Zaakoo Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Witam, przyszła jesień, a wraz z nią nowe problemy. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie posiadam osłony pod silnikiem. Mam następujący problem, jak spadnie deszcz to na jałowych obrotach coś strasznie zaczyna piszczeć mi pod maską, podczas dodawania gazu przestaje piszczeć. Jak otworzę maskę to ten pisk wydobywa się tak jakby od któregoś z pasków wielorowkowych. Dobrze mi się wydaje? Czy jest to możliwe, że jak taki pasek zmoknie to zaczyna piszczeć? Jak jest sucho to wszystko chodzi elegancko i cichutko, byłem niedawno u mechanika i powiedział, że paski wizualnie wyglądają ok.Czy jest jakiś sposób żeby te paski nie piszczały, czy zalecana jest może już wymiana ? A może to coś zupełnie innego, po czym poznać np. że napinacz jest już do wymiany? Pozdrawiam Zaakoo
stray1 Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Najpierw znajdz na allegro oslony podsilnik ,najlepiej ori szybko je zamontujesz.Wyraznie twoje autko nie lubi wody ,mozliwa wkrotce wymiana paskow i moze rolek najlepiej sprawdz to przed zima Snieg woda sol i kamienie moga ci skutecznie unieruchomi samochod w najmniej nieoczekiwanym czasie.
iwadrian Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Sprawdż stan paska wielorowkowego i przyjrzyj się czy rolka napinacza jest w jednej linii z resztą kół które napędza pasek.Ostatnio wymieniałem koledze napinacz bo jego kółko było odchylone pod innym kontem od reszty i to powodowało piszczenie paska.
Zaakoo Opublikowano 30 Października 2008 Autor Opublikowano 30 Października 2008 Sprawdż stan paska wielorowkowego i przyjrzyj się czy rolka napinacza jest w jednej linii z resztą kół które napędza pasek.Ostatnio wymieniałem koledze napinacz bo jego kółko było odchylone pod innym kontem od reszty i to powodowało piszczenie paska. No tak ale piszczy tylko wtedy jak dostanie wody.
iwadrian Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Jak piszczy gdy dostanie wody to znaczy ,że jest słabo naciągnięty,pasek stary (stwardniała guma) lub napinacz już pada.Najlepiej wymienić jedno i drugie.
rikardo Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Brak dolnej osłony powoduje przyspieszone zużywanie się pasków wielorowkowych, rolek oraz kół pasowych przez pył zasysany z drogi dlatego jazda bez osłony nie jest wskazana ponadto zachwiana jest aerodynamika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się