Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 A4 97] pakiet S4 2.7 biturbo vs RS4 2006r.


Gość Iceman

Rekomendowane odpowiedzi

pare razy trafiłem także mam to za sobą :polew:[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 08:36 _________________________________________________

Jak to nie ma??

kolego twoje turbinki trzeba opanowac bo inaczej 1.9 cie pokreci :polew::notworthy:

Z tym notlaufem dziwna sprawa od powrotu ze zlotu i wyjeżdzenia paliwa którym był zalany i wlania zwykłej Verwy, autko nie złapało ani razu przeładowania. Chyba V-Power Racin nie służył moimu programowi. Tak więc kreeska w każdej chwili kolego...[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:31 _________________________________________________I myśle, ze te 300kg towaru o których mówiłeś na Twoim sprzecie raczej Ci nie pomoże :decayed:

napewno nie tylko tak naprawde to niewiem ile wazy S4 w avancie :confused4:

cwaniaczek na odległość :polew: czemu na zlocie nie chciałeś sie sprawdzic :bicz3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare razy trafiłem także mam to za sobą :polew:[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 08:36 _________________________________________________

Jak to nie ma??

kolego twoje turbinki trzeba opanowac bo inaczej 1.9 cie pokreci :polew::notworthy:

Z tym notlaufem dziwna sprawa od powrotu ze zlotu i wyjeżdzenia paliwa którym był zalany i wlania zwykłej Verwy, autko nie złapało ani razu przeładowania. Chyba V-Power Racin nie służył moimu programowi. Tak więc kreeska w każdej chwili kolego...[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:31 _________________________________________________I myśle, ze te 300kg towaru o których mówiłeś na Twoim sprzecie raczej Ci nie pomoże :decayed:

napewno nie tylko tak naprawde to niewiem ile wazy S4 w avancie :confused4:

Na nastepnym zlocie może zrobimy jakąś próbe z rolowanego. Jedyny minus tego zlotu (bardzo malutki) to brak jakich kolwiek prób drogowych, sprawnościowych. Nastepnym razem trzeba o tym pomyśleć. Byłoby ciekawiej[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:47 _________________________________________________Bo nie było takiej możliwości, wiec sie nie sprawdzaliśmy. Z chęcią nastepnym razem stane obok z czystej ciekawości jak jeździ bratnia eSa, bo do tej pory udało mi sie tylko killowanie z kolegą A4 3.0TDI po sofcie i Lancer EVOXIII gdzieś na ulicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można było na drodze dojazdowej :polew:[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:53 _________________________________________________

tej pory udało mi sie tylko killowanie z kolegą A4 3.0TDI po sofcie i Lancer EVOXIII gdzieś na ulicy.

i jakie efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można było na drodze dojazdowej :polew:[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:53 _________________________________________________

tej pory udało mi sie tylko killowanie z kolegą A4 3.0TDI po sofcie i Lancer EVOXIII gdzieś na ulicy.

i jakie efekty

Z EVO nie było żadnego problemu, natomiast Oniak z uwagi na większy moment i niżej uzyskiwany( a był to rolowany z dosyć małej predk.) na początku o pół autka się wysunął, a przy przebijaniu z 3 na 4-ke już byłem o połowe przed nim. i dystans się powiekszał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkich swoich autach poprzerabianych a mam ich 3 szt

Ice mógłbyś wrzucić ich fotki :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie furak pierwsza klasa! generalnie nigdy sie mu az tak bardzo nie przygladalem ale caly czas myslalem ze do B7 :blink: ice wielkie graty za to co zrobiles :thumbup: ew. tylko dystanse by sie przydaly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powaliłes mnie ,ona jest za wysoka nie za niska

Chodzi mi o to ze te kolka za bardzo chowaja sie w nadkola i to lipnie wyglada. Felga nie powinna wchodzic pod nadkole, max to rowno z nim. To pierwsza i w zasadzie jedyna rzecz ktora razi mnie w tym projekcie. W kazdym razie gratuluje ciezkiej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kolego brava dla ciebie :oklaski:. jak dla mnie najlepsza udi na tym forum. piekna jest ladnie zglebiona i felgi fajne. spoko ze felga wchodzi w nadkole tylko jak to skreca nie moge pojac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s427biturbopb3.th.jpg

możemy się killować, wciągniesz mnie nosem :> to mój wykresik.

Tak apropos,ile dmuchają Ci suszary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.2 bar :thumbup: a twoje :gwizdanie:

Dokładnie tyle samo, czasem nawet troche wiecej 1.25 max.[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2007, 16:19 _________________________________________________ICE orientujesz się jak powinny wygladać wskazania przepływki na VAG-u?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...