marcinbob_89 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Witam, mam problem ze swoim audi A4 b6 z 2003 roku 1.8 t 163 km. Autko ma przez większość czasu zaniki mocy. Podczas delikatnej jazdy wywala błąd od długoterminowej adaptacji składu mieszanki (mieszanka za uboga) później podam kod błędu. Zapala się check silnika. Check raczej nie ogranicza mocy bo dziś rano jak jechałem to auto się zbierało super. Innym razem wgl nie ma przyspieszenia. Diagnosta mówił że przepływka i sondy sprawne. Turbo też ładuje. Zastanawiam się czy po prostu nie przycina się geometria lub sterowanie podciśnieniowe coś szwankuje. Chętnie wysłuchan waszych porad
kawowy19 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 logi dynamiczne na pewno by coś podpowiedziały.
marcinbob_89 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Mam program i kabel niestety bateria w laptophe padnieta ale postaram się zrobić. Tylko jakie bloki logować??
kawowy19 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) 002+033 i 115+118 te standardowo. Jak wrzucisz to chłopaki Ci powiedzą co i jak;) Edytowane 27 Lipca 2015 przez kawowy19
marcinbob_89 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Ok. Postaram się dzisiaj wrzucić. Mam jeszcze takie pytanie bo sprawdzałem spaliny sonda afr i są praktycznie idealne, czy po takiej diagnozie można stwierdzić że układ paliwowo-powietrzny jest sprawny?? Zrobiłem logi, niestety nie wiem czy będzie coś na nich widać, bo podczas logowania autko ładnie się zbierało. Logi na 3 biegu od 1500 obr DYNAMICZNE: Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_226598.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_226602.html Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_226599.html Na 4 biegu od 1500 obr DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_226604.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_226605.html a błąd jaki się wyświetlał to 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded podczas ostrej jazdy check nie świeci, zawsze zapala się przy spokojnej jeździe i świeci się dopóki się go nie skasuje Edytowane 27 Lipca 2015 przez marcinbob_89
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Prawdopodobnie pada pompa paliwa, reszta jest ok.
marcinbob_89 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Prawdopodobnie pada pompa paliwa, reszta jest ok. zapomniałem dodać że po dłuższym postoju, przeważnie po nocy, jak odpalam rano to czasami auto zapali i zaraz zgaśnie, jakby paliwo się cofało, za 2 razem jest już ok, ewentualnie obroty przez chwilę są podwyższone, ale może przez to że czasami poranki chłodne.
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Napisalem co jest problemem, jesli chcesz sie upewnic zmierz cisnienie na listwie paliwa.
marcinbob_89 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Napisalem co jest problemem, jesli chcesz sie upewnic zmierz cisnienie na listwie paliwa. jutro może znajdę chwilę czasu żeby to sprawdzić. ile powinno wynosić to ciśnienie?? jeszcze pytanie czy pompa paliwa może powodować takie spadki mocy?? w bmw jak mi padała pompa to się jechać nie dało i szarpało a tutaj wszystko płynnie tylko zamuła:/
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 4bar musisz sprawdzic w czasie jazdy pod obciazeniem tak jak robisz logi.
marcinbob_89 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) efekt jakby turba nie było, wgl to nie było słychać żeby się załączało(??) Edytowane 27 Lipca 2015 przez marcinbob_89
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Za duzo kombinujesz sprawdz cisnienie paliwa albo wymien pompe, jesli jest blad auto wchodzi w tryb awaryjny.
marcinbob_89 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) tylko że to jest dziwne że prawie cały czas jeżdżę z tym checkiem bo nie kasuję go cały czas i raz auto się zbiera a raz zamuła. dziś rano z checkiem szło jak szalone ciśnienie paliwa mam sprawdzić programem?? bo czytałem też że można podpiać zegar pod specjalny króciec na listwie Edytowane 27 Lipca 2015 przez marcinbob_89
tomekb7 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 po sluchaj sie lukasza bo lambda control wali ci caly czas na plus 25 procent a to znaczy ze jest za ubogo lub moze filtr paliwa moze byc przytklany lub tak jak lukasz mowi ze pompa paliwa zdycha. turbo widac ze dobrze pompuje i cicsnienie trzyma.
marcinbob_89 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 Filtr paliwa już mam Boscha. Jeszcze nie założony, jeśli polecacie inna firmę to może dam radę wymienić. Jakieś wskazówki jak zmierzyć najłatwiej to ciśnienie??
tomekb7 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 filtr paliwa kup tylko w aso bo berdziesz mial znow problemy tak jak ja zdarzaja sie nawet ze filtry paliwa do tego paliwa firmy pulfrux potrafia byc wadliwe w aso kosztuje 200 zl ale masz pewnosc ze bedzie dobrze. lukasz 13 moze potwierdzic jakiew problemy mialem przez filtr paliwa bo to on pomogl mi ten problem rozwiazac. cisnienie paliwa sprwadzasz ze bierzesz manometr cisnieniowy conajmniej i wykrecasz zaworek w listwie paliwa ktory jest zabezpieczony czarnym korkiem na koncu listwy wtryskowej wykreasz wentylek taki sam jak w kole i podpinasz pod mniego wezyki i mierzysz przy pelnym obciazeniu i powinno byc tam 4 bary jezeli spada juz o 0.3 bara to albo pompa niedomaga albo filtr zapchana lub regulator w nim uszkodzony.
marcinbob_89 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 czyli najlepiej zacząć od wymiany filtra i wtedy jeszcze raz zrobić logi i zobaczyć czy jest poprawa??/ jeśli nie będzie to trzeba szukać dalej czyli najprawdopodobniej pompa??
kawowy19 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 zmierz ciśnienie przed wymianą. Jesli jest za niskie wymień filtr i jeszcze raz pomiar. Jak bedzie dalej to samo to pompki musisz szukać, chyba że też trafisz jakiś felerny filtr.
marcinbob_89 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Bosch do zwrotu. Już dzwoniłem do aso i są 3 rodzaje filtru do BFB za 170 i 208 zl. Po nr vin muszą dobrać. Ale najpierw zrobię pomiar tak jak mówicie a jak coś to później zamówie
Buchcio080 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 100 procent winna pompa. U mnie to samo było przy modyfikacji i tez kupiłem nową. Taka sugestia... : NIE KUPUJ POMPY PALIWA NA ALLEGRO. ALBO W ASO KPL 1600 ALBO ORYGINALNY WKŁAD. Ja osobiście mam walbro lecz wadą jest to że głośniej pracuje. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się