Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemka mam takie pytanko czy silnik BHF bardzo się rużni od BBK

Pytam bo wszędzie jest mowa o BBK V8

A nic nie ma o moim BHF ?

I nie wiem czy wszystkie bolączki BBK o których czytam tyczą się rownież mojego BHF

Pozdrawiam

Edytowane przez Arti 28
Opublikowano

To ten sam silnik, tylko bbk było na Europę, a bhf na USA

Opublikowano

Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...???

Opublikowano

Podłączę się pod pytanie . Czy mają taką samą moc ? Na przykładzie 1.8t te same silniki a inny soft 170 koni usa,163 eu. Dlaczego???

Opublikowano (edytowane)

Podłączę się pod pytanie . Czy mają taką samą moc ? Na przykładzie 1.8t te same silniki a inny soft 170 koni usa,163 eu. Dlaczego???

56ca03fdd4a24a06med.jpg

Silniki zazwyczaj różnią się nie tylko softem.

Np. 1.8 T różni turbo, głowica i jakieś tam drobiazgi :)

W tabelce jest drobny błąd :)

BHF nie kręci się tak wysoko [emoji14]

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

Dzięki - niby mały ale znowu plus dla usa.

Co do 1.8t to się mylisz BFB i AMB mają te same klamoty ( wszystkie) tylko inny soft.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki - niby mały ale znowu plus dla usa.

Co do 1.8t to się mylisz BFB i AMB mają te same klamoty ( wszystkie) tylko inny soft.

Tak ale jest jeszcze AJL który już się różni, brałem go pod uwagę bo byłem szczęśliwym posiadaczem [emoji14]

A sorki nie doczytałem, chodzi o wersje EU vs US, myślałem że ogólne porównanie.

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

AJL jest troszkę inny ,tak samo jak dużo inny jest BEX.

Opublikowano

:)

Czyli USA górą ;)

....delikatnie....

Opublikowano

O całe 10Nm :)

Opublikowano

No na to wychodzi. Niby nie wiele ale zawsze więcej.

Opublikowano

Ciut, ciut :) :)

Ja w sumie to lewej kasiory muszę uzbierać i po cichu na hamownie sie wybrać...ciekaw jestem wyniku

Opublikowano

Uderzaj na porządna hamownie. Ja będąc przy okazji na zlocie vaga dałem eske zhamować na hamowni mobilnej i sie trochę przejechałem. Pokazało niecałe 300km. Warunki były ciezke (straszny upał) brak dopływu zimnego powietrza, a nasze bbk wiadomo jak to znoszą. Stad tłumacze sobie kiepski wynik.

Opublikowano

Na chwile obecna nie mam czasu ale pojadę do bielska albo w okolice rybnika

Opublikowano

Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...???

Zastanawiało mnie to czy mam zwracać uwagę

Na bolączki takie jakie ma BBK

Opublikowano

Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...???

Zastanawiało mnie to czy mam zwracać uwagę

Na bolączki takie jakie ma BBK

Oczywiście, konstrukcyjnie to jest ten sam silnik. Czyli słaby rozrząd, problemy z kolektorem dolotowym, wadliwe cewki, wiele by tu wymieniać :) ogólnie masa osprzętu który łatwo ulega awarii a dostęp wszędzie tragiczny. Moja rada, często wymieniaj i lej dobry olej. Paliwko tylko 98. Ja narazie odpukać nie miałem żadnych większych problemów :)

Opublikowano

Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...???

Zastanawiało mnie to czy mam zwracać uwagę

Na bolączki takie jakie ma BBK

Oczywiście, konstrukcyjnie to jest ten sam silnik. Czyli słaby rozrząd, problemy z kolektorem dolotowym, wadliwe cewki, wiele by tu wymieniać :) ogólnie masa osprzętu który łatwo ulega awarii a dostęp wszędzie tragiczny. Moja rada, często wymieniaj i lej dobry olej. Paliwko tylko 98. Ja narazie odpukać nie miałem żadnych większych problemów :)

Olej znalazłem zaraz jak kupiłem LM 5W40 tak jak zalecaliscie ;)

Waszka ponoć latał na 98 ale wole go przepłacić kilka razy 100-tką

Wiem o tych wadach ale rozrzad mam juz za sobą ;)

Kolega kupil sprowadzonego ze stanów z walnietym silnikiem ;) i można powiedziec ze jest jak nowy teraz ;)))

Wady silnika troszkę odstraszają ale wynagradza to dźwięk V8 i frajda z jazdy ;)))

Mam nadzieje że jak będę dbał o niego to on się tym samym odwdzięczyć ;)

Opublikowano

Co jak co ale koszty jakie ogólnie generuje v8 są mega.... :)

Dbać trzeba...

Opublikowano

Co zrobić w końcu to S4 ;)

Jak narazie jest git i oby tak dalej ;)))

Opublikowano

Ja osobiście używam mobil1 5w30. Jeździ dobrze, oliwy nie łyka chyba ze w trasie. Na 1600km trasę spalił mi 1L oleju, ale to prawie cały czas 180km/h. Paliwko zalewam tylko 98, bo na 95 lubiły zapłony wypadać. Rozrząd? Hmm, narazie sie nie odzywa (oprócz zachrobotania przy starcie - standard). Co do kosztów, racja. Są ogromne, ostatnio wymieniałem to nawet osłonę przegubu z a4 nie pasuje, i tylko Aso 150 zł :) ale hałas jaki robi na mieście wieczorowa porą rekompensuje mi wszystkie nerwy i wydane pieniądze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...