Arti 28 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Siemka mam takie pytanko czy silnik BHF bardzo się rużni od BBK Pytam bo wszędzie jest mowa o BBK V8 A nic nie ma o moim BHF ? I nie wiem czy wszystkie bolączki BBK o których czytam tyczą się rownież mojego BHF Pozdrawiam Edytowane 21 Lipca 2015 przez Arti 28
keiza1990 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 To ten sam silnik, tylko bbk było na Europę, a bhf na USA
PrzemoS4 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...???
jacek70 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Podłączę się pod pytanie . Czy mają taką samą moc ? Na przykładzie 1.8t te same silniki a inny soft 170 koni usa,163 eu. Dlaczego???
Joziek79 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Podłączę się pod pytanie . Czy mają taką samą moc ? Na przykładzie 1.8t te same silniki a inny soft 170 koni usa,163 eu. Dlaczego??? Silniki zazwyczaj różnią się nie tylko softem. Np. 1.8 T różni turbo, głowica i jakieś tam drobiazgi W tabelce jest drobny błąd BHF nie kręci się tak wysoko [emoji14] Edytowane 23 Lipca 2015 przez Joziek79
jacek70 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Dzięki - niby mały ale znowu plus dla usa. Co do 1.8t to się mylisz BFB i AMB mają te same klamoty ( wszystkie) tylko inny soft.
Joziek79 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Dzięki - niby mały ale znowu plus dla usa. Co do 1.8t to się mylisz BFB i AMB mają te same klamoty ( wszystkie) tylko inny soft. Tak ale jest jeszcze AJL który już się różni, brałem go pod uwagę bo byłem szczęśliwym posiadaczem [emoji14]A sorki nie doczytałem, chodzi o wersje EU vs US, myślałem że ogólne porównanie. Edytowane 23 Lipca 2015 przez Joziek79
jacek70 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 AJL jest troszkę inny ,tak samo jak dużo inny jest BEX.
jacek70 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 No na to wychodzi. Niby nie wiele ale zawsze więcej.
PrzemoS4 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Ciut, ciut :) Ja w sumie to lewej kasiory muszę uzbierać i po cichu na hamownie sie wybrać...ciekaw jestem wyniku
keiza1990 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Uderzaj na porządna hamownie. Ja będąc przy okazji na zlocie vaga dałem eske zhamować na hamowni mobilnej i sie trochę przejechałem. Pokazało niecałe 300km. Warunki były ciezke (straszny upał) brak dopływu zimnego powietrza, a nasze bbk wiadomo jak to znoszą. Stad tłumacze sobie kiepski wynik.
PrzemoS4 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Na chwile obecna nie mam czasu ale pojadę do bielska albo w okolice rybnika
Arti 28 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...??? Zastanawiało mnie to czy mam zwracać uwagę Na bolączki takie jakie ma BBK
keiza1990 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...??? Zastanawiało mnie to czy mam zwracać uwagę Na bolączki takie jakie ma BBK Oczywiście, konstrukcyjnie to jest ten sam silnik. Czyli słaby rozrząd, problemy z kolektorem dolotowym, wadliwe cewki, wiele by tu wymieniać ogólnie masa osprzętu który łatwo ulega awarii a dostęp wszędzie tragiczny. Moja rada, często wymieniaj i lej dobry olej. Paliwko tylko 98. Ja narazie odpukać nie miałem żadnych większych problemów
Arti 28 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 Kolego co dokładnie chcesz wiedzieć...???Zastanawiało mnie to czy mam zwracać uwagę Na bolączki takie jakie ma BBK Oczywiście, konstrukcyjnie to jest ten sam silnik. Czyli słaby rozrząd, problemy z kolektorem dolotowym, wadliwe cewki, wiele by tu wymieniać ogólnie masa osprzętu który łatwo ulega awarii a dostęp wszędzie tragiczny. Moja rada, często wymieniaj i lej dobry olej. Paliwko tylko 98. Ja narazie odpukać nie miałem żadnych większych problemów Olej znalazłem zaraz jak kupiłem LM 5W40 tak jak zalecaliscie Waszka ponoć latał na 98 ale wole go przepłacić kilka razy 100-tką Wiem o tych wadach ale rozrzad mam juz za sobą Kolega kupil sprowadzonego ze stanów z walnietym silnikiem i można powiedziec ze jest jak nowy teraz )) Wady silnika troszkę odstraszają ale wynagradza to dźwięk V8 i frajda z jazdy )) Mam nadzieje że jak będę dbał o niego to on się tym samym odwdzięczyć
PrzemoS4 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Co jak co ale koszty jakie ogólnie generuje v8 są mega.... Dbać trzeba...
Arti 28 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 Co zrobić w końcu to S4 Jak narazie jest git i oby tak dalej ))
keiza1990 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Ja osobiście używam mobil1 5w30. Jeździ dobrze, oliwy nie łyka chyba ze w trasie. Na 1600km trasę spalił mi 1L oleju, ale to prawie cały czas 180km/h. Paliwko zalewam tylko 98, bo na 95 lubiły zapłony wypadać. Rozrząd? Hmm, narazie sie nie odzywa (oprócz zachrobotania przy starcie - standard). Co do kosztów, racja. Są ogromne, ostatnio wymieniałem to nawet osłonę przegubu z a4 nie pasuje, i tylko Aso 150 zł ale hałas jaki robi na mieście wieczorowa porą rekompensuje mi wszystkie nerwy i wydane pieniądze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się