Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem trzęsie !


Dawidos91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z samochodem w samochodzie zostało wykonane (wycięcie DPF) ,(program na ok 140km) u uzytkownika z forum Anderllh Rybnik .

Wymieniony został wałek rozrządu, szklanki ,uszczelka pod zaworami , rozrząd , regeneracja pompowtryskiwaczy również zlecona przez Anderllh http://www.agdieselserwis.pl.

Silnik po pewnym czasie zaczął pracować dziwnie .Po chipie zauważyłem , ze samochód często wchodzi w tryb awaryjny tylko na 4 biegu (max załadowany ludzmi). Nast sprawa wchodzę do samochodu np. po nocy odpalam chwile chodzi normalnie a jak sie lekko nagrzeje to zaczyna nim trzepać i jakies dzwieki dziwny odchodzą. Gdy silnik sie nagrzeje jest lepiej i raz to wystepuje a raz nie .Dodam jeszcze znajomy podłączał mi komputer i na zimnym silniku na 1 pompce i na 4 tak jakby mniej podaje na 1 a na 4 za duzo ... juz nie wiem co o tym wszystkim mam myśleć proszę o jakąs odpowiedź . Wiem ze z fussów nikt nie wywróży ale ktoś może mnie na coś nakierować .Dołączam filmik prosze zobaczyc :(

Pozdrawiam.

Bipy oscyluja w granicach (-)30-60 czy to jest normalne ?

Edytowane przez Dawidos91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ja Cię nakieruję....

kup kabel i :vaglogi:

miałeś kilka tematów ruszonych jak dpf, PD i program więc nie będziemy wróżyć na poważnym forum :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dawid podjedź do Aligatora i sprawdzi co może być nie halo... (obecnie ma urlop do 26)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjadę napewno :) bo nie wiem co się dzieje :) rece opadaja


temat do zamknięcia wiem co jest przyczyną za duża dawka paliwa Cyl1 Pompowtrysk prawie 2 +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz na myśli korekcje z grupy 013, i wartość powyżej +2 na pierwszej pompce, to na pewno nie jest to przyczyną , tylko skutkiem :decayed:

Pytanie tylko skutkiem czego ? :naughty:

W grę wchodzą następujące przyczyny:

- Uszkodzone uszczelniacze pompki

- Uszkodzony / zanieczyszczony pompowtrysk

- Słaba kompresja na pierwszym garnku

- Uszkodzony układ rozrządu ( wałek, szklanki )

- Zużyte gniazdo pompowtryskiwacza

- Mikropęknięcie głowicy :hi:

Osobiście zaczął bym od wymiany uszczelniaczy pompek :P

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jade na regeneracje tej pompki gdyz mialem na gwarancji jak goscie sciagna pokrywe zaworow moze bedzie jakas jasnosc ... Walek mam nowy ,szklanki tez ... Mam nadzieje ze nie bedzie to zwiazane z glowica badz slaba kompresja nawet mnie nie strasz :( czyli twoim zdaniem nie moze byc winowajca tylko pompowtrysk?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki kupiłeś wałek i szklanki? ja kiedyś w b6 chciałem przyoszczędzić i kupiłem na alledrogo jakiś chiński zamiennik i tez trzęsło silnikiem po wymianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałka nie kupowałem ori ... zamiennik firmy febi niestety szklanki nie wiem jakie ...

Edytowane przez Dawidos91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom rzeczywiscie ale u mnie jest zdecydowanie gorzej mi sie wydaje :)


Panowie już nie mam tego objawu silnik odżył po wymianie pompowtrysku okazał się uszczelniacz na pierwszym :) Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze obyło się bez większych wydatków...

Wysłane z mojego XT1032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom rzeczywiscie ale u mnie jest zdecydowanie gorzej mi sie wydaje :)

Panowie już nie mam tego objawu silnik odżył po wymianie pompowtrysku okazał się uszczelniacz na pierwszym :) Pozdrawiam .

Zaraz zaraz,wymieniłeś pompkę , czy tylko uszczelniacze, bo jasno to nie wynika z twojego wpisu :naughty::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miało być" po wyciągnięciu" pompowtrysku myślałem o tym a napisałem inaczej xD

Edytowane przez Dawidos91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po raz kolejny, tym razem na Twoim przykładzie okazało się że pompki wcale nie trzeba regenerować, wystarczy zmienić uszczelniacze :P:hi:

Zastanawiam się ile dobrych pompek ludziska oddali niepotrzebnie do regeneracji, bo korekcje były masakryczne i telepało budą na postoju, a w zdecydowanej większości przypadków wystarczyło wymienić same gumki na pompkach :decayed::kox:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te dziwne dźwięki również ustały? :)

Może nagraj jak teraz pracuje Twój silnik.

Edytowane przez pionti2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dziwnym trafem ustaly sam bylem w szoku... Nagram pozniej wrzuce i pokaze:)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie dziwnym trafem, jak przed wymianą uszczelniaczy pracował praktycznie na trzy garki na biegu jałowym, to jak to niby miało wyglądać ? :naughty::hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh no działo się tak , ze pracował na 3 garki i tak to miało wygladac :) Mam jeszcze jedno pytanko czy jak wyciągali mi pompowtrysk i wkładali to trzeba je jakoś na nowo regulować ? czy coś w tym stylu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy każdym montażu pompek powinno się wyregulować ich pozycję względem głowicy i skoki nurników pompowtryskiwaczy .

Tutaj masz materiał jak powinna wyglądać procedura regulacji:

Regulacja_pompek.jpg

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...