Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy (doładowania) w 1.8 t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem ze swoim audi A4 b6 z 2003 roku 1.8 t 163 km. Autko ma przez większość czasu zaniki mocy. Podczas delikatnej jazdy wywala błąd od długoterminowej adaptacji składu mieszanki (mieszanka za uboga) później podam kod błędu. Zapala się check silnika. Check raczej nie ogranicza mocy bo dziś rano jak jechałem to auto się zbierało super. Innym razem wgl nie ma przyspieszenia. Diagnosta mówił że przepływka i sondy sprawne. Turbo też ładuje. Zastanawiam się czy po prostu nie przycina się geometria lub sterowanie podciśnieniowe coś szwankuje. Chętnie wysłuchan waszych porad

Opublikowano

logi dynamiczne na pewno by coś podpowiedziały.

Opublikowano

Mam program i kabel niestety bateria w laptophe padnieta ale postaram się zrobić. Tylko jakie bloki logować??

Opublikowano (edytowane)

002+033 i 115+118 te standardowo. Jak wrzucisz to chłopaki Ci powiedzą co i jak;)

Edytowane przez kawowy19
Opublikowano (edytowane)

Ok. Postaram się dzisiaj wrzucić. Mam jeszcze takie pytanie bo sprawdzałem spaliny sonda afr i są praktycznie idealne, czy po takiej diagnozie można stwierdzić że układ paliwowo-powietrzny jest sprawny??

Zrobiłem logi, niestety nie wiem czy będzie coś na nich widać, bo podczas logowania autko ładnie się zbierało.

Logi na 3 biegu od 1500 obr

DYNAMICZNE:
Na 4 biegu od 1500 obr
DYNAMICZNE:
a błąd jaki się wyświetlał to
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded
podczas ostrej jazdy check nie świeci, zawsze zapala się przy spokojnej jeździe i świeci się dopóki się go nie skasuje
Edytowane przez marcinbob_89
Opublikowano

Prawdopodobnie pada pompa paliwa, reszta jest ok.

Opublikowano

Prawdopodobnie pada pompa paliwa, reszta jest ok.

zapomniałem dodać że po dłuższym postoju, przeważnie po nocy, jak odpalam rano to czasami auto zapali i zaraz zgaśnie, jakby paliwo się cofało, za 2 razem jest już ok, ewentualnie obroty przez chwilę są podwyższone, ale może przez to że czasami poranki chłodne.

Opublikowano

Napisalem co jest problemem, jesli chcesz sie upewnic zmierz cisnienie na listwie paliwa.

Opublikowano

Napisalem co jest problemem, jesli chcesz sie upewnic zmierz cisnienie na listwie paliwa.

jutro może znajdę chwilę czasu żeby to sprawdzić. ile powinno wynosić to ciśnienie?? jeszcze pytanie czy pompa paliwa może powodować takie spadki mocy?? w bmw jak mi padała pompa to się jechać nie dało i szarpało a tutaj wszystko płynnie tylko zamuła:/

Opublikowano

4bar musisz sprawdzic w czasie jazdy pod obciazeniem tak jak robisz logi.

Opublikowano (edytowane)

efekt jakby turba nie było, wgl to nie było słychać żeby się załączało(??)

Edytowane przez marcinbob_89
Opublikowano

Za duzo kombinujesz sprawdz cisnienie paliwa albo wymien pompe, jesli jest blad auto wchodzi w tryb awaryjny.

Opublikowano (edytowane)

tylko że to jest dziwne że prawie cały czas jeżdżę z tym checkiem bo nie kasuję go cały czas i raz auto się zbiera a raz zamuła. dziś rano z checkiem szło jak szalone

ciśnienie paliwa mam sprawdzić programem?? bo czytałem też że można podpiać zegar pod specjalny króciec na listwie

Edytowane przez marcinbob_89
Opublikowano

po sluchaj sie lukasza bo lambda control wali ci caly czas na plus 25 procent a to znaczy ze jest za ubogo lub moze filtr paliwa moze byc przytklany lub tak jak lukasz mowi ze pompa paliwa zdycha. turbo widac ze dobrze pompuje i cicsnienie trzyma.

Opublikowano

Filtr paliwa już mam Boscha. Jeszcze nie założony, jeśli polecacie inna firmę to może dam radę wymienić. Jakieś wskazówki jak zmierzyć najłatwiej to ciśnienie??

Opublikowano

filtr paliwa kup tylko w aso bo berdziesz mial znow problemy tak jak ja zdarzaja sie nawet ze filtry paliwa do tego paliwa firmy pulfrux potrafia byc wadliwe w aso kosztuje 200 zl ale masz pewnosc ze bedzie dobrze. lukasz 13 moze potwierdzic jakiew problemy mialem przez filtr paliwa bo to on pomogl mi ten problem rozwiazac. cisnienie paliwa sprwadzasz ze bierzesz manometr cisnieniowy conajmniej i wykrecasz zaworek w listwie paliwa ktory jest zabezpieczony czarnym korkiem na koncu listwy wtryskowej wykreasz wentylek taki sam jak w kole i podpinasz pod mniego wezyki i mierzysz przy pelnym obciazeniu i powinno byc tam 4 bary jezeli spada juz o 0.3 bara to albo pompa niedomaga albo filtr zapchana lub regulator w nim uszkodzony.

Opublikowano

czyli najlepiej zacząć od wymiany filtra i wtedy jeszcze raz zrobić logi i zobaczyć czy jest poprawa??/ jeśli nie będzie to trzeba szukać dalej czyli najprawdopodobniej pompa??

Opublikowano

zmierz ciśnienie przed wymianą. Jesli jest za niskie wymień filtr i jeszcze raz pomiar. Jak bedzie dalej to samo to pompki musisz szukać, chyba że też trafisz jakiś felerny filtr.

Opublikowano

Bosch do zwrotu. Już dzwoniłem do aso i są 3 rodzaje filtru do BFB za 170 i 208 zl. Po nr vin muszą dobrać. Ale najpierw zrobię pomiar tak jak mówicie a jak coś to później zamówie

Opublikowano

100 procent winna pompa. U mnie to samo było przy modyfikacji i tez kupiłem nową. Taka sugestia... : NIE KUPUJ POMPY PALIWA NA ALLEGRO. ALBO W ASO KPL 1600 ALBO ORYGINALNY WKŁAD. Ja osobiście mam walbro lecz wadą jest to że głośniej pracuje.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...