skinu44 Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 (edytowane) Witam posiadam audi a4 b5 1.8t sedan 1997r. Byłem dziś u mechanika bo wydaje mi się że turbina słabo ciągnie. Mechanik mówił że po dodaniu gazu, wąż od spodu auta co pompuje powietrze do turbosprężarki powinien być twardy. U mnie po dodaniu gazu wąż lekko się napompuje ale dalej jest miękki , że palcami można go zgniatać. Zauważyliśmy też , że od czujnika ciśnienia doładowania nie ma żadnego kabla kostka jest pusta. Czy to przez to może być tak słabe ciśnienie powietrza? I do gdzie prowadzi ten kabel od czujnika ?. Dodam że tego kabla w ogóle nie ma pod spodem. Dziękuje za pomoc! Edytowane 17 Lipca 2015 przez skinu44
alex3p Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 musisz podpiąc zegar (manometr) Twój silnik nie ma Mapsensora
skinu44 Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 (edytowane) A ma coś wspólnego ten czujnik z tym problemem? Możesz wyjaśnić mi o co chodzi z tym mapsensora i jak to ogarnąć ? Już czaje o co biega chyba Idzie kupić taki kable do tego czujnika? Edytowane 17 Lipca 2015 przez skinu44
krzysiekml Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 w twoim modelu takiego czuja niema i nie powinno go być bo będziesz sobie głowę zawracał nie potrzebnie jak widzisz sam masz icek założony od be sześć i tyle
skinu44 Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 w twoim modelu takiego czuja niema i nie powinno go być bo będziesz sobie głowę zawracał nie potrzebnie jak widzisz sam masz icek założony od be sześć i tyle Skoro tak to czemu wąż jest miękki po dodaniu gazu ? A powinno go rozpychać
krzysiekml Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 wepnij manometr i się panie przejedz a zobaczysz więcej przy 2bar to rozepchnie a nie przy serii
skinu44 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) mam pytanie odnośnie tego zdj. http://www.directupload.net/file/d/4054/7yxc4nfy_jpg.htm Jak ta czarna puszka się nazywa co idą od niej węże. Chcę się rozglądnąć ile to kosztuje ale potrzeba mi fachowej nazwy 1. taki jak by szmaciany on prowadzi do kolektora , i po boku tej puszki są bodajże 2 węże co prowadzą do turbosprężąrki Edytowane 20 Lipca 2015 przez skinu44
skinu44 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) http://www.directupload.net/file/d/4054/7yxc4nfy_jpg.htm Edytowane 20 Lipca 2015 przez skinu44
krzysiekml Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 a widzę, to jest zawór DV z jednym cienkim wężykiem ok.130zł a drugi n75 zawór sterowania turbiną ok. 230zł
skinu44 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 prawdopodobnie DV padł :/ membrana siadła bo można dmuchać i ssać w wężyk i powietrze przepuszcza
skinu44 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 nom trza sie rozglądać na szrotach albo kupić na allegro jak zrobię to powiem czy tylko ten DV był przyczyną niedziałającą turbiną A podejdzie ten zawór DV od audi a4 b5 1.9tdi? Witam!. Kupiłem i założyłem ten zawór DV, i problem występuje nadal. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną ? Może zawór n75? Witam mam problem ze znalezieniem tego czujnika N75 na allegro są do samych 1.9tdi ktoś może mi pomóc? Może coś takiego to jest ? http://allegro.pl/audi-a4-a3-1-8t-vw-zawor-czujnik-podcisnienia-i5115693897.html
krzysiekml Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 nowy http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-1-8-t-058906283c-lodz-i5404005690.html używka http://allegro.pl/zawor-n75-1-8-turbo-vw-audi-seat-skoda-i5560022975.html
skinu44 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 Jeszcze jedno pytanie czy z audi a6 podejdzie ten zawór z anglika?
opti Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Czy taki zawór można "zaadoptować" do naszych autek nr. 037 906 283 C ?
skinu44 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam byłem wczoraj u kolegi co ma takie samo audi a4 b5 1.8t przełożyliśmy zawór n75 z jego auta do mojego i mój do niego, po czym się okazało , że na jego n75 też turbina nie pracuje w ogóle sztanga jak by była zapieczona , a mój zawór n75 u niego pracuje normalnie. Da się tą sztangę jakoś rozruszać czy kupić nową ? Czy ktoś pomoże? Do wcześniejszych pytań i do tego ? Dziś jak byłem nabić klimę zobaczyłem, że auto na dłuższym postoju na lekkim wzniesieniu zaczęło kopcić na biało czy to może być od turbosprężarki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się