Kraker 4 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Witam. Przeprowadziłem dziś pomiar szczelności dolotu. Zrobiłem tak jak tu: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html Zatkałem separator oleju, wpiąłem się z kompresorkiem przed turbo i... Ciśnienie stoi w miejscu, 0 bar. Jedynie co, to pięknie olej bulgocze... Wiem, że moje turbo ma już dość, wirnik ma wzdłużne i poprzeczne luzy, ale oleju nie spala. W dodatku w czasie jazdy turbo pompuje do 0,6 bara, mam na stałe miernik wpięty. Co jest nie tak, że bulgocze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 U mnie też bulgocze, i u dwóch kumpli co robiłem też tak było, także wydaje mi się że norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex3p 0 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Szczelność robi sie z pominięciem turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 U mnie też bulgocze, i u dwóch kumpli co robiłem też tak było, także wydaje mi się że norma Tylko dlaczego u mnie nie mogłem wytworzyć ciśnienia? Aż taka nieszczelność? Ale turbo daje radę z pompowaniem. A czym pompowaliście? Ciśnienie się utrzymuje? Szczelność robi sie z pominięciem turbo Oczywiście można, ale wg linku który zamieściłem, to turbo też się sprawdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 U mnie tez bulgotalo ale ja to sie w zwiazku z brakiem kompresora wpinalem na stacji paliw w kompresor do opon ;p Takze tam odrazu kilka barow szlo ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZuBeK84 0 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Olej bulgocze bo nie odpięty jest układ odmy. Jeśli nie da się napompować to duża dziura musi być. U mnie była przerdzewiała rura między elementami gumowymi i tamtędy wszystko uciekało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 hehe, u mnie w B6 też cisnienie ucieka w silnik(słychać w silniku takie pukanie), ale 2 bary nabiję to powoli będzie schodzić. Szczelność sprawdzana za przepływką. Odmy zatkane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się