a4mwo Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Jestem w trakcie wymiany tarcz i klocków. Przód ładnie poszedł, ale mam problem z tylnym zaciskiem. Mianowicie, nie chce się cofnąć tylny tloczek. Czy on jest wkręcany w lewą stronę czy w prawą? I druga sprawa, czy zacisk pasuje od przedlifta do polifta ?
Banan Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Trzeba wciskac i wkrecać normalnie w prawo. W przedlifcie są żeliwne zaciski w polifcie alu.
a4mwo Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Ale pasują p&p? Bo nie mogę za nic tloczka wcisnąć...
woj-o Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Nie pasują p&p. Z tego co się dowiedziałem inaczej przewody są prowadzone co do jarzma nie mam pewności - ja chciałem z Alu na żeliwne zmieniać :-$. Zaciski nie były zmienione przy lifcie tylko w lipiec sierpień 1997. Od vinu VDV w górę powinny już być Alu. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Lipca 2015 przez woj-o
Banan Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Ok rzeczywiscie - przepraszam za wprowadzenie w błąd
woj-o Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 A co do tloczka. Wyjmij go wyczyść, zobacz w jakim stanie uszczelniacz, pasta do tłoczkow i powinien wejść łatwo. Najlepiej dwie osoby do początkowej fazy ( ciężko jest samemu kręcić i rowno go docisnąć nim wejdzie na uszczelniacz i gwint. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
a4mwo Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 Wszystko już ogarnięte. Tloczek wymieniony na nowy wraz z uszczelniaczami. Śmiga jak należy ;-)
woj-o Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Super. W żeliwnych w tloczku też jest samoregulator ręcznego jak w Alu? Pytam bo u mnie ostatnio lewy lekko trzyma, cały zacisk czyszczony, tloczek jak lustro i dalej to samo. Myślę nad nowym tloczkiem Ale cały środek trzeba przełożyć. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Lipca 2015 przez woj-o
Dev Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 konstrukcyjnie sa takie same masz zatarty trzpien od recznego w zacisku
grzegorzbanbury Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Ze tak zapytam :-) czy po regeneracji zacisku ruszajac trzpieniem od recznego tloczek ma sie wysuwac i chowac czy ma z kazdym ruchem wychodzic do przodu ?. Regenerowalem 2 tylne i jeden dziala tak a drugi inaczej....ma to znaczenie czy czegos nie nasmarowalem czy jak ? Z gory dzieki za odp Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
woj-o Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Dev. Dzięki za info. Trzpień od ręcznego i sam ręczny działa dobrze. Dźwignią ręcznego ręką ruszam i trzpien się wysuwa i chowa tak samo jak z prawej strony. Myślę że to wyklucza system ręcznego - chyba że się mylę. Dlatego zostaje uszczelniacz chociaż też jest taki sam i wymieniamy jednocześnie z prawą stroną. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Lipca 2015 przez woj-o
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się