rakez Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Witam serdecznie. Niedawno zakupiłem Audi A4 B6 2.5TDI 180KM ze skrzynią tiptronic. Pierwszy problem wygląda tak, że na zimnym silniku i oleju w skrzyni nic nie szarpie oraz biegi z P na D wchodzi łagodnie, natomiast na rozkrzanym szarpie. Poza tym przy jeździe z 2 biegu na 3 wchodzi tak jakby podwójnie a z 4 biegu na 3 szarpie, ALE również po dłuższej jeździe i zgaszeniu silnika na około 20 minut oraz ponownym odpaleniu nic nie szarpie przy zmianie i ogólnie skrzynia chodzi łagodnie jak nówka. Olej zmieniany kilka dni temu, to nic nie dało. Drugi problem wygląda tak, że przy jeździe nieraz na liczniku gaśnie ikonka D (jakby go nie wbijało) i przy zmianie biegu wyświedla wszystkie inne tylko nie ten, po jakimś czasie znowu powraca, ostatnio też nie wyświetlało się P ale już nie występuje ten problem. Może ktoś coś wie, może czujnik, sterownik lub coś takiego ? pytam sie bo na automatach nie za bardzo się znam Edytowane 22 Lipca 2015 przez rakez
BeyerBrown Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Sprawdzałeś czy są jakieś zapisane błędy w sterowniku skrzyni? Jaki olej został wlany? Wymianą zajął się warsztat który tylko w automatach siedzi?
rakez Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Sprawdzałeś czy są jakieś zapisane błędy w sterowniku skrzyni? Jaki olej został wlany? Wymianą zajął się warsztat który tylko w automatach siedzi? Sami z mechanikiem wymieniliśmy olej wraz z filtrem. Dzwoniliśmy do serwisu dowiedzieć się jaki olej wlać i go kupiliśmy (50 zł za litr) olej wlewaliśmy jak jego temperatura w skrzyni wynosiła 35-45 stopni jak trzeba było (oczywiście komputer był podpięty) weszło go 6 litrów. w sterowniku był tylko jeden błąd - położenie dźwigni zmiany biegów albo coś takiego, skasowaliśmy go ale pewnie znowu sie pojawi bo nie jest stały. Edytowane 22 Lipca 2015 przez rakez
BeyerBrown Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Przy wybieraku, w żaluzji osłaniającej są dwa magnesiki, może wypadły i dlatego jest błąd położenia dźwigni. Miałem tak kiedyś w poprzedniej A4 Nie wiem jakiego skilla z mechanikiem posiadacie w naprawach, ale ja wolę wymianę oleju powierzyć warsztatowi co się tylko zajmuje automatami (w mojej okolicy biorą 500zł wraz z dedykowanym olejem). Przy okazji od razu (albo przede wszystkim) by sprawdzili co skrzyni dolega. A tak, to niewykluczone, że czeka Cię u nich wizyta i tak...
rakez Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 Przy wybieraku, w żaluzji osłaniającej są dwa magnesiki, może wypadły i dlatego jest błąd położenia dźwigni. Miałem tak kiedyś w poprzedniej A4 Nie wiem jakiego skilla z mechanikiem posiadacie w naprawach, ale ja wolę wymianę oleju powierzyć warsztatowi co się tylko zajmuje automatami (w mojej okolicy biorą 500zł wraz z dedykowanym olejem). Przy okazji od razu (albo przede wszystkim) by sprawdzili co skrzyni dolega. A tak, to niewykluczone, że czeka Cię u nich wizyta i tak... Sprawdze te magnesiki, jezeli skrzynia okaże sie uszkodzona to albo kupie po regeneracji albo robie swapa na manuala i dzięki za pomoc
BeyerBrown Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Przed transplantacją skontaktuj się z doktorem-specjalistą od skrzyniologii, może dolega jej katar a nie zapalenie płuc
rakez Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 Przed transplantacją skontaktuj się z doktorem-specjalistą od skrzyniologii, może dolega jej katar a nie zapalenie płuc Spoko, dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się