Gentleman Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Siemanko, co może byc przyczyną stukotu, przeskakiwania czegoś podczas kręcenia kierą na postoju. Najbardziej odczuwalne na zimnym silniku po odpaleniu, lecz na ciepłym też. Nic nie piszczy, kiera nie skacze, pompa nie wyje, jest tylko metaliczny jak mi sie wydaje stukot, tak jakby cos z czegos zeskakiwało
jacek70 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Albo magiel albo końcówki drążka kierowniczego.
Gentleman Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 Koncowki dosc szybko mozna zweryfikowac, co natomiast jesli cos z maglem ? Jak to sprawdze? Czego tam sie moge spodziewac?
gelus Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 u mnie tez to jest stukot jakby sprezyna przeskakiwala, ale przeciez w a4 sprezyna stoi w miejscu nie kreci sie... tez nie wiem co to jest, magiel sie nie blokuje obawiam sie ze moze to byc zwrotnica badz przegub ew maglownica...
pilKOZAK Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Jeżeli wszystkie elementy zawieszenia są sztywne to pewnie sanki do pospawania.
borsukh Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Jeżeli wszystkie elementy zawieszenia są sztywne to pewnie sanki do pospawania. Ale czy w B7 przypadkiem te sanki nie były już poprawione? Problem ten dotyczył B6 chyba tylko.
gelus Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 w ktorym miejscu sanki? widac to 'golym okiem' ?
pilKOZAK Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 29 post http://a4-klub.pl/index.php?/topic/201052-stuki-przy-ruszaniu-i-hamowaniu-pomocy/page-2?hl=%2Bpospawa%E6+%2Bsanki#entry2809705
mati95115 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Hmm kurde może wreszcie rozwiążę swój problem z pukaniem przy skręcaniu U mnie dzieje się tak ze słychać metaliczny stuk przy kręceniu kierownicą podczas postoju, podczas ruszania tylko wtedy gdy w momencie ruszania kręcę kierownicą np gdzieś tam na parkingu, a przy hamowaniu nic takiego nie usłyszałem a jestem na takie stuki uczulony EDIT: U mnie winien był łącznik stabilizatora a dokładnie górne połączenie które się poluźniło , ale bład był jakby po części trochę mój bo dałem srubę która tam była a nie nową, stara była za krótka i nie sięgała do konca gwintu gdzie było lekkie jego zbicie przez co śruba była zabezpieczona przed odkręceniem. Teraz jest wszystko oki i błoga cisza Edytowane 14 Września 2015 przez mati95115
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się