powietrze do turbosprężarki powinien być twardy. U mnie po dodaniu gazu wąż lekko się napompuje ale dalej jest miękki , że palcami można go zgniatać. Zauważyliśmy też , że od czujnika ciśnienia doładowania nie ma żadnego kabla kostka jest pusta. Czy to przez to może być tak słabe ciśnienie powietrza? I do gdzie prowadzi ten kabel od czujnika ?. Dodam że tego kabla w ogóle nie ma pod spodem. Dziękuje za pomoc!

Edytowane przez skinu44
Opublikowano

musisz podpiąc zegar (manometr)

Twój silnik nie ma Mapsensora

Opublikowano (edytowane)

A ma coś wspólnego ten czujnik z tym problemem? Możesz wyjaśnić mi o co chodzi z tym mapsensora i jak to ogarnąć ?

Już czaje o co biega :) chyba :P

Idzie kupić taki kable do tego czujnika?

Edytowane przez skinu44
Opublikowano

w twoim modelu takiego czuja niema i nie powinno go być bo będziesz sobie głowę zawracał nie potrzebnie jak widzisz sam

masz icek założony od be sześć i tyle

Opublikowano

w twoim modelu takiego czuja niema i nie powinno go być bo będziesz sobie głowę zawracał nie potrzebnie jak widzisz sam

masz icek założony od be sześć i tyle

Skoro tak to czemu wąż jest miękki po dodaniu gazu ? A powinno go rozpychać

Opublikowano

wepnij manometr i się panie przejedz a zobaczysz więcej

przy 2bar to rozepchnie a nie przy serii

Opublikowano (edytowane)

mam pytanie odnośnie tego zdj. http://www.directupload.net/file/d/4054/7yxc4nfy_jpg.htm

Jak ta czarna puszka się nazywa co idą od niej węże. Chcę się rozglądnąć ile to kosztuje ale potrzeba mi fachowej nazwy :P

1. taki jak by szmaciany on prowadzi do kolektora , i po boku tej puszki są bodajże 2 węże co prowadzą do turbosprężąrki

Edytowane przez skinu44
Opublikowano

poka foto bo ja nie widzę :hi:

Opublikowano

a widzę, to jest zawór DV z jednym cienkim wężykiem ok.130zł

a drugi n75 zawór sterowania turbiną ok. 230zł

Opublikowano

prawdopodobnie DV padł :/ membrana siadła bo można dmuchać i ssać w wężyk i powietrze przepuszcza

Opublikowano

wymiana na 100% w tym przypadku.

Opublikowano

nom trza sie rozglądać na szrotach albo kupić na allegro :D jak zrobię to powiem czy tylko ten DV był przyczyną niedziałającą turbiną :P


A podejdzie ten zawór DV od audi a4 b5 1.9tdi?


Witam!. Kupiłem i założyłem ten zawór DV, i problem występuje nadal. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną ? Może zawór n75?


Witam mam problem ze znalezieniem tego czujnika N75 na allegro są do samych 1.9tdi ktoś może mi pomóc? Może coś takiego to jest ?

http://allegro.pl/audi-a4-a3-1-8t-vw-zawor-czujnik-podcisnienia-i5115693897.html

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy z audi a6 podejdzie ten zawór z anglika?

Opublikowano

Czy taki zawór można "zaadoptować" do naszych autek ;) nr. 037 906 283 C ?

Opublikowano

Witam byłem wczoraj u kolegi co ma takie samo audi a4 b5 1.8t przełożyliśmy zawór n75 z jego auta do mojego i mój do niego, po czym się okazało , że na jego n75 też turbina nie pracuje w ogóle sztanga jak by była zapieczona , a mój zawór n75 u niego pracuje normalnie. Da się tą sztangę jakoś rozruszać czy kupić nową ?


Czy ktoś pomoże? Do wcześniejszych pytań i do tego ?

Dziś jak byłem nabić klimę zobaczyłem, że auto na dłuższym postoju na lekkim wzniesieniu zaczęło kopcić na biało czy to może być od turbosprężarki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...